ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟

برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟

توسط EADNA ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
224

ارزش اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2023 تا اینجای کار به ۲۱.۱ میلیارد دلار رسید که نسبت به ۱۶.۴ میلیارد دلار دوره مشابه سال قبل افزایش قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

به گزارش ایدنا ترندهای صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing به سرعت در حال تغییر و رشد است و جزو مدرن‌ترین حوزه‌ها به حساب می‌آید. در سال گذشته، ارزش این صنعت به ۲۱.۱ میلیارد دلار رسید که نسبت به ارزش سال قبل ( ۱۶.۴ میلیارد دلار) افزایش قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد. پیش بینی می‌شود که رشد صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ در سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد.

بودجه شرکت ها برای هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ

برندها نیز به اهمیت صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ به خوبی واقف هستند. در حال حاضر 57٪ از شرکت ها، بودجه جداگانه‌ای به مبلغ بیش از ۱۰۰۰۰ دلار را برای اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص داده‌اند.

 

ترند اینفلوئنسر مارکتینگ

علاوه بر این، ترند های صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ همواره شاهد تغییرات عمیقی بوده که با توجه به تغییر در انتظارات مشتریان و با استراتژی‌های نوآورانه تکامل پیدا می‌کند. در این مقاله ترند های اصلی صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ در سال ۲۰۲۴ را به طور مختصر مرور خواهیم کرد.

۶۳درصد از برندها بودجه مستقل بازاریابی اینفلوئنسر را در سال ۲۰۲۳ اختصاص داده‌اند که نسبت به سال ۲۰۲۰ که این نسبت ۵۵درصد بوده، افزایش یافته است.

به عنوان یک ترند اینفلوئنسر مارکتینگ،۶۱درصد از برندها ترجیح می‌دهند با اینفلوئنسرهایی که قبلاً با آن‌ها همکاری داشته‌اند، دوباره همکاری کنند، در حالی که ۳۹درصد به دنبال همکاری با تازه‌وارد‌ها هستند.

۶۹درصد از برندها علاقه دارند تا با اینفلوئنسرهای نانو و میکرو همکاری کنند. در مقابل ۳۱درصد به دنبال اینفلوئنسرهای بزرگ و مگا هستند.

در حال حاضر ۴۱.۶درصد از برندها به اینفلوئنسرها هزینه پرداخت می‌کنند. ۲۹.۵درصد از آنها نیز محصول رایگان دریافت می‌کنند.

در حوزه انتخاب پلتفرم‌، ۵۵.۵درصد از برندها TikTok را به عنوان پلتفرم اصلی برای بازاریابی توسط اینفلوئنسر ها انتخاب کرده‌اند. این نشان می‌دهد که روند محبوبیت TikTok رو به رشد است و برندها به عنوان یک ترند اینفلوئنسر مارکتینگ، به دنبال استفاده از این پلتفرم هستند.

امروزه بیش از ۲۰۰ میلیون اینفلوئنسر در سراسر جهان وجود دارند و ۴۵درصد از اینفلوئنسرها از نسل هزاره (متولدین ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ ) هستند.

۷۶درصد از کاربران پس از مشاهده محصولات در شبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید آن محصول کرده‌اند . ۶۶درصد از مصرف‌کنندگان نیز ویدیوهای کوتاه را جذاب‌ترین نوع محتوا می‌دانند. این نشان می‌دهد که تولید محتوای ویدیویی با کیفیت و جذاب برای اینفلوئنسرها و برندها اهمیت دارد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد
  • بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری
  • درآمد یوتیوب چقدر است؟ رونق بازار تبلیغات در بزرگترین پلتفرم اینترنتی ویدیو
  • از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی / گفت‌وگو با مازیار حبیبی‌نیا مدیرعامل شبکه آفتاب
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11
نوشته بعدی
درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید

نوشته‌های مرتبط

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی است؟ کاهش مخاطبان اثری...

۲۳ مهر ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

چرا برندینگ برای استارتاپ‌ها حیاتی است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

پایان عصر ناهارهای آنلاین؟ بهترین کباب در پاوه 50 هزار،...

۲۶ آبان ۱۴۰۳

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو...

۸ دی ۱۴۰۳

جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه

۵ شهریور ۱۴۰۳

یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

۱۲ خرداد ۱۴۰۴

چرا درگاه‌های پردخت دیجیکالا بسته شد؟ / جدال حقوقی با...

۱ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد...

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

گلرنگ به دنبال خرید کل سهام...

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد...

۲۵ بهمن ۱۴۰۲