5
کمپین کاهش مصرف برق با شعار معروف «خانه یخچال نیست» با واکنشهای بسیاری از سوی کاربران لینکدین و فعالان صنعت بازاریابی در ایران مواجه شد.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیعات ایران) یاشار مشیرفر راهبر خلاقیت و مدیر مارکتینگ در صفحه لینکدین خود با انتشار تصویری معطوف به پویش اخیر وزارت نیرو و شرکت توانیر برای کاهش مصرف برق، به شعار این پویش واکنش نشان داد.
این فعال بازاریابی با انتخاب شعار «یخچال کمد نیست، برق نداریم» و انتشار تصویر بالا در شبکه اجتماعی لینکدین واکنش بسیاری از کاربران ایرانی این پلتفرم را برانگیخت.