ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جریمه HelloFresh به دلیل ارسال ۸۰ میلیون ایمیل اسپم

جریمه HelloFresh به دلیل ارسال ۸۰ میلیون ایمیل اسپم

توسط EADNA ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
190

برند HelloFresh که در حوزه غذاهای بسته‌بندی شده فعالیت دارد، به دلیل ارسال حدود ۸۰ میلیون ایمیل و یک میلیون پیامک توسط Information Commissioner’s Office دفتر کمیسر اطلاعات (ICO) جریمه شد.

به گزارش ایدنا به نقل از دی ام برد اگر شما هم از انبوه پیامک‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی که هر هفته از سوی برندهای مختلف برای شما ارسال می‌شود، به ستوه آمده‌اید و حتی در مواردی ارسال لغو۱۱ هم کارساز نیست، احتمالا خواندن این خبر دل‌تان را خنک می‌کند و به این نتیجه می‌رسید که این موضوع، تنها محدود به ایران نیست.

در حقیقت شرکت HelloFresh اخیرا به دلیل اجرای یک کمپین‌ بازاریابی گسترده در سال ۲۰۲۲ از سوی ICO محکوم به نقض آشکار اعتماد و وادار به ۱۴۰ هزار پوند جریمه شده است.

ماجرا از این قرار بود که پس از اجرای یک کمپین مارکتینگی گسترده که در آن از ایمیل و پیامک به عنوان ابزارهای اصلی استفاده شده بود، ICO ۱۴ شکایت مستقیم و ۸ هزار و ۷۲۹ اعتراض از سوی مردم دریافت کرد.

اندی کوری، سخنگوی این نهاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته است: زمانی که مردم با رگبار ایمیل و پیامک‌های این برند مواجه می‌شدند، به درستی نمی‌دانستند که چطور باید دریافت این پیام‌ها را قطع کنند و حتی در مواردی که با تماس مستقیم از این برند درخواست کرده بودند تا آنها را از لیست ارسال خود خارج کند، HelloFresh اهمیتی به این درخواست‌ها نداده بود!

این همه ماجرا نیست! ICO با اندکی تحقیقات بیشتر متوجه شد که HelloFresh تا ۲۴ ساعت بعد از اینکه مشتریانش از اکانت‌های خود را روی این پلتفرم پاک می‌کردند، همچنان از اطلاعات آنها برای بازاریابی‌ استفاده می‌کرده است.

در پاسخ به همه این اتهامات، این برند اعلام کرده است که اکنون سیاست‌های مارکتینگی خود را در ارسال ایمیل و پیامک تغییر داده است؛ چرا که مشتریانش را در اولویت می‌داند و تعهدات خود را برای محافظت‌ از اطلاعات آنها بسیار جدی خواهد گرفت.

ممکن است علاقه مند باشید
  • پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار و تپسی
  • فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد تومان؛ خریدار بانک است؟
  • کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی
  • ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان استارتاپ‌ها
نوشته بعدی
مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

نوشته‌های مرتبط

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Grok AI: راهنمای جامع ثبت...

۳۰ بهمن ۱۴۰۳

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار...

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

چطور پیام‌های صوتی تبلیغاتی را غیر فعال کنیم؟

۲۱ آذر ۱۴۰۲

انتشار ویدیوکست جشنواره وب و موبایل

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه...

۷ مهر ۱۴۰۳

زنان محجبه در تبلیغ گوشی همراه گوگل/ پای غزه در...

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲

راهنمای دانلود DeepSeek هوش مصنوعی چینی و استفاده از آن+...

۱۰ بهمن ۱۴۰۳

مقایسه ChatGPT 4 و ChatGPT 4o / پاسخ‌های متفاوت به...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲

پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲