ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه بخریم؟

ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه بخریم؟

توسط EADNA ۷ اسفند ۱۴۰۳
۷ اسفند ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
142

همزمان با اوج گیری خرید آنلاین طلا در پلتفرم‌های مختلف آنلاین و استقبال گسترده شهروندان از سرمایه‌گذاری روز این فلز گرانبها، گروه مالی کاریزما با همکاری پلتفرم ترب سرویس ترب گلد را راه‌اندازی و رونمایی کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در دو ماه گذشته پلتفرم‌های نوپدید بسیاری رونمایی و وارد حوزه سرمایه‌گذاری در طلا شدند. طلاین، آپ، میلی، طلاسی و … از مهمترین پلتفرم‌هایی هستند که در دو ماه گذشته بیشترین تبلیغات برای جذب سرمایه و خرید طلای آنلاین را انجام داده‌اند.

لوگو سرویس ترب گلد

خرید طلای آنلاین در ترب و کاریزما

همزمان رونق بازار طلافروشی آنلاین، پلتفرم ترب نیز به زودی امکان خرید آنلاین طلا را برای کاربرانش فراهم می‌کند. کاربران ترب و کاریزما با حداقل خرید 100 هزار تومان طلای 24 عیار می‌توانند تحت تضمین بیمه کاریزما از سرمایه‌های خرد خود برای خرید طلا و سرمایه‌گذاری استفاده کنند. خرید طلا در این سرویس کارمزد ندارد اما فروش آن 1 درصد مشمول دریافت کارمزد می‌شود.

همچنین کاربران ترب با خرید طلا و به پشتوانه این خرید می‌توانند از خرید اقساطی و دریافت وام خرید در ترب بهره‌مند شوند.

علی تیموری مدیر عامل کاریزما در نشست رونمایی از این سرویس که در سالن اجتماعات سپیده کاشانی در دانشگاه الزهرا تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه خلق ارزش، شفافیت و راحتی برای کاربران هدف نهایی این همکاری است، گفت: «طلای آب شده، کسب‌و‌کار سنتی است که اکنون در کنار بازار آفلاین، انلاین نیز فروخته می‌شود. خریدار باید به پلتفرم اعتماد کند و در این ساختار، فروشنده، نگهدارنده و تضمین کننده طلا یک نفر یا یک شخصیت حقوقی است. «صندوق‌های طلا» تحت نظارت بازار سرمایه هستند و انبارهای تحت نظارت سازمان بورس، محل نگهداری آن‌ها است اما ترب‌گلد به جای اینکه تحت نظارت سازمان بورس باشد، تحت نظارت بیمه مرکزی است.»

علی بابایی، مدیرعامل ترب نیز با بیان اینکه در سال حدود ۳.۵ همت در هزینه‌های خرید کاربر و تبلیغاتی فروشگاه‌ها به واسطه ترب صرفه‌جویی می‌شود، گفت: «یکی از نیازمندی های یک سال اخیر که هم از سمت خریدار و هم فروشگاه به ما ارائه شد، امکان خرید اقساطی بود . خوشبخاته امسال در همکاری با کاریزما، این سرویس سرمایه‌گذاری طلا ارائه شد و کاربران میتوانند سرمایه خود را به وسیله آن حفظ کنند.»

او ادامه داد: «سرمایه‌گذاری در بورس، نیاز به کد سجام دارد. در ترب ما بستری بدون پیچیدگی خلق کردیم که در آن کاربران می‌توانند یک سرمایه‌گذاری امن داشته باشند و هنگامی که این سرویس در دسترس کابران ترب قرار می‌گیرد، آن‌ها با توجه به اعتبار خود در طلا، اعتبار خرید قسطی دریافت کنند.»

بابایی در رابطه با پیاده‌سازی سرویس سرمایه‌گذاری روی طلا گفت: یکی از نیازهای بازار که در سال ۱۴۰۳ به شدت مطرح می‌شد امکان خرید قسطی بود. همکاری با کاریزما برای ایجاد سرویس ۲۴*۷ سرمایه‌گذاری در طلا اقدامی در این زمینه محسوب می‌شود. زیرا که کاربران با سرمایه‌گذاری از اعتباری برخوردار می‌شوند که می‌توانند از آن در خرید قسطی و اعتباری درون ترب استفاده کنند.

سجاد رامندی، مدیرعامل بیمه زندگی کاریزما نیز در ااین نشست گفت: مشتریانی که از سرویس ترب‌گلد، طلا خریداری می‌کنند برای آنها بیمه‌نامه عمر و مدیریت سرمایه کاریزما صادر می‌شود. به عبارتی سرمایه‌گذاری روی طلا از طریق ترب به منزله صدور بیمه‌نامه زندگی کاریزماست.

 

خرید اقساطی در ترب

خرید قسطی در ترب همانند خرید اقساطی در اسنپ پی، چهار قسطه است و پشتوانه تضمین خرید و بازپرداخت اقساط، بر اساس میزان خرید طلا از سرویس جدید پلتفرم تامین می‌شود.

ترب به عنوان نماینده بیمه کاریزما دراین سرویس جدید، خرید آنلاین طلا را تضمین و برای خریداران بیمه‌نامه آنلاین صادر می‌کند.

 

خرید طلای آنلاین یا خرید آنلاین طلا ؟

در بازار طلا اصطلاحات بسیاری وجود دارد؛ طلای آب شده، طلای دست دوم، طلای اجرتی و …. حالا و پس از رشد قابل توجه قیمت طلا در چند ماه گذشته، طلای آنلاین هم به جمع اصطلاحات بازار طلا اضافه شده است. طلایی که به گفته بسیاری از خریداران باد هوا بود و معلوم نبود که برچه اساسی به خریداران فروخته می‌شود.

از همین رو بود که مقررات راه اندازی پلتفرم آنلاین سرمایه گذاری در طلا با محدودیت‌های قانونی روبرو شد و هر پلتفرمی که قصد خرید و فروش طلا داشت می‌بایست به همان میزان طلای واقعی در اختیار داشته باشد.

پس از سخت گیری‌های قانونی در این مسیر، گروه مالی کاریزما با تکیه بر بیمه زندگی این برند و همکاری با مجموعه ترب، امکان خرید طلای بیمه شده برای خریداران و سرمایه گذاری در بازار طلا را فراهم کرد.

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ و تپسی
  • تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید
  • افشای الگوریتم گوگل برای رتبه بندی و سئو محتوا + اسناد لو رفته؟
  • درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته خواهد شد
نوشته بعدی
هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در اپراتور همراه اول

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی همچنان حلقه مفقوده تئاتر فجر

۹ بهمن ۱۴۰۲

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

ماجرای تبلیغات عجیب صداوسیما در زمین فوتبال + عکس

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

ری برندهای بزرگ سال 2023؛ از ایکس تا پپسی

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

هواوی با بنز و فولکس واگن وارد مذاکره شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 61,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,9K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,1K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (262)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی

    ۴ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (262)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ /...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

واکنش قالیباف به بیلوردهای روز مجلس

۱۹ آذر ۱۴۰۲