ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری

تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری

توسط EADNA ۳ مرداد ۱۴۰۳
۳ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 1FacebookTwitterPinterestWhatsapp
228

پلتفرم تخفیفان که یک سکوی عرضه خدمات فروشگاهی است، رکورد بیشترین جذب تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی کشورر ا به خود اختصاص داد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) روابط عمومی تخفیفان در گزارش اخیر خود اعلام کرده که این پلتفرم مارکتینگ توانسته بیشترین تخفیف را برای مشتریانش بگیرد و بیشترین میزان وجه را به خریداران برگرداند و البته رکورددار جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در کشور باشد.

البته این ادعا هنوز واکنش رقبای تخفیفان را در پی نداشته است و باید منتظر بمانیم تا آنها چنین ادعایی را به چالش می‌کشند؟ زیرا پیش از این اسنپ اعلام کرده بود که 92 درصد از سهم بازار تاکسی‌های آنلاین را در اختیار دارد اما مدیرعامل تپسی، رقیب اسنپ این ادعا را قویا تکذیب کرد.

نت برگ، موپن و تخفیف کو از جمله رقبای تخفیفان هستند.

 

رکوردشکنی تخفیفان

تخفیفان اعلام کرده است که در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری با بیش از 30 هزار فروشگاه حضوری (وندور) و در حوزه بازگشت وجه آنلاین با بیش از ۵۰۰ وب‌سایت همکاری می‌کند.

پلتفرم تخفیفان در حال حاضر در در سه بخش اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback)  و بازگشت‌ وجه آنلاین (Online Cashback) سرویس ارائه می‌دهد. در سرویس خدمات تخفیفی، مشتریان هنگام خرید بلیط‌های مربوطه، درصدی تخفیف نسبت به قیمت واقعی دریافت می‌کنند که از هزینه پرداختی آنها کسر می‌شود.

در سرویس بازگشت وجه، مشتریان پس از هر خرید از کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری طرف قرارداد تخفیفان، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در کیف پول تخفیفان دریافت می‌کنند. این کیف پول قابلیت نقدشوندگی، خرید مجدد از کسب‌وکارهای طرف قرارداد و بسیاری از موارد دیگر را داراست.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟
  • تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته است؟ / یک تحلیل روانشناختی
  • اسنپ بیانیه داد/ با هکرها مذاکره می‌کنیم
اشتراک‌گذاری 1 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران
نوشته بعدی
نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر درباره تبلیغات ایرانی و بحران فقر خلاقیت

نوشته‌های مرتبط

گزارش جامع جاب ویژن از حقوق و دستمزد در سال...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

۲۰ آذر ۱۴۰۲

سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلاری گلرنگ‌‌ ونچرز در استارتاپ شب

۲۸ آذر ۱۴۰۲

نام سوپر اپلیکیشن گروه صنعتی گلرنگ چیست؟ رقیب اسنپ با...

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمند هم در لوگوی جدیدش لبخند زد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

معروف‌ترین رقابت‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایلان ماسک به دنبال تبلیغ ایکس...

۲۱ آذر ۱۴۰۲

گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/...

۲۴ شهریور ۱۴۰۴