ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نظر مردم درباره محصولات و کافه ساعدی‌نیا / موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟

نظر مردم درباره محصولات و کافه ساعدی‌نیا / موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟

توسط EADNA ۲۳ شهریور ۱۴۰۴
۲۳ شهریور ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
89

تا چند سال پیش اسم برند ساعدی نیا یادآور یک نمونه سوهان با کیفیت متوسط بود که در شهر قم مغازه کوچکی داشت اما حالا این برند تبدیل به یک برند موفق در حوزه تولید سوهان و همچنین مدیریت کافه‌های بسیار محبوب در تهران و دیگر شهرها شده استو

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) بیش از دو سال است که ساعدی‌نیا دیگر برند اختصاصی سوهان و تنقلات قمی نیست. یک برند لوکس است که شیرینی‌ها و شکلات‌های خوشمزه با بسته‌بندی شیک تولید می‌کند، کافه دارد و نوشیدنی‌های اصطلاحا «خفن» دارد.

اما نظر مردم و مصرف‌کنندگان محصولات این برند یا همان مشتریان درباره ساعدی نیا چیست؟

 

نظرات کاربران درباره ساعدی‌نیا

نظرها درباره کافه‌ها و محصولات ساعدی نیا مختلف است؛ براوردها نشان می‌دهد که دخترها از این کافه و محصولاتش بیشتر لذت می‌برند و پسرها کمتر! در ادامه بخشی از نظرات مختلف و متعدد کاربران لینکدین درباره این کافه را می‌خوانیم.

مصطفی عرب، کارگردان هنری: کافه ساعدی نیا اینقدر با کیفیته که حاضرن براش یک صف طولانی رو بایستند!یک صف طولانی از مردهایی با یقه‌های خیلی باز و زنانی با آرایش‌های اگزجره که اومدن تا نوشیدنی مورد علاقه‌اشون (!!!) رو بگیرند (قضاوت نمی‌کنم، اتفاقا دمشون گرم با تیپی که دوست دارند میان بیرون). ولی واقعا این صف ارزشش رو داره؟ بله، چون هدف اصلی همین صفه!
مزیت اصلی ساعدی نیا (حداقل یکی از شعباتش که رفتم) دقیقا همین صفه، یک dating spot و این صف فرصتی رو برای افراد بوجود میاره تا خودشون رو به نمایش بذارن و دید بزنن و دیده بشن و شاید هم پارتنر پیدا کنند (ما که بخیل نیستیم). مزیتی که باعث می‌شه ساعدی نیا ترکیب شیر + گلاب + رنگ رو که زیر ۳۰ هزار تومن هزینه تولیدشه، با عنوان شکلات پرشین به قیمت ۱۸۰ هزار تومن به فروش برسونه! به این می‌گن Experiential Differentiation در اقتصاد تجربه، «تمایز تجربه‌ای» یعنی برندی با تجربه و نه محصول خودش رو متمایز کنه.

مرتضی پورکاشی، فعال رسانه ای: ساعدی نیا واقعا جای خفن و باکلاسیه. قیمت‌هاش طبیعتا بالاست اما به نظر مبرای تجربه می ارزه. ما توی ایران کمتر کافه ای داریم که از یک برند نشات بگیره تجربه جالبیه.

آزاده شهابی، مدیر خلاقیت: من از برنامه و استراتژی این برند خوشم اومد. قیمت‌هاش هم بالا نیست. به نظرم تجربه خوبی از کافه‌داری رو داره ارائه می‌کنه. اگه ما از مشتریانش خیلی خوشمون نمیاد دلیل نمیشه که کافه رو نقد کنیم. محصولاتش خوبه و قطعا باید تجربه ش کرد.

رامین زلاقی، مدیرعامل فناوران رمز ویرا: دوس دارم برم جایی که ادایی ها میرن و فقط بهشون بخندم

محمد داداشی، فعال بازاریابی: بنظرم نقدها خیلی سخت گیرانست چون فقط بحث هزینه تولید نیست ۹۰ درصد کاسبی های الان هزینه اجراست و کافه هایی که ساعدی نیا هم داره اجاره های سنگینی دارن.

فرزانه الهیاری مشاور حقوقی: واقعا زیر ساخت تفریح برای جوانان فراهم نیست مجبورندیا به کافه ها برن و یا دور دور کنن در صورتی که هیچ جامعه ای این همه ظرفیت نیروی جوان رو به حال خودش رها نمیکنه😊 طوری کافه ها رو نسل z پر کردن که ما دهه شصتیا وقتی میریم احساس پیری میکنیم😅😂

الهام قنبر زاده، مترجم زبان انگلیسی: خود من میرم گاهی ساعدی نیا یا کای چون از شلوغی و حضور ادما لذت میبرم فعلا هم اونجا با کسی دوست نشدم ولی شاید ی روزی بشم چه اشکالی داره؟ به شخصه از فضایی که ادمارو کنار هم قرار میده استقبال میکنم . منتها هر شعبه ای ازین کافه هایی که مثال زدم سبک ادمایی که میان فرق داره حتی روز و ساعت هفته هم تاثیر داره.

 

نشانی و آدرس کافه‌ ساعدی نیا در مناطق مختلف تهران

آدرس کافه ساعدی نیا شعبه فرمانیه (تهران)

تهران، خیابان لواسانی (فرمانیه)، بعد از تقاطع دیباجی، لاین کندرو، نبش کوچه شب‌بو، پلاک ۴۲ ساعات کاری: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب تلفن تماس: ۰۲۱-۲۶۸۷۸۲۰۹

آدرس کافه ساعدی نیا شعبه تجریش (تهران)

میدان تجریش، خیابان ملکی (سعدآباد)، نبش ارگ تجریش
ساعات کاری: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب تلفن تماس: ۰۲۱-۲۲۳۹۶۳۸۸ / ۰۲۱-۲۲۳۹۶۸۰۵

آدرس کافه ساعدی نیا شعبه پالادیوم (تهران)

زعفرانیه، خیابان الف، مجتمع پالادیوم، طبقه همکف B، پلاک ۲۶
ساعات کاری: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب تلفن تماس: ۰۲۱-۲۲۶۶۳۶۷۴

آدرس کافه ساعدی نیا شعبه اُپال (تهران)

مرکز تجاری اُپال، طبقه H، واحد H۳ تلفن تماس: ۰۲۱-۲۲۳۸۶۸۷۰

آدرس شعبه شهرک غرب (تهران)

شهرک غرب، محله ایوانک، این شعبه به‌زودی افتتاح می‌شود.

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • نقد و بررسی هویت بصری جدید همراه اول
  • نام سوپر اپلیکیشن گروه صنعتی گلرنگ چیست؟ رقیب اسنپ با چه اسمی می‌آید؟
  • نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور در همایش فناوری و تبلیغات
  • تجربه‌های انتخاب رشته دانشگاه / رابطه بازار کار و رشته تحصیلی در کمپین #کنترل_زد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
ساعت بازدید و قیمت‌ها در نمایشگاه لوازم التحریر مصلی شهریور 1404
نوشته بعدی
گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/ رشد پویایی زنان در بازارها

نوشته‌های مرتبط

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

۲۲ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه...

۳۱ تیر ۱۴۰۳

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو

۱۲ آذر ۱۴۰۳

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

۹ آبان ۱۴۰۳

تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و...

۳ مرداد ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

۷ مهر ۱۴۰۴

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک /...

۱۲ مهر ۱۴۰۴

هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد...

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با...

۱۵ مهر ۱۴۰۳