ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید

تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید

توسط EADNA ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,1K

میمون پرشیطنت آیسی مانکی در لوگوی قدیمی این برند، حالا دیگر آنقدرها شرور و امروزی به نظر نمی‌آید و احتمالا برای نسل جدید زد ایرانی که تفاوت های بسیاری با نسل زد قدیمی دارند، چندان هم جذاب نیست.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) شاید به همین دلیل است که برند آیسی مانکی تلاش کرد تا با هدف نزدیک شدن به سبک زندگی نوجوانان امروزی، نشان تجاری خود را تغییر دهد.

 

جزئیات ریبرندینگ آیسی مانکی

لوگو قدیمی آیسی مانکی

پیش از این لوگو آیسی مانکی تصویری از صورت یک میمون بود که عینک آقتابی گرد به چشم دارد، زخمی روی پیشانی‌اش است و انگار موهای تراشیده و کوتاه دارد. همچنین فرم صورتش به شکلی است که در او انگیزه و حرکت را بازنمایی می‌کند.

در این لوگو علاوه بر نام برند ICY MONKEY که با حروف کپیتال انگلیسی نوشته شده، در زیر تصویر هم عبارت «Natural Boost» به معنی «رشد طبیعی/ تقویت طبیعی» به عنوان اسلوگان منتشر شده بود.

 

لوگو جدید آیسی مانکی

اما در لوگو جدید حروف کاپیتال همه این موارد تغییر کرده است.

تصویر میمون لوگو انگار موهای بلندتری دارد، عینک جوان پسندتری به چشم زده و شیطنت بیشتری هم دارد. همچنین اسلوگان محصول هم تغییر کرده و با عبارت «fizzy drink» به معنی نوشیدنی گازدار جایگزین شده است.

 

تیزر تبلیغاتی ریبرندینگ آیسی مانکی

در این تیزر از تکنیک تبلیغاتی معروف به CGI استفاده شده است. این عبارت مخفف Computer-Generated Imagery به معنی تصویر ساخته شده توسط کامپیوتر است و به تازگی باا بزارهای هوش مصنوعی توسعه بسیار بیشتری هم پیدا کرده است.

در این تکنیک که اخیرا با استقبال قابل توجهی روبرو شده است، یک عنصر غیرواقعی با طراحی سه بعدی و کاملا باورپذیر در دنیای واقعی به نمایش درمی‌آید و درهم‌آمیزی مرزهای خیال و واقعیت را به رخ می‌کشد.

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/06/Snapinsta.app_video_An-qvL_ms6tA7jF9xM5nZck4zTwImJxj3Mz3BoXnqk_wCWAJNTp0mA-X-IoxN5Ty49bdI_W1NILOfNpzVTmWVJRX.mp4

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل، دیوار را به یکتانت برد؟
  • آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا
  • همه واکنش‌ها به حواشی اخراج کارکنان فلایتیو / بحران Pr-Hr
  • همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و 13 دقیقه / بلک فرایدی ایرانی چگونه گذشت؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
سلبریتی‌ها با چه غذایی جوان و سالم می‌مانند؟
نوشته بعدی
چگونه با کمک هوش مصنوعی مهارت شغلی یاد بگیریم؟

نوشته‌های مرتبط

حاشیه‌های تبلیغات جدید زارا در شبکه‌های اجتماعی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به...

۱۴ مهر ۱۴۰۳

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل،...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/ رشد پویایی زنان در...

۲۴ شهریور ۱۴۰۴

رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023

۲۰ آذر ۱۴۰۲

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک...

۷ آبان ۱۴۰۳

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲