ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تغییر در رویکردهای تبلیغاتی برندهای بزرگ/ استارباکس هم CMO را حذف کرد

تغییر در رویکردهای تبلیغاتی برندهای بزرگ/ استارباکس هم CMO را حذف کرد

توسط EADNA ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
175

تحولات در چیدمان سازمانی و رویکرد تبلیغاتی برندهای بزرگ جهان، نشان دهنده این است که تبلیغات منسجم، واحد و جهانی برندها آرام آرام در حال حذف شدن است و به جای آن تبلیغات محلی و منطقه‌ای در دستور کار قرار می گیرد..

به گزارش ایدنا اخیرا و با انتصاب مدیر مارکتینگ بین‌المللی فعلی استارباکس به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکار بین‌المللی، به نظر می‌رسد این برند مانند چندین برند دیگر در حال حذف کردن سمت مدیر ارشد بازاریابی است و قصد دارد تغییراتی جدی در سازمان خود ایجاد کند.

به گزارش ایدنا پس از منصوب شدن مدیر مارکتینگ بین‌المللی استار‌باکس به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکارهای بین‌المللی، این برند تصمیم گرفته است که این پوزیشن شغلی را با فرد دیگری جایگزین نکرده و به جای آن، صرفاً مدیران مارکتینگ منطقه‌ای استخدام کند. اینطور که پیداست، این کار بخشی از یک استراتژی کسب‌وکاری جدید است.

نکته قابل توجه اینجاست که استارباکس اولین برندی که نقش CMO را کنار گذاشته نیست، چرا که برندهای دیگری مانند Etsy در سالی که گذشت این موقعیت شغلی را در سازمان خود حذف کردند.

برندی بروئر، مدیر ارشد بازاریابی بین‌المللی استارباکس در سال ۲۰۰۱ به عنوان مدیر مارکتینگ به استارباکس پیوست و حدود ۲۰ سال در این موقعیت شغلی مشغول به فعالیت بود.

لاکسمن ناراسیمهان، مدیرعامل استارباکس، اخیرا اعلام کرده است که این برند با برنامه رشد خود یک پیشرفت قوی را رقم خواهد زد. او می‌گوید: «برای سرعت گرفتن این پیشرفت، ما در حال از نو چیدن این سازمان هستیم تا بتوانیم با سرمایه‌گذاری درست در موقعیت‌های درست، بهره‌وری استارباکس را افزایش دهیم.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران / آنلاین و آفلاین
  • استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ صنایع‌دستی
  • ضرورت تثبیت جایگاه انرژی ایران در نظام جدید جهانی
  • واکنش‌ها به تبلیغات محیطی سیف CIF / تصادف با شیشه تمیز؛ کپی‌کاری یا خلاقانه؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
شبکه نمایش خانگی شیدا هم وارد بازی شد
نوشته بعدی
جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

نوشته‌های مرتبط

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد

۲۰ آذر ۱۴۰۲

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲

غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های...

۲۳ بهمن ۱۴۰۳

مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه...

۷ مهر ۱۴۰۳

پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی...

۲۸ آذر ۱۴۰۳

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه...

۲۷ آذر ۱۴۰۲

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد...

۸ بهمن ۱۴۰۲

5 قدم مهم در تدوین استراتژی...

۲۴ بهمن ۱۴۰۲