ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

توسط EADNA ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
29

پس از انتشار خبر انفجارهای پیاپی در بندر رجایی‌شهر بندرعباس و تایید خبر درگذشت دست‌کم 25 نفر از شهروندان در این منطقه و زخمی شدن صدها نفر، بسیاری از برندها و کسب‌وکارهای ایرانی تلاش کردند تا در تسلی این غم بزرگ تلاش کنند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) نیاز به اهدای خون و ماسک N95 و همچنین کمک به بازسازی‌ها از مهمترین موضوعاتی بود که برندهای ایرانی برای کمک به بندر عباس مورد توجه قرار دادند. بسیاری از برندها هم با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی با مردم دریا همدردی کردند.

در ادامه این کمک‌ها را مرور می‌کنیم.

 

اسنپ

اسنپ از بعد از ظهر دیروز با در نظر گرفتن یک خدمت ویژه به هرمزگانی‌ها، اعلام کرد که هر شهروندی به مقصد اداره کل انتقال خون استان هرمزگان اسنپ بگیرد، سفرش رایگان خواهد بود. این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت. زیرا در نخستین ساعات پس از حادثه نیاز به اهدای خون اهمیت بسیاری داشت.

 

تپسی

به روال همیشگی این برند، پیشانی‌نوشت صفحه اول اپلیکیشن تپسی به موضوع مناسبتی روز اختصاص داشت. تپسی برای ابراز همدردی با مردم ایران نوشت: هم‌درد هم‌وطنان داغدارمان هستیم. این اپلیکیشن تصویری از نقشه ایران که در قسمت بندرعباس نقشه آتشی شعله کشیده را نیز در کنار این نوشته منتشر کرد.

 

استوری تپسی و بازانتشار پوستر اسنپ

اما همه کاری که تپسی کرد، صرفا انتشار یک نوشته در اپلیکیشن نبود. تیم روابط عمومی تپسی در صفجه رسمی اینستاگرام این برند، پوستر مربوط به حمایت تپسی از اهداکنندگان خون را بازنشر کرد. این استوری تپسی بسیار مورد توجه قرار گرفت. در واقع تپسی ایده خوب رقیبش را برای مخاطبان و کاربران خودش بازنشر کرد و به این ترتیب ضمن حمایت از ایده اسنپ، توانست نگاه‌ها را به خودش جلب کند و تصویری ورای رقابت‌های بازار از خودش در ذهن مخاطبان خلق کند.

 

سیلانه سبز

سیلانه سبز که از برندهای شناخته شده در حوزه تولید محصولات بهداشتی است هم اگرچه واکنش عمومی به این ماجرا نداشت اما گویا بخشی از محصولات وارداتی این شرکت در بندر رجایی شهر آسیب دیده و شماری از همکارانشان نیز آسیب دیده‌اند. به همین دلیل تیمی از کارکنان این شرکت برای کمکم به همکاران آسیب دیده خود عازم منطقه شده‌اند.

 

اسپاد دریا

شرکت کشتیرانی اسپاد دریاپایا نیز در واکنش به حادثه تلخ بندر رجایی شهر، بیانیه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. اسپاد نوشت:

با کمال تأسف و نگرانی، وقوع آتش سوزی شدید در بندر شهید رجایی بندرعباس، موجی از نگرانی و تأثر را در جامعه ایجاد کرده است. شدت این انفجار باعث توقف فعالیت‌های بندر و ایجاد خسارات فراوان شده، و تیم‌های ویژه امدادی و امنیتی در حال مدیریت شرایط و بررسی ابعاد حادثه هستند.

اسپاد دریا پایا با ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های آسیب‌دیدگان و تمامی افرادی که تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته‌اند، ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری با نهادهای مسئول، به‌طور مداوم وضعیت را پیگیری می‌کند تا به تسریع در روند امدادرسانی و بازسازی کمک کند.

ما بر این باوریم که در کنار هم و با همکاری تمامی ارگان‌ها، می‌توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم و شرایط را به وضعیت مطلوب بازگردانیم.

در این شرایط حساس، اسپاد دریا پایا به عنوان یک بازیگر فعال در صنعت حمل‌ونقل و لجستیک، تمام توان خود را برای مساعدت در عملیات‌های نجات و بازسازی در اختیار مسئولان قرار خواهد داد. ما امیدواریم که هرچه زودتر آرامش به این منطقه بازگردد و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار چنین حوادثی انجام شود.
اسپاد دریا پایا اطمینان می‌دهد که تمامی فعالیت‌های حمل‌ونقل و خدمات به مشتریان به دقت رصد شده و با اولویت حفظ ایمنی و استمرار خدمات، مدیریت ‌شود.
با همبستگی و تلاش مشترک، به سوی بهبود و بازسازی گام برخواهیم داشت.

ما از اعماق قلبمان کنار مردم بندرعباس هستیم

 

بنرهای اینستاگرامی

بسیاری دیگر از برندها و کسب‌وکارها نیز با طراحی و انتشار بنرهایی در قالب استوری اینستاگرام با مردم هرمزگان ابراز همدردی کردند.

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • پلمپ یک كتاب‌فروشی در بغداد به علت تبلیغ برای رژیم بعث
  • پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی در سال 1402 منتشر شد
  • آیفون 16 ؛ لو رفتن رنگ، طرح و ابعاد مدل جدید کمپانی اپل
  • اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده تبلیغاتی داشت؟
نوشته بعدی
واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات برای کودکان اخلاقی و قانونی است؟

نوشته‌های مرتبط

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

تلگرام: هیچ‌چیزی در روسیه نداریم

۱۶ دی ۱۴۰۲

کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

همکاری اسنپ و محک در نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی

۵ دی ۱۴۰۲

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

گزارش 1402 یکتانت در 1403 / بازار 11 هزار میلیارد...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور...

۱۹ آذر ۱۴۰۲

ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404...

۱۸ اسفند ۱۴۰۳

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه...

۳ آذر ۱۴۰۳