ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

توسط EADNA ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
205

کاربران دیجی‌کالا می‌توانند از این به بعد در حساب کاربری‌شان پروفایل عمومی داشته‌ باشند.

به گزارش ایدنا روابط عمومی دیجی‌کالا پروفایل عمومی یکی از جدیدترین خروجی‌های تیم مگنت و پروژه دیجی‌کالا سوشال است که به کاربران این فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند با برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود در بستر دیجی‌کالا و شنیدن نظرات و تجربه‌هایشان، انتخاب و خرید مطمئن‌تری داشته باشند. علاوه بر این، کاربران از این به بعد ویدیوهای مرتبط‌تری با علایق و سلایق خود در دیجی‌کالا می‌بینند و با دنبال کردن متخصصان می‌توانند در خریدهای خود از آنها ایده و راهنمایی بگیرند. این اقدام بعد از ادغام سرویس لایو شاپینگ و ویدیو شاپینگ دیجی‌کالا با نام جدید «ببین و بخر« شکل گرفت و در صفحه اصلی دیجی‌کالا قرار گرفت.

همچنین روابط عمومی این مجموعه در مورد تاثیرات این بخش جدید دیجی‌کالا از زمان راه‌اندازی آن اذعان دارد که تاکنون لایک‌ها و کامنت‌ها رشدی تقریبا ۲.۵ برابری داشته است و  همچنین بازدید لایوها ۲.۵ تا ۳ برابر شده است که می‌توان لایو رونمایی از سامسونگ را مثال زد که بیش از ۷۰۰۰ نفر فقط از دیجی‌کالا و بخش ببین و بخر تماشا کردند.

دیجی‌کالا پیرامون تعامل با تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها اضافه می‌کند که برنامه‌های برای همکاری با این افراد بصورت مالی و پروژه‌ای دارد و با برگزاری مسابقه‌ و چالش‌هایی سعی می‌کند جایزه‌های مالی برای تولیدکنندگان محتوا فراهم کند.

هم‌اکنون تمام کاربران این امکان را دارند که از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا و ورود به بخش مگنت، پروفایل عمومی خود را تنظیم کرده و با دنبال کردن افراد مختلف در بستر دیجی‌کالا، انتخاب و خریدهای هدفمندتری را تجربه کنند.

دیجی‌کالا عنوان می‌کند که هیچ اطلاعاتی بدون اجازه‌ خود کاربر، روی پروفایل عمومی او به نمایش در نمی‌آید و تمامی اطلاعات و خریدها فقط با تایید کاربران منتشر می‌شوند. ضمن این که همه این اطلاعات قابل حذف و ویرایش هستند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تاخت‌وتاز عربستانی‌ها در اسپانسرینگ جام ملت‌های آسیا
  • رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023
  • تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید
  • نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور در همایش فناوری و تبلیغات
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل تا مک‌دونالد و پپسی و نایک
نوشته بعدی
قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

نوشته‌های مرتبط

یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

۱۲ خرداد ۱۴۰۴

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

۳ مهر ۱۴۰۳

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و...

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سریال هفت چگونه تبلیغاتش را مدیریت کرد؟

۵ دی ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک...

۱۷ دی ۱۴۰۳

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲

هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در...

۷ اسفند ۱۴۰۳

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات...

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات...

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲