ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

بررسی و تحلیل بیلبورد جالب همشهری

توسط ریحانه اسماعیلی ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
78

برای جذب مخاطب و افزایش آگاهی از برنامه جدید شبکه همشهری، بیلبورد “همشهری ببین” با طراحی خلاقانه و پیامی جذاب، راهی نوین برای معرفی این رسانه تصویری ارائه می‌دهد.

بیلبوردها به عنوان یکی از موثرترین ابزار های تبلیغاتی تقش مهمی در جلب توجه مخاطبان و انتقال پیام دارند بیلبوردهای همشهری با طراحی خاص تلاش می کند تا با استفاده از عناصر بصری و پیامی واضح مخاطبان را به سمت برنامه همشهری ببین هدایت کند این تحلیل به بررسی جزیییات طراحی و محتوا این بیلبورد می پردازد تا میزان اثر گذاری آن را ارزیابی کند.

نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین“

  1. طراحی و رنگ

– رنگ‌ها:

  – استفاده از رنگ قرمز در پس‌زمینه به خوبی توجه بیننده را جلب می‌کند. این رنگ احساس انرژی و حرکت را القا می‌کند و می‌تواند به افراد حس Urgency (فوری بودن) را منتقل کند، که برای تبلیغات ضروری است.

فونت:

  – فونت انتخابی بزرگ و خواناست، که پیامی واضح و قابل فهم را منتقل می‌کند. استفاده از یک فونت مدرن و ساده، علاوه بر جذابیت بصری، به خوانایی متن کمک می‌کند.

– تصاویر و گرافیک:

  – در بیلبورد از عناصر گرافیکی ساده و موثری استفاده شده است که بر روی پیام اصلی تأکید می‌کند. فقدان تصاویر پیچیده باعث می‌شود که پیام اصلی به راحتی قابل شناخته شدن باشد.

  1. محتوا

پیام:

  – بیلبورد به طور مشخص به معرفی برنامه “همشهری ببین” می‌پردازد و آن را به عنواناولین رسانه تصویری در شبکه متصل به همشهری معرفی می‌کند. این عبارت به نوعی بر پیشتاز بودن برنامه تأکید دارد که می‌تواند جذب مخاطب را افزایش دهد.

– جذب مخاطب:

  – واژه “اولین” به عنوان یک معیار کیفیت و نوآوری عمل می‌کند و می‌تواند حس کنجکاوی بیننده را برانگیزد. این جذابیت به تماشاگر کمک می‌کند تا بیشتر به تماشا و بررسی محتوا تمایل پیدا کند.

  1. موقعیت و قرارگیری

– محل قرارگیری:

  – بیلبورد در یک خیابان پرتردد قرار گرفته است که در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار دارد. این امر به افزایش تأثیرگذاری بیلبورد کمک می‌کند و احتمال دیده شدن آن را به طور قابل توجهی بالا می‌برد.

سیستم حمل و نقل:

  – فضای موجود به آرامش و سهولت در دیدن بیلبورد کمک می‌کند. در مناطق شلوغ، بسیاری از رانندگان و عابران نگاه خود را به بیلبوردها معطوف می‌کنند.

  1. عنصر مخاطب

– هدف مخاطب:

  – بیلبورد به نظر می‌رسد به عموم جامعه هدف‌گذاری شده است؛ افرادی که در فضای شهری و مشغول به رفت‌وآمد هستند و به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی توجه دارند. این نوع تبلیغ به خوبی می‌تواند بر روی گروه‌های مختلف سنی تأثیرگذار باشد.

– تعامل اجتماعی:

  – با استفاده از جملات و عبارات جذب‌کننده، ممکن است باعث انگیزش اجتماعی و بحث و تبادل نظر در مورد برنامه “همشهری ببین” شود.

بیلبورد “همشهری ببین” با طراحی جذاب، رنگ‌های پرانرژی و پیامی واضح، به خوبی مخاطب را جذب می‌کند. بیلبورد نه‌تنها به معرفی برنامه می‌پردازد بلکه حس کنجکاوی و علاقه را نیز در بینندگان ایجاد می‌کند. با توجه به محتوای هدفمند و موقعیت استراتژیک آن، این تبلیغ می‌تواند به افزایش بیننده‌های برنامه و شناخت عمومی از آن کمک کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی
  • جمع آوری دو بیلبورد هنجارشکن در تهران
  • مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی و شهر دیجیکالا
  • چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده تبلیغاتی داشت؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی
نوشته بعدی
یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

نوشته‌های مرتبط

واکنش مرضیه برومند به تقلید یک تبلیغ تلویزیون از سریال...

۲ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغ فرش روی پخش زنده نشست خبری شعر فجر

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری

۱۷ مهر ۱۴۰۳

ماجرای تبلیغات عجیب صداوسیما در زمین فوتبال + عکس

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

از چگونگی تبلیغ در ماهواره تا برخوردهای ارشادی

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

۱۲ مهر ۱۴۰۴

شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع کنند

۸ بهمن ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

کمپین جدید محیطی در تهران و...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

واکنش جبلی به تبلیغ سریال‌های ترکیه‌ای...

۲۹ آذر ۱۴۰۲

واکنش قالیباف به بیلوردهای روز مجلس

۱۹ آذر ۱۴۰۲