ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر است؟

کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر است؟

توسط EADNA ۱۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
194

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و مخاطبان سایت‌های خبری و سرگرمی معتقدند که تبلیغات دیجیتالی، بیش از آن که توجه کاربران را به خود جلب کند باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران می‌شود.

به گزارش ایدنا آمار نشان می دهد که ۳۸ درصد از آمریکایی‌ها تبلیغات هدفمند بر اساس جستجوهای آنلاین و ۳۴ درصد نیز تبلیغات هدفمند بر اساس فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی را آزاردهنده می‌دانند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط  Statista Consumer Insights، تبلیغات ویدیویی video advertising در وب‌سایت‌ها به عنوان آزاردهنده ترین نوع تبلیغات آنلاین در ایالات متحده شناخته شده‌اند.

 آزاردهنده ترین تبلیغات آنلاین

پخش خودکار ویدیو با صدا آزاردهنده ترین نوع تبلیغات آنلاین

بر طبق آمار ۴۹ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند پخش خودکار ویدیو با صدا آزاردهنده‌ترین شکل از تبلیغات آنلاین است.

پس از آن ویدیوهای پخش خودکار بی‌صدا در رتبه دوم آزاردهنده ترین تبلیغات آنلاین قرار دارد. آمار نشان می دهد که ۳۸ درصد از آمریکایی‌ها تبلیغات هدفمند بر اساس جستجوهای آنلاین و ۳۴ درصد نیز تبلیغات هدفمند بر اساس فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی را آزاردهنده می‌دانند.

همچنین ۳۱ درصد از آمریکایی ها معتقدند تبلیغات بنری استاتیک  Static banner، که نادیده گرفتن آنها بسیار آسان است، آزاردهنده هستند.

پخش اتوماتیک ویدیو با صدا به خصوص اگر در مکان یا زمان نامناسبی پخش شود، می تواند برای کاربر ایجاد مزاحمت کند.

ویدیوهای پخش خودکار بی‌صدا نیز می‌تواند تمرکز کاربر از محتوای اصلی دورر کند.

تبلیغات هدفمند بر اساس فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی، می تواند احساس نقض حریم خصوصی را برای کاربر ایجاد کند.

و در نهایت تبلیغات بنری استاتیک می‌توانند فضای زیادی را اشغال کرده و خواندن محتوا را برای کاربر دشوار کند.

برای رفع این مشکلات می‌توان تبلیغات ویدیویی را به صورتی در وب سایت قرار داد که کاربر در صورت تمایل آنها را پخش کند. همچنین تبلیغات هدفمند را می توان به میزان مناسب استفاده کرد تا برای کاربران آزاردهنده نباشد.

تبلیغات آنلاین بخش جدایی ناپذیر از دنیای مارکتینگ امروز هستند. اما اگر به شکل آزاردهنده ای پخش شوند، می‌توانند برای کاربر تجربه ناخوشایندی به همراه داشته باشند. با استفاده از روش‌های تبلیغاتی مناسب، می‌توان از آزاردهنده ترین نوع تبلیغات آنلاین دوری کرد و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران رقم زد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • بنبانگذاران تبلیغات مدرن در ایران؛ کارناوال اولین‌ها
  • آیا حرف‌های ما برای تبلیغات هدفمند شنود می‌شود؟
  • ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید
  • درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تپسل رفع فیلتر شد؛ علت فیلتر شدن تپسل چه بود؟
نوشته بعدی
آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

نوشته‌های مرتبط

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

۵ خرداد ۱۴۰۳

افشای الگوریتم گوگل برای رتبه بندی و سئو محتوا +...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره وزیران پزشکیان / معرفی کابینه دولت چهاردهم؟

۹ مرداد ۱۴۰۳

نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

۸ بهمن ۱۴۰۲

علی رئیس‌شقاقی، عکاس برجسته تبلیغات ایران درگذشت

۱۰ اسفند ۱۴۰۳

جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی...

۲۳ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار...

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش قالیباف به بیلوردهای روز مجلس

۱۹ آذر ۱۴۰۲

ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال...

۹ دی ۱۴۰۲