دومین رویداد برندکارفرمایی که از سوی رسانه راهکار برگزار میشود، روز دوشنبه 26 آذر ماه در سالن همایشهای شهید ضرغام میزبان مخاطبان و مهمانانش خواهد بود.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است، برای دومین سال متوالی با هدف بررسی استراتژیهای پیادهسازی و تقویت برند کارفرمایی در شرکتها، چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه، تجربه همکاری دیجیتال و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.
هدف رویداد
رویداد برند کارفرمایی فرصتی است برای دور هم جمع شدن متخصصان برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات و برند، مارکتینگ، مدیران عامل و… تا هم آخرین تغییرات و بایدهای حوزه منابع انسانی را مرور کنند و هم از تجربههای خود بگویند. این رویداد فرصتی است برای همنشینی کسبوکارهای مطرح و شناختهشده و آنهایی که ذینفعان بازار کار اکوسیستم نوآوری کشور هستند.
مرور عوامل تأثیرگذار بر شهرت و محبوبیت شرکتها در بین کارجویان، بررسی روندها و شاخصهای محیط کار مناسب برای نسلهای مختلف جویای کار ازجمله تعادل کار و زندگی، حقوق و دستمزد، ثبات و ارتقای شغلی، امنیت روانی، احترام، دورکاری و… از اهداف این رویداد است. ضمن اینکه این رویداد به بررسی و همفکری درباره آخرین چالشهای استارتاپها و کسبوکارهای مختلف ایرانی در زمینه جذب، نگهداشت و توسعه منابع انسانی خواهد پرداخت.
محورهای رویداد
بررسی دیدگاههای مدیران عامل درباره برند کارفرمایی و منابع انسانی
راهکارهای جذب و نگهداشت استعدادها
استراتژیهای مختلف سازمانی در حوزه برند کارفرمایی و منابع انسانی
ارزشهای پیشنهادی شخصیسازیشده
جایگاه واحدهای منابع انسانی در ساختار سازمانها
عوامل تأثیرگذار بر اصالت برند کارفرمایی
شکستها و موفقیتهای شرکتها در زمینه جذب و نگهداشت و ماندگاری سرمایههای انسانی
آسیبشناسی و قوتشناسی دورههای آموزشی منابع انسانی
اعتمادسازی بین سه ضلع منابع انسانی، کارمند و کارفرما
مدیریت استعدادها در شرکتهای کوچک و بزرگ
شناخت نیازهای نسل جدید در محیط کار و پاسخ به آنها
منابع انسانی دیجیتال و دادهمحور
برسیر خطاهای رهبران و شرکتها در حوزه منابع انسانی
بررسی آخرین روندهای جهانی در حوزه منابع انسانی
نقش محصول یا حوزه فعالیت شرکتها در برند کارفرمایی آنها
بازخوانی برخی تجارب شکست در حوزه برند کارفرمایی و منابع انسانی
راهکارهای هلدینگهای بزرگ در رقابت با شرکتهای استارتاپی برای جذب و نگهداشت نیروهای فنی
مخاطبان رویداد
مدیران عامل شرکتهای بزرگ
بنیانگذاران استارتاپها و شرکتهای نوآور
مدیران ارشد کسبوکارها
مدیران، متخصصان، کارشناسان و مشاوران منابع انسانی
مدیران برند
مدیران برند کارفرمایی
مدیران تجربه کارکنان
مدیران ارتباطات سازمانی
مدیران روابط عمومی
مدیران مارکتینگ
مشاوران حوزه منابع انسانی
کارکنان و نیروهای متخصص شاغل در اکوسیستم نوآوری
متقاضیان ورود به بازار کار
آموزشگاهها، دانشگاهها، برنامههای مرتبط با تربیت منابع انسانی
دانشجویان و علاقهمندان به دانش منابع انسانی و برند کارفرمایی
بخشهای اصلی برنامه
پیشرویداد
کنفرانس
نشستهای B2B
کاریابی
جایزه
شبکهسازی
زمان برگزاری
شروع: دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
پایان: دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
محل برگزاری
این رویداد در سالن هزار نفری همایشهای شهید ضرغام برگزار میشود که در نقشه زیر قابل دسترس است.
تهران، منطقه ۲۲، شهرک صدرا،بلوار غربی ورزشگاه آزادی، سالن ضرغام.