ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

توسط EADNA ۱۶ دی ۱۴۰۲
۱۶ دی ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
208

تحقیقات جدید شبکه تبلیغاتی System1 نشان می‌دهند که کمپین‌های محیطی زمانی که با تبلیغات تلویزیونی همراه می‌شوند، بیشتر از دوبرابر عملکرد بهتری در شناخت برند (Brand Recognition) خواهند داشت.

به گزارش System1، داده‌هایی که پلتفرم  Test Your Ad منتشر کرده نشان می‌دهد که در تبلیغات محیطی کریسمسی که همزمان در تلوزیون (TVC) هم اجرا شده‌اند، ۶۲ درصد از مخاطبان در عرض ۲ ثانیه پس از دیدن تبلیغ، برند را تشخیص داده‌اند، در حالی که این عدد برای تبلیغاتی که تنها به صورت محیطی اجرا شده‌اند ۳۰ درصد بوده است.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که حتی در بخش‌های دیگر مانند رتبه‌بندی برند در طولانی مدت و و رتبه‌بندی اسپایک نیز این مدل از تبلیغات ترکیبی عملکرد قوی‌تری داشته‌اند. به این ترتیب که میانگین رتبه‌بندی برند و رتبه‌بندی اسپایک برای تبلیغات محیطی همزمان با تبلیغات تلوزیونی اجرا شده‌اند به ترتیب ۳.۱ و ۱.۱۰ بوده‌است و این در حالی است که برای مواردی که تنها به OOH اکتفا شده است، این اعداد ۲.۸ و ۰.۹ بوده‌اند.

تبلیغات مناسبتی اثرگذارترند

اندرو تیندال، مدیر شراکت جهانی System1 نیز می‌گوید: «تبلیغات محیطی کریسمسی می‌توانند نسبت‌به تبلیغات غیرمناسبتی تاثیر مثبت بهتری را در طولانی مدت روی برند کسب‌وکارها بگذارند و آن دسته از تبلیغاتی که همزمان با تلوزیون اجرا می‌شوند دو برابر بیشتر از سایر تبلیغات تاثیر گذارند.»

او ادامه می‌دهد: «علاوه براین ما شاهد همین تاثیر مثبت را در تبلیغات رادیویی این فصل نیز بوده‌ایم که نشان می‌دهد استفاده مستمر از ترکیب رسانه‌های مختلف در تبلیغات یک برند چقدر اهمیت دارد. در بازاری فعالیت داریم که متمایز و متفاوت بودن یک موضوع کلیدی است و بنابرین برندها باید بتوانند از این رسانه‌ها بارها و بارها استفاده کنند.»

کریس فلتون، مدیر اطلاعات و اینسایت JCDeceaux با تاکید بر این که ثابت شده است که ترکیب تبلیغات تلویزیونی و محیطی برای برندسازی مکمل هم هستند، می‌گوید: «ما تبلیغ‌کنندگان زیادی را دیده‌ایم که تبلیغات تلویزیونی کریسمس پرشور و هیجانی را تولید کرده‌اند و روی شناخت برندشان (Brand Recognition) تاثیر ویژه‌ای داشته و نتایج این تحقیق جدید نیز همین نکته را نشان می‌دهد که محیطی کافی نیست و کمپین‌های تبلیغاتی تلوزیونی به کسب‌وکارها کمک زیادی می‌کنند.»

علاوه براین،system1  اخیرا با JCDecaux همکاری‌هایی کرده است تا مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های بهترین عملکرد را برای تبلیغات محیطی ایجاد کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • انتشار ویدیوکست جشنواره وب و موبایل
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ
  • پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی در سال 1402 منتشر شد
  • تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود
نوشته بعدی
نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

نوشته‌های مرتبط

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از افزایش اجاره بیلبوردها

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغ فرش روی پخش زنده نشست خبری شعر فجر

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ /...

۲۲ دی ۱۴۰۳

تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی...

۲۱ آذر ۱۴۰۳

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک...

۱۷ دی ۱۴۰۳

حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در کافه‌ بازار + دانلود...

۱ مهر ۱۴۰۳

مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در...

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول...

۲ بهمن ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲