ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی

تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی

توسط EADNA ۲۲ آذر ۱۴۰۲
۲۲ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
203

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در نشست مشترک با فرماندار تهران، با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای کمک و حمایت از فعالان تبلیغاتی، از حمایت‌های شکل گرفته در مدیریت کلان شهری در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در عرصه تبلیغات قدردانی کرد.

به گزارش ایتنا بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی موثر و خلاق در توسعه کسب و کارها، استفاده از روش‌های تبلیغاتی نوین در کمپین‌های تبلیغاتی و گسترش هم‌افزایی‌ها برای توسعه هدفمند صنعت تبلیغات از جمله مسائل مطرح شده در نشست مشترک دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و فرماندار تهران بود.

احمد قیومی؛ فرماندار تهران در این نشست که در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تشکیل شد با اشاره به ضرورت جریان‌سازی‌های مؤثر تبلیغاتی در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی که به رشد تولید و افزایش اشتغال کمک می‌کند، گفت: تمام سازوکارهای موجود و سازمان‌های مدیریت‌کننده شهری در تهران آماده‌اند برای کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی از تبلیغات مؤثر و فعالان تبلیغاتی حمایت‌ کنند و در این راستا هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

قیومی ضمن قدردانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات در دوره اخیر، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توجه ویژه به تخصص‌گرایی و آموزش را در این عرصه بسیار مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: تهران، به عنوان یک الگوی مناسب، ظرفیت منحصربه‌فرد و یکتایی در استفاده از مجموعه‌های دانش‌بنیان و تفکر خلاق در بروز و ظهور آثار تبلیغاتی نوین دارد و بهره‌گیری از هوش مصنوعی و خلق آثار نوپدید، کمک شایان توجهی به رشد و توسعه این صنعت خواهد کرد.

عباس محمدیان؛ مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بر پا شد، ضمن بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته و تشکیل کارگروه‌های ویژه تحول‌آفرین برای کمک و حمایت از فعالان این عرصه، هم‌گرایی ایجاد شده در دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در عرصه تبلیغات را گامی به جلو دانست و از حمایت‌های شکل گرفته در مدیریت کلان شهری در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در این عرصه قدردانی کرد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر
  • اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز
  • از چگونگی تبلیغ در ماهواره تا برخوردهای ارشادی
  • ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما را گرفت
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
حاشیه‌های تبلیغات جدید زارا در شبکه‌های اجتماعی
نوشته بعدی
پیگیری مغایرت راننده بر اساس گزارش کاربران اسنپ

نوشته‌های مرتبط

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش خودروهای گذرموقت

۱۱ دی ۱۴۰۲

اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

۲۷ آبان ۱۴۰۴

ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان

۳۱ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه...

۳۱ تیر ۱۴۰۳

رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023

۲۰ آذر ۱۴۰۲

انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

۲۰ آذر ۱۴۰۲

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و...

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر...

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

گزارش جامع دیتاک 1402 منتشر شد/...

۷ خرداد ۱۴۰۳