ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی زنان

مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی زنان

برند معروف با ۱.۴ میلیون فالوور به دستور قضایی مسدود شد؛ ادعای حذف پیشین ویدیو.

توسط ریحانه اسماعیلی ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
۱۸ خرداد ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
55

برند خانومی، یک برند معروف با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، به دلیل انتشار یک ویدیو کلیپ که شامل رپ‌خوانی زنان بود، با دستور قضایی موقتاً مسدود شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که برند خانومی ادعا کرده است که این ویدیو را پیش‌تر حذف کرده بود. در این گزارش، به بررسی دقیق‌تر این موضوع و جوانب مختلف آن می‌پردازیم.

 

به گزارش ایدنا:برند خانومی، به مناسبت یازدهمین سالگرد فعالیت خود، یک ویدیو کلیپ منتشر کرد که در آن از رپ‌خوانی زنان استفاده شده بود. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. پس از انتشار این ویدیو، برخی از مقامات قضایی دستور مسدود شدن صفحه اینستاگرام خانومی را صادر کردند.

خانومی ادعا کرده است که ویدیو مورد نظر را پیش از دریافت دستور قضایی حذف کرده بود. با این حال، دستور مسدود شدن صفحه اینستاگرام این برند همچنان اجرا شده است.

دلایل احتمالی مسدود شدن صفحه:

 

محتوای نامناسب از نظر مقامات: به نظر می‌رسد که محتوای ویدیو، به ویژه رپ‌خوانی زنان، از نظر برخی از مقامات نامناسب تلقی شده و منجر به صدور دستور مسدود شدن صفحه شده است.

حساسیت‌های اجتماعی و فرهنگی: در برخی جوامع، فعالیت‌های هنری زنان، به خصوص در قالب موسیقی رپ، ممکن است با حساسیت‌هایی مواجه شود.

 

پیامدهای مسدود شدن صفحه:

ضرر مالی و اعتباری برای برند: مسدود شدن صفحه اینستاگرام با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده می‌تواند منجر به از دست دادن فرصت‌های تبلیغاتی و کاهش فروش برای برند خانومی شود.

تاثیر منفی بر وجهه برند: این اتفاق ممکن است باعث ایجاد دیدگاه منفی در بین مخاطبان و کاهش اعتماد به برند شود.

نگرانی در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی: مسدود شدن صفحه خانومی می‌تواند نگرانی‌هایی را در بین سایر فعالان شبکه‌های اجتماعی در مورد محدودیت‌های احتمالی ایجاد کند.

 

مسدود شدن صفحه اینستاگرام برند خانومی پس از انتشار کلیپ رپ‌خوانی زنان، نشان‌دهنده وجود حساسیت‌ها و محدودیت‌هایی در زمینه انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. لازم است برندها و فعالان شبکه‌های اجتماعی با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها، محتوای خود را با دقت بیشتری تولید و منتشر کنند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران
  • اما و اگرهای رفع فیلتر یوتیوب/ نان یوتیوبرهای ایرانی در روغن فیلترینگ
  • به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ / راهکار دور زدن تحریم google analytics
  • راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟
نوشته بعدی
راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

نوشته‌های مرتبط

پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی از بورس رفت

۲۹ آذر ۱۴۰۲

روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025 / هوش مصنوعی در...

۱۰ دی ۱۴۰۳

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

آیا حرف‌های ما برای تبلیغات هدفمند شنود می‌شود؟

۲۸ آذر ۱۴۰۲

گزارش تحلیلی از وضعیت تبلیغات ایران در ۹ ماه اول...

۲ دی ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در تهران / نشانی...

۵ آذر ۱۴۰۳

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک...

۱۷ دی ۱۴۰۳

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از...

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

گزارش سال 1402 اکالا منتشر شد/...

۵ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد...

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در...

۲۰ تیر ۱۴۰۳