ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

توسط EADNA ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
208

قرارداد همکاری بلندمدت تولیپس و مات توسط مدیرعامل ناسیونال ایران ومدیریت عامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات طی برگزاری نشستی با حضور اهالی رسانه و مدیران دو شرکت به امضا رسید.

به گزارش ایدنا  علی محمدی، مدیرعامل ناسیونال ایران در جریان این نشست با اشاره به سابقه طولانی مدت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در بازار ایران و همکاری با ژاپنی ها گفت: در حال حاضر سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کوچک داریم و همکاری با گروه مات در راستای  برندسازی برای ورود با بازار جهانی و صادرات لوازم خانگی صورت گرفته است.

او افزود: در حال حاضر مردم شناخت کافی از برندهای ایرانی ندارند و امیدواریم طی همکاری با مات اعتمادسازی صورت بگیرد که در نهایت می تواند به افزایش سهم تولیپس از بازار لوازم خانگی و البته صادرات به سایر کشورها منجر شود.

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران ضمن ابراز رضایتمندی از آغاز همکاری با هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات ادامه داد: شرکت مات یکی از بزرگترین شرکت‌های بازاریابی در ایران است و ما بر این باوریم همان طور که چرخه تولید، فروش و توزیع به درستی باید انجام شود، چرخه بازاریابی نیز باید توسط یک گروه حرفه‌ای و متخصص هدایت شود.

او تصریح کرد:  توسعه برند ملی، آگاهی‌سازی مردم از کیفیت ساخت ایران تنها با بازاریابی درست اتفاق می افتد البته در این راه نه فقط برند تولیپس ناسیونال ایران بلکه باید کار ساخت ایران نیز تبلیغ شود.

علی محمدی  در خصوص مزایای این همکاری بلند مدت گفت: برندسازی نمی تواند یک شبه روی دهد و در این راستا همکاری خود را با گروه مات آغاز کردیم و قصد داریم تا در کنار ارتقای کیفیت و بهبود خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان، موفقیت های در حوزه تبلغات و بازاریابی داشته باشیم.

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در پایان با تاکید بر این که تیم بازاریابی خود شرکت تولیپس نیز خلاق است، عنوان کرد: در سال های گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام می شود و همکاری در برنامه جوکر نشان از هوشمندی تیم بازاریابی ما است و تیم ما در کنار مجموعه مات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود
  • واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا
  • دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کلیپ جالب تبلیغ فولکس واگن + فیلم
نوشته بعدی
بهترین روش نوشتن رپورتاژ آگهی ؛ رپورتاژ نویسی و رشد کسب‌وکار

نوشته‌های مرتبط

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

اسنپ فود هک شد+جزئیات تازه

۱۰ دی ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

۶ مهر ۱۴۰۴

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

شکایت بانوی اول برزیل از ایکس

۲۹ آذر ۱۴۰۲

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟

۲۰ آبان ۱۴۰۳

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای...

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

گزارش سال 1402 اکالا منتشر شد/...

۵ شهریور ۱۴۰۳