ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در تهران

جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در تهران

توسط EADNA ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
349

کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در زمستان ۱۴۰۳ با هدف بالا بردن فروش اکران شد. فرش بهشتی با شعار «به قیمت کارخانه بخرید» مخاطب را دعوت به خرید کرده است و با نمایش تنوع فرش‌های مختلف خواسته است تا همه سلایق را جذب کند.

به گزارش ایدنا فرشاد پورصادق مدیرعامل آژانس پلاتین، طراح این کمپین تبلیغاتی در گفت‌وگویی رسانه‌ای از جزئیات بیشتری دراین باره سخن گفته است.

او با بیان این که دستیابی به اهداف بیش از تارگت‌های فروش در این کمپین مطرح بوده، گفت: از ابتدای سال تا امروز، با تمرکز بر زیرساخت‌ها و فرآیندها، توانستیم در بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی، دست‌آوردهای قابل توجهی داشته باشیم تا بتوانیم اهداف فروش برند را یکی پس از دیگری تجربه کنیم. متاسفانه یا خوشبختانه، با توجه به محرمانگی اطلاعات فروش و جزئیات فعالیت‌هایی که فرش بهشتی و پلاتین تجربه کردند، از ارایه آمار و ارقام ادعاهای مطرح شده معذوریم.

او همچنین گفت: پیرو برنامه ارتباطی تدوین شده در مسیر برندسازی و فعالیت‌های بازاریابی برند فرش بهشتی، هدف اصلی، جلب توجه مخاطبین به «تولید کننده بودن» فرش بهشتی بود. مزیتی که این برند را با سایر رقبا متمایز می‌کرد. پس، تولید کننده بودن به عنوان پیام اصلی این کمپین فروش محور در دستور کار قرار گرفت تا تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب، «خرید عالی» را برای مخاطبین تداعی کند. آرت ورکی که آژانس پلاتین برای این کمپین در نظر گرفت به همین دلایل به نحوی که می‌بینید طراحی شد.

تمام هدف بچه ها در تیم پلاتین از استراتژی تا خلاقیت، برای طراحی این کمپین این بوده که خیلی مستقیم و بدون هیچ گونه کلی گویی و جملات خلاقانه پیچیده، پیام اصلی را به مخاطب انتقال دهیم. به همین دلیل از شعار «تخفیف تکرار نشدنی، به قیمت کارخانه بخرید!» استفاده شد که کاملا شفاف و مشخص است، در تصویر نیز تنوع طرح فرش‌ها به چشم می‌خورد. این درحالی‌ست که برند‌های رقیب، پیش از این، فرصت استفاده از این هنر اصیل ایرانی را به خودشان نمی‌دادند!

او ادامه داد:  با توجه به گروه مخاطبین و یک‌طرفه بودن پیام مطرح شده، رسانه‌های سنتی‌تر مانند بیلبورد و تلوزیون به عنوان رسانه اصلی و رسانه دیجیتال به عنوان رسانه ثانویه در این کمپین استفاده شد. نکته حائز اهمیت، صرف نظر کردن از رسانه‌های «ارتباط دوطرفه» و BTL بود که تمرکز و انرژی کمپین تبلیغاتی را حول محور فروش، نگاه می‌داشت.

ممکن است علاقه مند باشید
  • هواوی با بنز و فولکس واگن وارد مذاکره شد
  • فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت کاری و تصاویر
  • هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در اپراتور همراه اول
  • کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان مارال در شهر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار
نوشته بعدی
تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد برای فصل تابستان +...

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شروع همکاری یکتانت و دیوار در تبلیغات

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

کوئیز آو کینگز 9 ساله شد/ درآمد محبوب‌ترین بازی ایرانی...

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسنپ بیانیه داد/ با هکرها مذاکره می‌کنیم

۱۰ دی ۱۴۰۲

گلرنگ به دنبال خرید کل سهام تپسی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک...

۷ آبان ۱۴۰۳

گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/ رشد پویایی زنان در...

۲۴ شهریور ۱۴۰۴

همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/...

۶ مهر ۱۴۰۴

معروف‌ترین رقابت‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها /...

۸ مهر ۱۴۰۳