اپلیکیشن تپسی که به تازگی از سوی گلرنگ خریداری شده و ق رار است در قالب یک سوپر اپلیکیشن رقابت سرسختانهای را با اسنپ آغاز کند، از 13 میلیون نصب در کافه بازار عبور کرد.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) سوپراپلیکیشن تپسی، ساختاری شبیه به سوپراپلیکیشن اسنپ دارد و در واقع بر اساس منطق سوپراپلیکیشن اسنپ طراحی شده است.
کارکنان تپسی در حالی رکورد 13 میلیونی نصب در کافه بازار را جشن میگیرند که سوپراپلیکیشن اسنپ بیش از 72 میلیون بار نصب شده است.
سوپراپلیکیشن تپسی یا سوپراپلیکیشن اسنپ؟
هر دو خدماتی اضافه بر تاکسی اینترنتی دارند. از خدمات درمانی و بهداشتی تا خرید سوپرمارکتی و خدمات مالی! اسنپ مارکت در مقابل اکالا ، اسنپ دکتر در مقابل تپسی دکتر، اسنپ فود در مقابل افود و …. اسنپ عمومیت و فراگیری بیشتری دارد و تپسی انرژی و انگیزه بیشتر!
نکته مهم این است که کاربران ایرانی اپلیکیشنها به دشواری اپلیکیشن مورد استفاده خود را تغییر میدهند. زیرا عمدتا سامانه کاربری متفاوت است و کاربر مدت هاست با شیوه استفاده از یک اپلیکیشن آشنا شده و به آن عادت کرده، تغییر دادنش معمولا مطلوب کاربران نیست.
اما اضافه کردن خدمات، تخفیفهای جذابی و دیگر جذابیتهای مالی میتواند موجب شود تا کاربران بر عادتهایشان پیروز شوند. تپسی هنوز خدمت یا جذابیت فوقالعادهای رو نکرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی روی خواهد داد.