ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه در رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه در رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی

توسط EADNA ۳۱ تیر ۱۴۰۳
۳۱ تیر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
277

مصطفی سیدحسینی مدیرعامل تپسی امروز ادعای اسنپ درباره سهم 92 درصدی از بازار تاکسی آنلاین را «قویا» تکذیب کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) حدود یک ماه پیش محمد خلج، مدیرعامل اسنپ اعلام کرد که این شرکت 92 درصد از بازار تاکسی‌های آنلاین کشور را در اختیار دارد. انتشار این خبر توفانی در رسانه‌های اختصاصی این حوزه ایجاد کرد اما امروز، مدیرعامل تپسی در یک نشست خبری، رقیب جدی اسنپ در این بازار، ادعای خلج را تکذیب کرد.

 

سهم 92 درصدی اسنپ از حمل و نقل آنلاین؟

محمد خلج مدیرعامل اسنپ چندی پیش با بیان این که سهم تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون‌شهری ۵/۵ الی ۶‌درصد است، اعلام کرد: «حدود یک دهه از شروع فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در ایران می‌گذرد و همچنان می‌توان ظرفیت زیادی برای رشد سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل نسبت به سایر مدل‌های حمل‌ونقلی مانند تاکسی، مترو، اتوبوس و … متصور شد و دستیابی به این مهم نیازمند تبیین فهمی مشترک نسبت به نقش اقتصاد دیجیتال در آینده کشور است.»

او همچنین گفت: سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کل کشور به ۹۲‌ درصد رسیده است. با این حال، به دلیل پویایی بسیار زیاد این بازار، سهم تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون‌شهری همچنان به جایگاه اصلی خود نرسیده است و چالش‌های زیادی بر سر توسعه این مدل حمل‌ونقلی وجود دارد.

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ

اگرچه مدیرعامل اسنپ آمار دقیق از تعداد سفرهای درون شهری در کشور یا حتی در تهران ارائه نکرده است اما بر اساس آمارهای منتشر شده در گزارش سالانه خود اسنپ، تعداد سفرهای روزانه اسنپ، 5 میلیون بار در کل کشور بوده است. با این حساب، طبق آنچه خلج گفته است، روزانه در کل کشور حدود 5 میلیون 420 هزار سفر با تاکسی‌های آنلاین انجام می‌شود و تعداد کل سفرها با تاکسی‌های اینترنتی و غیراینترنتی در کل کشور روزانه بیش از 90 میلیون سفر است.

 

تکذیب ادعا

صبح امروز مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی در نشست خبری رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی در واکنش به گزارش اعلامی از سوی مدیرعامل اسنپ، گفت: عزیزان سهم‌ها را اعلام کرده‌اند که هر چقدر دودوتاچهارتا و بررسی می‌کنیم با عدد ما همخوانی ندارد.

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ + دانلود

او  ادامه داد: تعداد رکوردهای اعلام‌شده در اسفندماه که بیشترین سفرها انجام می‌شود را در مقابل سفرهای خود گذاشتیم، اما به عددی که اعلام می‌کنند، نمی‌رسیم؛ مگر اینکه اعداد کشورهای همسایه را هم جمع کرده باشند. بنابراین قویاً می‌گویم عدد ۸ درصد در مورد سهم بازار تپسی عدد صحیحی نیست.

سیدحسینی با بیان اینکه اطلاع داریم که تعداد سفرهایمان در ربع اول امسال دو برابر شده است، گفت: برای ما شفاف است این عدد را از این بازار و از رقیب گرفته‌ایم اما کماکان سهم عزیزان درحال رشد بوده و این مقداری عجیب است.
ممکن است علاقه مند باشید
  • واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم
  • درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403
  • نقد و بررسی هویت بصری جدید همراه اول
  • اینفلوئنسرها در سال 1403 باید مالیات بپردازند
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان
نوشته بعدی
دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

نوشته‌های مرتبط

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع کنند

۸ بهمن ۱۴۰۲

گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها +...

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

شاخص‌های جدید اینفلوئنسر مارکتینگ در بازارهای جهانی + گزارش کامل

۱ اسفند ۱۴۰۲

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

یک چهره برای هزار تبلیغ ؟ / بیلبوردهای تهران در...

۳ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

چرا درگاه‌های پردخت دیجیکالا بسته شد؟ / جدال حقوقی با...

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش...

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

هواوی با بنز و فولکس واگن...

۲۱ آذر ۱۴۰۲