ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی زنان

مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی زنان

برند معروف با ۱.۴ میلیون فالوور به دستور قضایی مسدود شد؛ ادعای حذف پیشین ویدیو.

توسط ریحانه اسماعیلی ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
۱۸ خرداد ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
8

برند خانومی، یک برند معروف با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، به دلیل انتشار یک ویدیو کلیپ که شامل رپ‌خوانی زنان بود، با دستور قضایی موقتاً مسدود شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که برند خانومی ادعا کرده است که این ویدیو را پیش‌تر حذف کرده بود. در این گزارش، به بررسی دقیق‌تر این موضوع و جوانب مختلف آن می‌پردازیم.

 

به گزارش ایدنا:برند خانومی، به مناسبت یازدهمین سالگرد فعالیت خود، یک ویدیو کلیپ منتشر کرد که در آن از رپ‌خوانی زنان استفاده شده بود. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. پس از انتشار این ویدیو، برخی از مقامات قضایی دستور مسدود شدن صفحه اینستاگرام خانومی را صادر کردند.

خانومی ادعا کرده است که ویدیو مورد نظر را پیش از دریافت دستور قضایی حذف کرده بود. با این حال، دستور مسدود شدن صفحه اینستاگرام این برند همچنان اجرا شده است.

دلایل احتمالی مسدود شدن صفحه:

 

محتوای نامناسب از نظر مقامات: به نظر می‌رسد که محتوای ویدیو، به ویژه رپ‌خوانی زنان، از نظر برخی از مقامات نامناسب تلقی شده و منجر به صدور دستور مسدود شدن صفحه شده است.

حساسیت‌های اجتماعی و فرهنگی: در برخی جوامع، فعالیت‌های هنری زنان، به خصوص در قالب موسیقی رپ، ممکن است با حساسیت‌هایی مواجه شود.

 

پیامدهای مسدود شدن صفحه:

ضرر مالی و اعتباری برای برند: مسدود شدن صفحه اینستاگرام با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده می‌تواند منجر به از دست دادن فرصت‌های تبلیغاتی و کاهش فروش برای برند خانومی شود.

تاثیر منفی بر وجهه برند: این اتفاق ممکن است باعث ایجاد دیدگاه منفی در بین مخاطبان و کاهش اعتماد به برند شود.

نگرانی در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی: مسدود شدن صفحه خانومی می‌تواند نگرانی‌هایی را در بین سایر فعالان شبکه‌های اجتماعی در مورد محدودیت‌های احتمالی ایجاد کند.

 

مسدود شدن صفحه اینستاگرام برند خانومی پس از انتشار کلیپ رپ‌خوانی زنان، نشان‌دهنده وجود حساسیت‌ها و محدودیت‌هایی در زمینه انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. لازم است برندها و فعالان شبکه‌های اجتماعی با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها، محتوای خود را با دقت بیشتری تولید و منتشر کنند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه نیست؟
  • مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود
  • دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟
  • پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های تبلیغاتی ممنوع شد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

نوشته‌های مرتبط

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد دلار می‌رسد

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

چند و چون جنگ تبلیغاتی در بازار برندهای ایران

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک...

۷ آبان ۱۴۰۳

زنان محجبه در تبلیغ گوشی همراه گوگل/ پای غزه در...

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های موفق و ناموفق ایرانی

۵ دی ۱۴۰۲

تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی...

۲۱ آذر ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در تهران / نشانی...

۵ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 61,9K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,9K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,2K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

گزارش تپسل؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات...

۱۷ آذر ۱۴۰۲

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با...

۴ تیر ۱۴۰۳

کمپین جدید محیطی در تهران و...

۱۵ آبان ۱۴۰۳