ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷

افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷

توسط EADNA ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
264

9.6بق برآوردهای انجام شده ارزش بازار جهانی تبلیغات دیجیتال Digital Ads در سال 2024 برابر با 667.6 میلیارد دلار است.

به گزارش ایدنا به نقل از اوبرلو یکی از اجزای اصلی پیشرفت هر کسب و کاری بازاریابی و تبلیغات است. با افزایش سالیانه تعداد کاربران اینترنت، بسیاری از برندها تصمیم گرفته‌اند هزینه تبلیغات دیجیتال Digital Ads خود را به منظور دستیابی به مشتریان بیشتر افزایش دهند.

طبق برآوردهای انجام شده ارزش بازار جهانی تبلیغات دیجیتال Digital Ads در سال ۲۰۲۴ برابر با ۶۶۷.۶ میلیارد دلار است. این رقم معادل 9.68 درصد از کل هزینه تبلیغات رسانه ای است.

بودجه تبلیغات دیجیتال شامل هزینه تبلیغ در تمام دستگاه های متصل به اینترنت ازجمله رایانه، گوشی های تلفن همراه و دستگاه های هوشمند می‌شود. محتوای این تبلیغات نیز طیف گسترده ای از تبلیغات مانند بازاریابی ایمیلی، محتوای ویدیویی و تبلیغات در نتایج جستجو را شامل می‌شود.

هزینه تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۴ : ۶۶۷.۶ میلیارد دلار

 

هزینه تبلیغات دیجیتال Digital Ads در سال ۲۰۲۴ نسبت به سال ۲۰۲۳ با رقم ۶۰۱.۸ میلیارد دلار ، افزایش ۱۰.۹ درصدی را نشان می‌دهد. پس از افزایش ۹.۵ درصدی هزینه تبلیغات آنلاین جهانی، سال ۲۰۲۳ اولین سالی بود که هزینه بازاریابی دیجیتال از مرز ۶۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.

بیشترین رشد سالانه هزینه بازاریابی از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ نیز در سال ۲۰۲۱ رخ داد. در آن سال مبلغ تبلیغات دیجیتال Digital Ads نسبت به سال پیش از آن افزایش ۲۹.۸ درصدی داشت. در سال بعد از آن، رشد این رقم تقریباً به میزان یک سوم کاهش یافت و به ۸.۵٪ رسید.

به نظر می‌رسد که رشد تبلیغات دیجیتال قرار نیست متوقف شود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که بازار تبلیغات دیجیتال در سال های آینده به رشد خود ادامه خواهد داد، هرچند با سرعتی کمتر.

فهرست کامل ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی

در ادامه پیش بینی نرخ رشد سالانه هزینه بازاریابی دیجیتال Digital AD در سال های آینده را مشاهده می‌کنید:

سال ۲۰۲۵ = ۱۰ درصد رشد

سال ۲۰۲۶ = ۹.۲ درصد رشد

سال ۲۰۲۷ = ۸.۶ درصد رشد

توجه به پیش‌بینی های انجام شده احتمال می‌رود که ارزش بازار تبلیغات دیجیتال Digital Ads در سال ۲۰۲۵ به رقم ۷۳۴.۶ میلیارد دلار برسد. این رقم ۷۰.۸ درصد از کل هزینه بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد. در صورت تحقق پیش بینی های کارشناسان در سال ۲۰۲۶، بودجه تبلیغات دیجیتال جهانی از ۸ میلیارد دلار بیشتر خواهد شد

تا سال ۲۰۲۷، این رقم به ۸۷۰.۹ میلیارد دلار خواهد رسید. این رقم نه تنها نسبت به سال ۲۰۲۱ حدود ۷۲ درصد افزایش یافته است، بلکه ۷۳.۸ درصد از کل هزینه تبلیغات رسانه ای را نیز تشکیل می‌دهد. به عبارت دیگر، می‌توان گفت در سال ۲۰۲۷، به ازای هر ۴ دلار هزینه شده برای تبلیغات، حدود ۱ دلار از آن برای تبلیغات دیجیتال هزینه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود هزینه تبلیغات دیجیتال Digital Ads در سراسر جهان از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ ، با نرخ رشد سالانه ۱۲.۴درصد افزایش یابد.

افزایش بودجه تبلیغات دیجیتال و کاهش تبلیغات چاپی

با افزایش هزینه های تبلیغ دیجیتال Digital Ads، هزینه های تبلیغات رسانه های چاپی کاهش می‌یابد. یکی از دلایل این افزایش، همه گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ بود که باعث علاقه مردم به خرید آنلاین و در نتیجه اهمیت تبلیغات دیجیتال شد.

اطلاعات به دست آمده از مصرف کنندگان رسانه در ایالات متحده نشان می‌دهد که مردم زمان زیادی را در رسانه های دیجیتال صرف می‌کنند. رسانه های چاپی نیز از این موضوع به شدت متضرر شده اند. تاثیر آن به ویژه در تیراژ و میزان فروش روزنامه ها و مجلات چاپی دیده می‌شود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • قیمت تبلیغات در مترو 1403/ واگن زنان گران‌تر از واگن‌های عمومی
  • تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر
  • جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟
  • تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بهترین روش نوشتن رپورتاژ آگهی ؛ رپورتاژ نویسی و رشد کسب‌وکار
نوشته بعدی
چه نوع تبلیغاتی روی نسل زد تاثیرگذار است؟

نوشته‌های مرتبط

کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی از بورس رفت

۲۹ آذر ۱۴۰۲

انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

۲۰ آذر ۱۴۰۲

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده...

۳۱ فروردین ۱۴۰۴

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

انتقاد معاون وزیر ارشاد از تبلیغات تلویزیونی

۲۰ آذر ۱۴۰۲

اینفلوئنسرها در سال 1403 باید مالیات بپردازند

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور...

۱۹ آذر ۱۴۰۲

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه»...

۹ مهر ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲