همزمان با آغاز دهه فجر و جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری تهران با استفاده از عبارت «هوا دلپذیر شد» که برگرفته از ترانههای اول انقلاب است، کمپینی مناسبتی برای این ایام طراحی کرده و در فضاهای تبلیغاتی پایتخت اکران کرده است.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) همزمانی این کمپین با آلودگی هوای تهران در این چند روز واکنشها و حاشیههای زیادی ایجاد کرده است.
بسیاری از کاربران شبکههای اجتماعی با انتشار تصاویری از بیلبوردها و تابلوهایی که عبارت «هوا دلپذیر شد» را نمایش میدهند و پسزمینه هوای آلوده تهران از عدم تناسب این شعار و عدم توجه به زمان و شرایط اکران این کمپین نوشتهاند.
امیر عبادی اصل کارشناس شناخته شده حوزه تبلیغات محیطی در پستی در لینکدین نوشته:
ترکیب تابلوهای مناسبتی «هوا دلپذیر شد» و هوای این روزهای تهران سم خالصه! انقد که گاهی ادم خیال میکنه فکرشدهس! اینجاهاست که میفهمی زمانبندی کمپین چقدر میتونه مهم باشه!
هادی علیزاده متخصص تبلیغات هم در همین راستا نوشته: دقیقا امروز صبح که داشتم با ماسک روی صورتم توی اتوبان حکیم از زیر این طرح رد میشدم بهش فکر کردم…
1 دیدگاه
عکس های با یونیفرم نامناسبی هستند.😔
واقعا داریم به کجا میریم….