ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » کمپین تبلیغاتی جدید دلتا اکران شد؛ اعلام به‌روزرسانی سایت تخصصی ملکی

کمپین تبلیغاتی جدید دلتا اکران شد؛ اعلام به‌روزرسانی سایت تخصصی ملکی

توسط EADNA ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
۲۵ شهریور ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
26

پلتفرم دلتا که در حوزه ارائه خدمات مسکن به مستاجران، خریداران و مالکان فعالیت دارد، به تازگی کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای در تهران اجرا کرده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) دلتا که در یکی دو سال گذشته با ایرادهای فاحش در نوشتار متن تبلیغاتی محیطی و دیجیتال خود، حاشیه‌ساز شده بود امسال تلاش کرده تا این ایرادها را برطرف کند اما همچنان در چیدمان محتوای تبلیغاتی مورد انتقاد مارکترهاست.

 

تبلیغات دلتا با اسلوگان دنبال خونه می‌گردی؟

در کمپین‌های گذشته دلتا، موارد بسیاری انتقاد برانگیز شده بود. این پلتفرم در تبلیغات محیطی پیشین خود شعار «دنبال خونه می‌گردی» را به شکلی غیرقابل فهم نوشته بود. به این شکل که کلمه «خونه» با باز کردن ابرو به جمله «دنبال می‌گردی» اضافه شده بود. در واقع استفاده بیجا از ابرو که یک تکنیک ویرایشی است، نشان می‌داد که طراحان این متن تبلیغاتی احتمالا شناخت درستی از موضوع نداشته‌اند.

واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای برندینگ و تبلیغات / از بز لاکوست تا گاف دلوسه

 

تبلیغات چدید دلتا دوباره با ابرو؛ سایت تخصص ملکی دلتا بروزرسانی شد

اسلوگان تبلیغات جدید دلتا این جمله است: «سایت تخصص ملکی دلتا بروزرسانی شد».  دوباره در این اسلوگان نیز کلمه تخصصی در ابرو گذاشته شده است. این بار استفاده از ابرو در مقایسه با تبلیغات قبلی به لحاظ تکنیکی درست است اما همچنان ضرورت معنایی یا کارکرد اثربخش ندارد.

البته این موضوع نشان می‌دهد که انتقادات قبلی کارساز بوده و توانسته در روند تبلیغاتی دلتا اثر بگذارد اگرچه همین تبلیغ جدید هم دوباره با انتقاداتی روبرو شده است.

امین پارسا، مشاور خلاقیت و کپی‌رایتر شناخته شده ایرانی در صفحه لینکدینش نوشته:

این تبلیغ جدید دلتاست ⚠️

❌️ ابروبازکردنِ بی‌جا
❌️ ایرادات نگارشی
❌️ فاصله‌‌ی بین “ببین” و “نظر بده”
‼️ و هزارتا ایراد دیگه!

⚠️ تبلیغات دلتا قوی‌تر از قبل، همچنان پُر از ایراد و اشکاله. شاید بگید در عوض تونسته میزان آگاهی از برندش رو با همین سبک تبلیغات افزایش بده. اما نکته‌ی اساسی اینه که مهم نیست مخاطب فقط اسم برند رو تو ذهنش حفظ کنه. مهم اینه که بهت اعتماد کنه. اونم تو وضعیت عجیب و غریبِ بازار املا‌ک.

❌️ وقتی تبلیغ می‌کنی یعنی داری با مخاطب حرف می‌زنی. اما تو به تبلیغاتت اهمیت نمی‌دی و اصلاحشون نمی‌کنی‌. این یعنی من برای مخاطبم ارزش قائل نیستم. پس مخاطب چه‌جوری برای خرید و فروش مهم‌ترین داراییش بهت اعتماد کنه؟

⁉️ نظرتون درباره‌ی این تبلیغ چیه؟ برام بنویسید.

ممکن است علاقه مند باشید
  • بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟
  • تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟
  • هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد کپی‌رایترها را بگیرد/ گفت‌وگو با رحمان نقی‌زاده گرمی
  • بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/ رشد پویایی زنان در بازارها
نوشته بعدی
همسفر شدن ماست و پنیر با دلار و طلا ؟ / قیمت‌ها دارند به کجا می‌روند؟

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲

طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

۱۸ مرداد ۱۴۰۴

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال 03

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023

۲۰ آذر ۱۴۰۲

برندگان جشنواره ایران ادز معرفی شدند

۲۱ آذر ۱۴۰۳

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

پیش‌بینی حجم تبلیغات جهان در 2024/ رونق دیجیتالی‌ها

۴ دی ۱۴۰۲

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تاخت‌وتاز عربستانی‌ها در اسپانسرینگ جام ملت‌های...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال در سال‌های...

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45...

۵ اسفند ۱۴۰۳