این شرکت همچنین گفت که قصد دارد با هدف دستیابی به فروش سالانه ۴۵ میلیارد دلار، تعداد مشتریان وفادارش را تا سال ۲۰۲۷ به ۲۵۰ میلیون نفر افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر ۱۵۰ میلیون مشتری فعال دارد که بیش از ۲۰ میلیارد دلار فروش در سراسر جهان دارند.
مکدونالد در چند سال گذشته نلاشهای خود در بازاریابی را بیشتر کرده است. از جمله برنامههای مک دونالد در این باره، اجرای آزمایشی طرح «بهترین برگر» برای بهبود کیفیت همبرگرهایش بوده است.
مک دونالد برای سال ۲۰۲۴ رشد فروش را پیش بینی میکند. همچنین راه حلهای هوش مصنوعی (AI) در رستورانهای خود، شامل فرآیندهای خودکار برای کمک به تحویل سریعتر غذای داغتر و تازهتر به مشتریان را در نظر گرفته است.
بر اساس گزارش رویترز، اگرچه هزینه های مصرفکننده ایالاتمتحده تحت فشار قرار گرفته، اما مک دونالد به دلیل آیتمهای منوی مقرون به صرفه و تبلیغاتش تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفته است. بالاترین برآورد مکدونالد برای فروش و سود در سه ماهه منتهی به سپتامبر بود.