ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟

همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟

توسط EADNA ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,3K

شنیده ها از احتمال جابجایی در مالکیت عمده دیجی کالا خبر می دهند.

بر اساس این اخبار تایید نشده همراه اول تلاش دارد با خرید سهام عمده دیجیکالا عملا این پلتفرم بزرگ ایرانی را به تملک خود درآورد. طبق آنچه حمید محمدی هم بنیانگذار دیجیکالا اعلام کرده؛ همراه اول برای خرید سهم سهامداران عمده از جمله سرآوا مذاکرات را آغاز کرده و می‌خواهد سهام‌ اکثریت غول اقتصاد دیجیتال را از آن خود کند.

به گزارش ایدنا خرید دیجی کالا توسط همراه اول، بزرگترین معامله در تاریخ اکوسیستم اقتصاد دیجیتال ایران تا به امروز است. هنوز قیمت خرید این سهام اعلام نشده اما طبق برآوردها احتمالا همراه اول با پرداخت 30 هزار میلیارد تومان اقدام به خرید سهام عمده دیجی کالا کرده است.

 

همراه اول متعلق به چه کسانی است؟

به گزارش آفتاب نیوز،۸۹.۸۳ درصد از سهام شرکت همراه اول متعلق به شرکت مخابرات ایران است. سهامدار اصلی شرکت مخابرات ایران نیز کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین است، اعتمادمبین در ابتدا از سه شرکت «شرکت شهریار مهستان» و «شرکت سرمایه‌گذاری توسعه اعتماد» متعلق به بنیاد تعاون سپاه و «شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران» متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام تشکیل شد.

این شرکت‌ها در استان‌های تهران و خراسان قرار دارند. در ۵ مهر سال ۱۳۸۸، این کنسرسیوم ۵۱ درصد از سهام شرکت مخابرات ایران را به ارزش ۷۸۰۰ میلیارد تومان و به صورت اقساط خریداری کرد.

پس از آنکه اعتمادمبین رسماً از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شد، روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه‌ای خبر از فسخ این قرارداد در راستای تدابیر ستاد کل نیرو‌های مسلح داده و اعلام کرده که سهم خود از این کنسرسیوم را واگذار کرده است. مهرداد بذرپاش، وزیر فعلی راه و شهرسازی مدتی مدیریت عاملی این کنسرسیوم را برعهده داشت. در نهایت عمده سهام اعتمادمبین در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت و این نهاد شبه‌دولتی را به سهامدار اصلی شرکت همراه اول بدل کرد.

سرمایه‌گذاری مهر اقتصادمبین، دیگر سهامدار همراه اول محسوب می‌شود، در این مجموعه شرکت ارتباطات سیار ستاد و ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان سهامدار حضور دارند.

شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران متعلق به گروه اقتصادی تدبیر از دیگر زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام، دیگر شرکتی است که در هیئت مدیره همراه اول یک صندلی را در اختیار خود گرفته است؛ بنابراین سهامدار عمده و اصلی شرکت همراه اول در اساس ستاد اجرایی فرمان امام محسوب می‌شود، رئیس پیشین این مجموعه بزرگ اقتصادی در حال حاضر معاون اول رئیس جمهور است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/ خلاقانه یا کپی کاری؟
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
  • راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه
  • واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟
نوشته بعدی
وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال 03

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

خیز سایپا برای بازاریابی گسترده در روسیه

۲۹ آذر ۱۴۰۲

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد

۲۰ آذر ۱۴۰۲

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

5 قدم مهم در تدوین استراتژی برندینگ برای سال 1403

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

گزارش تپسل؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در بلک فرایدی

۱۷ آذر ۱۴۰۲

افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

1 دیدگاه

فروشنده بزرگ در سبد خرید/ ارزش دیجیکالا چقدر است؟ – ایدنا 21 مرداد 1403 - 10:19

[…] همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟ […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آیا حرف‌های ما برای تبلیغات هدفمند...

۲۸ آذر ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین...

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی...

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳