ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

توسط EADNA ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
182

پیش از نودوششمین مراسم اسکار، واحد تبلیغات دیزنی موجودی تبلیغات این رویداد را در ۱۷ دسته فروخت. بنابر اطلاعات اعلام‌شده به رسانه‌ها، این مجموعه برای نمایش هر ۳۰ ثانیه تبلیغ، عددی بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار از تبلیغ‌دهندگان دریافت کرده است.

به گزارش ایدنا به نقل از دی ام برد، جوایز آکادمی اسکار مدت‌ها است که برای برندهای مطرح بین‌المللی تبدیل به یک ویترین مهم برای نمایش خود شده است؛ با چنین رویکردی عجیب نیست که دیزنی تمام ظرفیت تبلیغاتی نودوششمین مراسم اسکار را با بهایی گزاف‌تر از هرسال فروخته باشد. درواقع اطلاعات حاکی از آن است که دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه نمایش تبلیغ عددی بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار را به تبلیغ‌دهندگان اعلام کرده و نهایت ظرفیت تبلیغاتی این مراسم در ۱۷ دسته توسط برندهای مختلف خریداری شده است.

برندهای TikTok، Universal و Lionsgate از حامیان مالی اصلی اسکار نودوششم بودند و برندهای  Airbnb، Allstate، Booking.com، DoorDash، Dunkin، NerdWallet، Mountain Dew Baja Blast، Procter & Gamble، Unilever، Starbucks، Walmart و چندین شرکت دیگر از جمله چند شرکت داروسازی در این رویداد تبلیغات رزرو کردند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که تبلیغ کنندگان سرمایه‌گذاری خود در اسکار را در سال گذشته کاهش داده بودند؛ در واقع اسپانسرها ۱۱۷.۴ میلیون دلار برای تبلیغات اسکار ۲۰۲۳ خرج کرده بودند که این عدد کاهشی ۱۵ درصدی نسبت به سال قبل را تجربه کرده بود.

اما در بین همه تبلیغاتی که در نودوششمین مراسم اسکار اکران شد، چند تبلیغ متفاوت توجه‌ها را به خود جلب کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تبلیغی برای خجالت دادن سلبریتی‌ها

شرکت داروسازی Eli Lilly یکی از تبلیغ‌کنندگان در این رویداد بود و در تبلیغات خود دست روی نکته‌ای اساسی گذاشت؛ سواستفاده از داروی اوزمپیک توسط سلبریتی‌ها برای لاغری! این دارو در واقع یک داروی ضروری برای مبتلایان به دیابت نوع دو است اما سلبریتی‌ها تا حدی برای مقاصد لاغری خود از آن سواستفاده کرده‌اند که منجر به کمیاب شدن این دارو در بازار شد.

این شرکت داروسازی نیز با حضور در جمع آنها تلاش کرده تا به این موضوع طعنه بزند.

کیم کارداشیان، بازهم در مرکز توجه!

یکی دیگر از تبلیغاتی که در مراسم اسکار مورد توجه قرار گرفت، برند لباس کیم کارداشیان بود. این برند که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است اخیرا ارزشی ۴ میلیارد دلاری پیدا کرده و در حال حاضر علاوه بر پوشاک زنانه، پوشاک مردانه نیز تولید می‌کند.

تبلیغات ضدیهودستیزی این بار در اسکار

پس از پخش اولین تبلیغ Super Bowl خود در ماه گذشته، بنیاد مبارزه با یهودستیزی در مراسم اسکار نیز ویدیوی تبلیغاتی خود را بر اساس رویدادهای واقعی که سال گذشته در منطقه بوستون رخ داد، اکران کرد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغ دو سینماگر ایرانی برای پوشاک تاناکورا ؟
  • همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟
  • شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده
  • گزارش جامع جاب ویژن از حقوق و دستمزد در سال 1403
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد
نوشته بعدی
جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در تهران

نوشته‌های مرتبط

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

راه‌هایی آسان برای ترمیم و تقویت اعتماد به نفس شغلی

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2024

۹ دی ۱۴۰۲

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

۲ مرداد ۱۴۰۳

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها...

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست

۲۰ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟...

۱۰ آذر ۱۴۰۳