ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

توسط EADNA ۲۵ آذر ۱۴۰۳
۲۵ آذر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
140

نمایشگاه تبلیغات در تهران با واکنش‌های تند و تیز متخصصان تبلیغات و بازاریابی روبرو شده است. آنها می‌گویند نام این نمایشگاه تناسبی با واقعیت نمایشگاه ندارد برعکس نامش، اصولا با تبلیغات، برندینگ و بازاریابی و … مرتبط نیست.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) بیستمین دوره از نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته امسال از 23 آذر ماه 1403 شروع به کار کرده و تا فردا  26 آذر ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست.

در این نمایشگاه بیش از آنکه بنگاه‌ها و متخصصان تبلیغات حضور داشته باشند، کارگاه‌ها و صنایع تولیدی هدایای تبلیغاتی حضور دارند و همین امر موجب انتقادهای تند کارشناسان و متخصصان تبلیغات شده است.

 

نقدهای کارشناسان

یاسمن اکبرزاده، متخصص محتوا و کانتنت مارکتر با انتخاب تیتر کنایه‌آمیر و جالب «برندسازی یا بنرسازی» نوشته است: باید تصور کنید که حضور در نمایشگاه مساوی‌ست با مشاهده بازیگران اصلی و بزرگ این حوزه همراه با دستاوردهای آن‌ها؛ اما چیزی که پارسال و امسال دیده می‌شد مواردی بود از قبیل قابلمه، چمدان، تقویم، سررسید، دستگاه‌های متنوع چاپ، انواع تابلو و چراغ و….

کاهش تعداد سالن‌ها نسبت به سال قبل و عدم حضور شرکت‌هایی که پارسال حضور داشتند، افت واضحی را از بد به بدتر نشان می‌داد.

در نهایت توصیه‌ می‌کنم به جای اختصاص یک ربع زمان برای بازدید از نمایشگاه، این زمان را به استراحت بپردازید و لذت ببرید.

 

همچنین رضا امامی مدیر ارشد بازاریابی داریا در لینکدین نوشت: خداوکیلی اسم نمایشگاه رو تغییر بدید، یا حداقل بین المللی رو حذف کنید از اسمش🤦بیشتر شبیه مسجد شاه و پله نوروز خان بود تا تبلیغات، برندسازی و بازاریابی.

 

 

 

حبیب فرهادی متخصص بازاریابی و گرافیست نیز در همین راستا نوشت:

نمایشگاه بین المللی، تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات ….

خداییش خودتون خندتون نمیگیره از اسم این نمایشگاه؟

بعد میری نمایشگاه با این نگاه که بریم روش های نوین بازاریابی و تبلیغات رو ببینیم یا مثلا آخرین متدهای برندسازی یا …

وارد میشی سررسید، تابلو، برش و حک لیزر، دیگه خیلی خاص باشه شکلات برندت شده😐

چرا توی ایران به تبلیغات و شاخه های اون تخصصی پرداخته نمیشه. نمایشگاه ماشین الات کشاورزی به خدا تخصصی تره.

این کم کاری از کجاست نمیدونم. فقط میدونم نمایشگاه لوازم خانگی که بود اجازه ورود کالاهای خواب و فرش داده نشد چون گفتن تخصصی لوازم خانگیه.

راستی بنر هم چاپ میکردن.😐

 

حمید امیرسمساری استراتژیست فروش نیز در لینکدینش نوشت: نمایشگاهی که نامش خیلی بزرگتر از چیزی هست که اجرا شده و تقریبا آنچه در این نمایشگاه مشاهده نمی کنید تبلیغات و بازاریابی است و من آن خدماتی را که دیدم به این نام ارائه می دهند و صاحب غرفه شده اند را توهینی به بازاریابی و تبلیغات می دانم .

در کل واقعا افسوس خوردم از وقتی که در این روز بارانی برای بازدید هزینه کرده و ضرر کردم . البته باید گفت که در مملکتی به شرایط و وضعیت ما بالاتر از چنین خدماتی را به عنوان تبلیغات و بازاریابی نمیتوان ارائه داد و شاید زاویه دید من و شما به دلیل بین المللی بودن نگاهمون انتظارات بالایی داریم .

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده
  • 2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی
  • واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/ خلاقانه یا کپی کاری؟
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟
نوشته بعدی
هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در صدر؟

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات شوکه کننده در تهران / از «دنبال بابات نگرد»...

۱۹ اسفند ۱۴۰۳

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات در مترو 1403/ واگن زنان گران‌تر از واگن‌های...

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

اهمیت و کاربرد نوستالژی در تبلیغات/ خاطره‌ها چگونه بازار می‌سازند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات

۹ دی ۱۴۰۲

ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404 چه خواهد بود؟

۱۸ اسفند ۱۴۰۳

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش خودروهای گذرموقت

۱۱ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رکود گسترده برندهای برتر جهان در...

۲۰ آذر ۱۴۰۲

راه‌هایی آسان برای ترمیم و تقویت...

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲