ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

توسط EADNA ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ 7 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,4K

تبلیغات محیطی هنوز یکی از مهمترین انواع تبلیغات تجاری، فرهنگی و حتی سیاسی به شمار می‌آید. این گونه تبلیغات اگرچه هزینه بالایی نسبت به دیگر انواع تبلیغات دیجیتالی و تلویزیونی دارد اما قدرت تاثیرگذاری بیشتری نیز دارد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع تبلیغات تجاری ایران) تبلیغات محیطی شامل انواع تبلیغات در بیلبوردها، استرابوردها، عرشه‌های پل و هایبردها و … می‌شود که در ایارن عمده این فضاها در اختیار نهاد شهرداری است که به آژانس‌های تبلیغاتی اجاره داده می‌شود و این آژانس‌ها سازه‌های یاد شده را به تبلیغات برندها اختصاص می‌دهند.

 

تبلیغات محیطی چیست؟

به هر ابزار و رسانه‌ی تبلیغاتی بصری و صوتی که خارج از فضاهای سربسته باشد و در معرض دید شهروندان قرار بگیرد، تبلیغات محیطی می‌گویند. این تبلیغات به out door به معنی بیرون از در یا  OOH Advertising معروف هستند که مخفف Out-Of-Home Advertising است.

عمده تبلیغات محیطی با اهداف زیر انجام می‌شود

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش تعامل تجاری و غیر تجاری با مشتری
  • هدف قرار دادن یک منطقه خاص جغرافیایی

پرکاربردترین انواع تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات بیلبورد

محبوب‌ترین سازه برای تبلیغات محیطی است که در ابعاد بزرگ ساخته شده و معمولا دارای روشنایی است. بیلبورد عمدتا در حاشیه خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و جاده‌ها نصب می‌شود و انواع مختلفی دارد:

  1. بیلبورد ثابت: این بیلبوردها ماهیت ثابتی دارند و به صورت چاپی هستند
  2. بیلبورد دیجیتال: بیلبوردهایی که نمایشگرهای الکترونیکی دارند و توسط کامپیوتر کنترل می‌شوند و بر روی صفحات LED  پخش می‌شوند
  3. بیلبوردهای تلفیقی از دو مورد بالا: تمام طرح به صورت چاپی بوده و قسمتی از آن با ساخت نمایشگر LED تغییر می‌کن.

تبلیغات عرشه پل

پل‌های عابر پیاده و همچنین پل‌های ماشین رو فضای مناسبی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی هستند. تابلوهای تبلیغات در این باره می‌توانند کارکرد زیبایی شناسی هم داشته باشند زیرا سازه‌های بتنی و فلزی را که عمدتا رنگ و نور مناسبی ندارند، می‌پوشانند و جلوه‌ای زیبا به ان می‌دهند. به تابلوهایی که در این مکان ها نصب می شود، عرشه پل می‌گویند. تابلوهای عرشه پل های عابر معمولا ابعاد متفاوتی با بیلبوردها و دیگر انواع تابلو دارند و طول آنها در مقایسه با عرض بیشتر است.

تبلیغات استرابورد

استرابورد نسبت به بیلبورد ابعاد کوچکتری دارد و معمولا دارای روشنایی نیستند. این سازه ها نیز دارای محبوبیت زیادی هستند و علت آن فراوانی بالای این سازه ها در تمام سطح شهر است. استفاده از استرابوردها برای ایجاد ارتباط نزدیکتر با مخاطبان انجام می شود.

تبلیغات هایبرد

هایبرد‌ها از جمله جایگاه‌های تبلیغاتی هستند که در زمان کمبود بیلبوردهای تبلیغاتی در مناطق پرتردد به وجود آمدند. این تابلو‌ها ارتباط صمیمانه تری با مخاطبان ایجاد می‌کنند و معمولا برای ایجاد توالی تبلیغاتی و تکرار یک پیام کاربرد دارند.

تبلیغات لمپوست

لمپوست یک سازه جدید تبلیغاتی است که از میله‌های مستطیل شکل در اندازه ۱ در ۳ متر ساخته می‌شود. معمولا روی تیر چراغ برق‌ها نصب می‌شوند و قابل اجرا در ابعاد مختلف و به صورت دو وجهی یا چهار وجهی است. در کنار جاده‌ها و وسط بلوارها به صورت ایستاده قرار داده می‌شوند. نسبت به سایر المان‌های تبلیغاتی ارزان‌تر هستند و کارایی بیشتری دارند به طور مثال قابلیت ارتجاعی دارند و در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است .

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی

بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران

سازمان زیباسازی شهرداری تهران هر سال برخی شرکت‌ها را از نظر سطح کیفی خدمت رسانی معرفی می‌کند. اما افزون بر این موضوع رضایت مشتریان و تنوع خدمات در کنار نوگرایی در انجام تبلیغات، از دیگر شاخص‌هایی است که می‌توان کیفیت کار شرکت‌های تبلیغات را با آن سنجید.

در ادامه 5 شرکت برتر تبلیغات محیطی در ایران را بر اساس حروف الفبا معرفی می‌کنیم:

 

شرکت تبلیغاتی آوای صدرا رسانه

آوای صدرا رسانه از مهمترین و به‌روزترین شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی ایران در زمینه ارائه فضای تبلیغات محیطی، مشاوره و برندینگ مدرن است که در طول 20 سال اخیر از تعداد سازه‌های در اختیار و سطح گسترده خدمت رسانی به عنوان شرکت برتر تبلیغاتی شناخته شده است. این شرکت در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در محله یوسف آباد تهران واقع است. برای دسترسی به اطلاعات این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کامل شرکت تبلیغاتی آوای صدرا رسانه

استخدام منشی مدیر عامل در موسسه آوای صدرا رسانه در محدوده یوسف آباد تهران - «ای استخدام» - kvrocy

شرکت تبلیغاتی آیینه تهران

این شرکت تبلیغاتی نیز بیش از 15 سال سابقه  فعالیت دارد و عمدتا در زمینه تبلیغات محیطی و اجاره تابلوها و بیلبوردهای شهری فعال است. برای دسترسی به اطلاعات کامل این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کامل شرکت تبلیغاتی آیینه تهران

شرکت تبلیغاتی آیینه تهران | مجری تبلیغات محیطی، بیلبورد، سمپلینگ و بازاریابی دیجیتال

شرکت تبلیغاتی ایران نوین

ایران نوین با نزدیک به 30 سال سابقه و شرکت تبلیغاتی تمام سرویس به‌ عنوان بنیان‌ گذار نوع جدیدی از خدمت‌ رسانی در زمینه مشاوره بازاریابی و همچنین تولید کننده محتوای استاندارد، پیام شما را به درستی به جامعه هدفتان منتقل می کند. برای دسترسی به اطلاعات این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کامل شرکت تبلیغاتی ایران نوین

نظرات کاربران و مشتریان درباره آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین | نظرهاب مرجع نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مشتریان شما

شرکت تبلیغاتی بادکوبه

بادکوبه یک شرکت تبلیغاتی فول سرویس است که بر اسا متن منتشر شده در سایتش، هدف خود را رونق کسب و کار معرفی کرده است، این شرکت تبلیغاتی نیز حدود 20 سال قدمت دارد. برای دسترسی به اطلاعات این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کامل شرکت تبلیغاتی بادکوبه

معرفی شرکت بادکوبه | کاربوم

شرکت تبلیغاتی نماآگهی

نما آگهی در سال 1388 با ورود به بازار خرید و برنامه ریزی رسانه تاسیس و در سال 1391 به یکی از شرکت‌های رسانه دار تبدیل شد و پس از 3 سال در 1394 به یک آژانس تبلیغاتی با کلیه خدمات، تغییر ماهیت داد . برای دسترسی به اطلاعات این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کامل شرکت تبلیغاتی نماآگهی

 

ثبت رزومه شغلی - آژانس تبلیغاتی نما آگهی

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024
  • جمع آوری دو بیلبورد هنجارشکن در تهران
  • ضرورت تثبیت جایگاه انرژی ایران در نظام جدید جهانی
  • خداحافظ زندگی خصوصی! ماجرای ورود هوش مصنوعی جدید به تبلیغات
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغ بینابینی چیست؟
نوشته بعدی
لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار ایرانی AI

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات محیطی برای پویش سلامت درچهارمحال وبختیاری

۱۰ دی ۱۴۰۲

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به...

۱۴ مهر ۱۴۰۳

بهترین روش نوشتن رپورتاژ آگهی ؛ رپورتاژ نویسی و رشد...

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

۱۰ خرداد ۱۴۰۴

۲۷ درصد برندهای ایرانی به تحقیقات بازار تمایل دارند

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغ جالب محیطی بر دهانه تونل جاده‌ای+ویدیو

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی

۱۹ آذر ۱۴۰۲

تجربه‌های جالب مارکتینگ و تبلیغات؛ تینا شاهین

۹ تیر ۱۴۰۳

7 دیدگاه

Journey Bradshaw 22 تیر 1403 - 09:24

Thank you for this insightful post! The information you provided is very useful and well-explained. I especially liked how you broke down complex concepts into easily understandable parts. Your writing is clear and concise, making it a pleasure to read. Keep up the great work.

پاسخ
Hunter Nixon 22 تیر 1403 - 10:04

Hello! I wanted to drop by and say that I really enjoyed this blog post. Your writing is always so clear and concise, and you have a talent for making complex topics easy to understand. Thank you for sharing your insights with us. I’m looking forward to your next post!

پاسخ
Heidy Mercer 15 شهریور 1403 - 05:08

Hey there! I wanted to take a moment to let you know how much I enjoyed this blog post. Your insights were incredibly helpful and thought-provoking. It’s clear that you put a lot of effort into your writing. Thank you for sharing your expertise with us. Looking forward to your next post!

پاسخ
Jaxson Bates 15 شهریور 1403 - 05:44

Excellent post! Your insights on this topic are very valuable and have given me a new perspective. I appreciate the detailed information and thoughtful analysis you provided. Thank you for sharing your knowledge and expertise with us. Looking forward to more of your posts!

پاسخ
Ryker Sheppard 15 شهریور 1403 - 06:18

Greetings! I found this blog post to be incredibly informative and well-written. Your ability to break down complex topics into easy-to-understand language is truly a gift. Thank you for sharing your knowledge with us. I’m excited to read more of your posts in the future!

پاسخ
Elliana Murray 15 شهریور 1403 - 06:53

Hi there! Just wanted to let you know how much I enjoyed reading this post. Your approach to the subject was unique and informative. It’s clear that you put a lot of effort into your writing. Keep up the great work, and I can’t wait to see what else you have in store.

پاسخ
Eva Archer 15 شهریور 1403 - 09:37

Hi there! Just wanted to let you know how much I enjoyed reading this post. Your approach to the subject was unique and informative. It’s clear that you put a lot of effort into your writing. Keep up the great work, and I can’t wait to see what else you have in store.

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات محیطی برای پویش سلامت درچهارمحال...

۱۰ دی ۱۴۰۲

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟...

۷ مهر ۱۴۰۳