ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت کاری و تصاویر

فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت کاری و تصاویر

توسط EADNA ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,2K

نخستین فروشگاه تجربه محور دیجیکالا روز جمعه در تهران افتتاح شد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) این فروشگاه به سبک نخستین نسخه از سایت دیجیکالا که تنها کالای دیجیتالی می‌فروخت، بر سه دسته کالای موبایل، اسپیکر و هدفون و کالاهای ویدئو گیم مانند کنسول تمرکز دارد.

مدیران دیجیکالا در افتتاحیه این فروشگاه اعلام کردند که در صورت استقبال عمومی از این فروشگاه، شعبه‌های دیگری از آن نیز در مناطق مختلف شهر تهران و همچنین شهرهای بزرگ کشور گشایش خواهد یافت.

خریداران ابزارهای الکترونیکی و دیجیتالی این فروشگاه می‌توانند محصولات مورد نظر خود را پیش از خرید، تست و امتحان کنند، آنها می‌توانند محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه کنند و کالایی را خریداری کنند که مناسب تر است.

این اتفاق می‌تواند وضعیت رقابت دیجیکالا با رقبای دیگرش از جمله ترب، ایمالز، خانومی و … برای این برند قدیمی بهبود ببخشد و بازار آنلاین دیگر فروشگاه‌ها را به چالش بکشد.

تجربه کالا خرید کالا

مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجیکالا گفت: در انتهای سال ۱۴۰۱ با همکاری مرکز افکارسنجی ایسپا مطالعات اجتماعی گسترده انجام دادیم مبنی بر اینکه چرا هنوز مردم ایران چندان به خرید آنلاین تمایل ندارند. نتایج این افکارسنجی به ما نشان داد که مردم دوست دارند کالاها را تجربه کنند تا هنگام خرید براساس این تجربه تصمیم‌گیری کنند. این فروشگاه هم با محوریت تجربه‌محور بودن برای مشتری افتتاح می‌شود. قصد داریم فاصله فضای آنلاین و آفلاین را کم کنیم؛ این موضوع در دنیا هم در حال رخ دادن است و به تدریج یک تجربه ترکیبی از فضای مجازی و حقیقی برای مردم دنیا ایجاد خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه «حمید محمدی»‌، رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا به خبرنگار ایدنا گفت: گشایش یک فروشگاه حضوری با امکان مقایسه محصولات برای خریدار و همچنین مواجهه حضوری با دیگران و به اشتراک گذاشتن تجربیات خرید از ایده‌هایی بود که در ابتدای امر وجود داشت و به نوعی رویای دیجیکالا بود. در همه این سال‌ها به دنبال فرصتی بودیم تا در یک مکان مناسب که دسترسی مناسبی داشته باشد، فروشگاه دیجیکالا را افتتاح کنیم.

خداحافظ زندگی خصوصی! ماجرای ورود هوش مصنوعی جدید به تبلیغات

او همچنین گفت: راه‌اندازی چنین فروشگاهی با چنین وسعتی البته بسیار هزینه‌بر است و چون نخستین تجربه این گونه فروشگاه‌های تجربه محور در ایران است طبیعتا هزینه‌های پیش بینی نشده قابل توجهی نیز ممکن است وجود داشته باشد، با این حال تصور ما این است که در صورت استقبال مردم، بتوانیم کار را گسترش بدهیم.

او همچنین ادامه داد: تجربه خرید در فروشگاه حضوری، ادامه تجربه خرید در سایت دیجیکالا است. شما در فضای آنلاین، با مشخصات کالا آشنا می‌شوید و نظرات خریداران دیگر را بررسی می‌کنید اما تجربه لمس محصول و کار با آن در فروشگاه حضوری فراهم است.

 

آدرس فروشگاه حضوری دیجیکالا

فروشگاه حضوری دیجیکالا در تهران در منطقه سعادت آباد، تقاطع بلوار خوردین و دریا، مجتمع تجاری رویال قرار دارد.

 

حجم و انواع محصولات فروشگاه دیجیکالا

بیش از  ۳‌ هزار نوع کالای دیجیتال در این فروشگاه عرضه شده است و بیش از یک سوم این کالاها در حوزه گیمینگ و بازی های الکترونیکی است. موبایل، اسپیکر و هدفون و کالاهای ویدئو گیم مانند کنسول و همچنین برخی انواع لپتاپ در این فروشگاه عرضه شده است.

تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی و ترکی

 

ساعت کاری و زمان فعالیت فروشگاه

مرکز خرید رویال به صورت 24 ساعته باز است اما فروشگاه حضوری دیجیکالا از ساعت 10 تا 21 امکان میزبانی از مشتریان را دارد/

ممکن است علاقه مند باشید
  • پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار و تپسی
  • هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد
  • جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و تپسی
  • همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
خداحافظ زندگی خصوصی! ماجرای ورود هوش مصنوعی جدید به تبلیغات
نوشته بعدی
پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com است

نوشته‌های مرتبط

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

۲۲ مهر ۱۴۰۳

تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

۱۹ آذر ۱۴۰۲

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل،...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

اسنپ بیانیه داد/ با هکرها مذاکره می‌کنیم

۱۰ دی ۱۴۰۲

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به...

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و...

۳ مرداد ۱۴۰۳

همه واکنش‌ها به حواشی اخراج کارکنان فلایتیو / بحران Pr-Hr

۸ خرداد ۱۴۰۳

فرمند هم در لوگوی جدیدش لبخند زد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه ناهمخوان؟ آیا دیجیکالا قیمت‌ها...

۳ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا...

۳۱ تیر ۱۴۰۳

حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای...

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقد و بررسی هویت بصری جدید...

۷ اسفند ۱۴۰۳