ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

توسط EADNA ۱۹ آذر ۱۴۰۲
۱۹ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
355

تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت ارشاد گفت: صدور پروانه‌های تأسیس کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، به طور متمرکز از طریق سامانه الکترونیک متصل به درگاه و پنجره واحد وزارتخانه انجام می‌شود.

به گزارش ایتنا عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: اداره کل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی به عنوان متولی ساماندهی و نظارت بر تبلیغات بازرگانی با انجام برنامه ریزی های صحیح و مناسب و ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور، فرآیند درخواست و صدور مجوزهای کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را برای متقاضیان، تسریع و تسهیل کرده است که این رخداد، امکان دسترسی همه افراد به اطلاعات عمومی کانون‌ها را فراهم آورده و در شتاب دهی به امور مربوط به کانون‌ها نیز کمک بسزایی کرده است.

وی‬ افزود: ‬با راه اندازی سامانه جامع تبلیغات، یکی از برنامه‌های پیش بینی شده، ساماندهی فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و نظارت کافی بر آنها است و مطابق این برنامه، ضمن جلوگیری از فعالیت اشخاصی که بدون مجوز در این حوزه فعالیت می‌کنند، با اعمال ماده ۱۹ آئین نامه تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، پروانه فعالیت کانون‌هایی که بیش از یکسال از عدم فعالیت آنها می‌گذرد، باطل خواهد شد. بنابراین، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی برای جلوگیری از لغو پروانه فعالیت خود، باید سریعاً در سامانه تبلیغات ثبت‏ نام کنند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس قانون، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی باید توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود و کانون‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند درخواست‌های خود را مانند دریافت مجوز محتوای آگهی‌ها، به خصوص در تبلیغات محیطی از طریق این سامانه انجام دهند و بدین ترتیب، تمامی درخواست‌های کانون‌ها به صورت الکترونیک و با سهولت و در فرصت زمانی کوتاه انجام می‌شود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24
  • کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل تا مک‌دونالد و پپسی و نایک
  • ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11
  • استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته خواهد شد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟
نوشته بعدی
کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی

نوشته‌های مرتبط

بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی...

۶ آبان ۱۴۰۳

همسفر شدن ماست و پنیر با دلار و طلا ؟...

۱ مهر ۱۴۰۴

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

۲۸ مهر ۱۴۰۳

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

جریمه HelloFresh به دلیل ارسال ۸۰ میلیون ایمیل اسپم

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران

۲۱ آبان ۱۴۰۳

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

۱۱ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

جنگ، برندینگ و دیگر هیچ… /...

۵ آبان ۱۴۰۳

در سال 1404 چه مهارت‌های شغلی...

۱۷ فروردین ۱۴۰۴

نمایشگر کش‌سان ال‌جی رونمایی شد +...

۲۱ آبان ۱۴۰۳