ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه

جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه

توسط EADNA ۵ شهریور ۱۴۰۳
۵ شهریور ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
199

بنیانگذار تلگرام در فرانسه بازداشت شد؛ اتهام‌های او کمک به کودک آزاری، قاچاق مواد مخدر، پولشویی و … است. اما چرا این اتهام‌ها به چنین فردی نسبت داده شده است؟

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) پاول دوروف مدیر و بنیانگذار تلگرام در حالی بازداشت شده است که با جت شخصی خود از جمهوری آذربایجان به فرانسه سفر کرده بود و در فرودگاه پاریس از سوی نیروهای امنیتی فرانسه بازداشت شد.

 

اتهام دوروف چیست؟

اتهام او این بود که اپلیکیشن پیام رسانش یعنی تلگرام به جرم و جنایت از جمله پولشویی و قاچاق مواد مخدر کمک می کند. به همین خاطر او تعطیلا آخر هفته‌اش را مهمان پلیس فرانسه بود. البته قرار بود که دوروف روز دوشنبه به قید وثیقه آزاد شود اما خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع ناشناس نزدیک به تحقیقات گزارش داد که یک قاضی بازپرس دستور داده است که بازداشت دوروف 39 ساله پس از یکشنبه شب نیز تمدید شود.

طبق قانون قضایی فرانسه دوروف را می توان تا 96 ساعت برای بازجویی نگه داشت و پس از آن باید متهم یا باید دادگاهی شود و یا آزاد. بازداشت او بخشی از فرایند بررسی حقوقی اتهاماتش است که پیش از این در فرانسه آغاز شده بود.

یک آژانس فرانسوی به نام  OFMIN که وظیفه مبارزه با خشونت علیه خردسالان را بر عهده دارد، از سال گذشته در حال تحقیق در مورد دوروف روس الاصل است و تحقیقاتی در مورد جرایم ادعایی از جمله کلاهبرداری، قاچاق مواد مخدر، زورگویی سایبری، جنایت سازمان یافته و ترویج تروریسم را آغاز کرده است.

این میلیاردر فرانسوی-روسی متهم است که با اپلیکیشن تلگرام انجام جرایم یاد شده را آسان کرده و تبدیل به ابزاری برای پیشبرد اهداف مجرمان شده است. این در حالی است که او به رغم هشدارها، استفاده از اپلیکیشن خود را برای موارد مشکوک یا ناسالم محدود یا متوقف نکرده است.

 

واکنش تلگرام به بازداشت دوروف

اما در مقابل روابط عمومی تلگرام گفت که دوروف «چیزی برای پنهان کردن ندارد» و اغلب در اروپا سفر می کند.

این پلتفرم در بیانیه ای اعلام کرد: «تلگرام از قوانین اتحادیه اروپا، از جمله قانون خدمات دیجیتال پیروی می کند و این ادعا که یک پلتفرم یا صاحب آن مسئول سوء استفاده از آن پلتفرم هستند، پوچ است.»

همزمان خبرگزاری دولتی روسیه تاس گزارش داد سفارت روسیه در فرانسه خواستار دسترسی کنسولی به دوروف شده و خواستار تضمین حقوق او شده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران
  • تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست
  • تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟
  • تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
یک چهره برای هزار تبلیغ ؟ / بیلبوردهای تهران در تسخیر مهران مدیری
نوشته بعدی
گزارش سال 1402 اکالا منتشر شد/ ماجرای یک سال عمر + 23 ساعت اضافه

نوشته‌های مرتبط

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

اهمیت و کاربرد نوستالژی در تبلیغات/ خاطره‌ها چگونه بازار می‌سازند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز +...

۱۶ مهر ۱۴۰۳

سریال هفت چگونه تبلیغاتش را مدیریت کرد؟

۵ دی ۱۴۰۲

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد معاون وزیر ارشاد از تبلیغات تلویزیونی

۲۰ آذر ۱۴۰۲

سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک...

۲ مرداد ۱۴۰۳

واکنش‌ها به اوپنینگ «یه ایران دوستش...

۱ آبان ۱۴۰۳

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳