ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » فروش اسنپ به بنیاد مستضعفان تکذیب شد

فروش اسنپ به بنیاد مستضعفان تکذیب شد

توسط EADNA ۱۳ آذر ۱۴۰۳
۱۳ آذر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
295

روابط عمومی اسنپ در بیانیه‌ای فروش سهام بنیانگذاران این پلتفرم به بنیاد مستضعفان را تکذیب کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) پیش از این برخی خبرهای تایید نشده در شبکه‌های اجتماعی از واگذاری سهام دو شرکت راکت اینترنت و MTN خبر داده بودند.

این گزارش‌ها ادعا می‌کردند که این سهامداران، که از موسسان اولیه اسنپ بودند، از این شرکت خارج شده‌اند و بنیاد مستضعفان سهام آن‌ها را خریداری کرده است.

با این حال، روابط عمومی اسنپ این خبر را تکذیب کرد. این نهاد تأکید کرد که اطلاعات منتشر شده نادرست بوده و هیچ‌گونه واگذاری سهامی به بنیاد مستضعفان صورت نگرفته است.

 

معرفی راکت اینترنت

راکت اینترنت SE، یک شرکت اینترنتی اروپایی است که مقر آن در برلین قرار دارد. این شرکت استارت‌آپ‌های آنلاین را می‌سازد و سرمایه‌گذاری‌های مختلفی از شرکت‌های خرده‌فروشی اینترنت دارد. مدل این شرکت به عنوان یک استارت‌آپ استودیو یا یک venture builder شناخته شده‌است. این شرکت فضای دفتر را برای شرکت‌های جدید در مقر خود در برلین، با پشتیبانی IT، خدمات بازاریابی و دسترسی به سرمایه گذاران فراهم می‌کند. تا سال ۲۰۱۶، راکت اینترنت دارای بیش از ۲۸٬۰۰۰ کارمند در سراسر شبکه جهانی این شرکت‌هایش بود که شامل بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در ۱۱۰ کشور است.

در ایران نیز، راکت‌اینترنت به‌طور غیرمستقیم بر استارت‌آپ‌های بامیلو، اسنپ، اسنپ‌فود و … سرمایه‌گذاری کرده است.

 

معرفی MTN

گروه‌ام‌تی‌ان (به انگلیسی: MTN Group) یک شرکت ارتباطات همراه چند ملیتی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس گردید و در حال حاضر در ۲۱ کشور از جمله آفریقا و خاورمیانه‌ فعالیت دارد.

«ام تی ان»، هم‌اکنون کلان شهرهای اصلی را تحت پوشش خدمات نسل چهارم قرار داده است و طبق آمار شرکت بیش از ۳۱ درصد شبکه آفریقای جنوبی مجهز به امکانات سرعت داده افزایش یافته برای تحول جی‌اس‌ام است. ارتباطات داده‌ای نیز ۳/۶ درصد درآمد کل «ام تی ان» ایتالیا را تشکیل داده است . اکثریت درآمد داده‌ای شرکت به خدمات پیام کوتاه (اس ام اس) مربوط بوده‌است.

شرکت مخابراتی ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی در راستای پروژه اپراتور دوم تلفن همراه، بیش از ۵/۱ میلیارد دلار در زمینه تلفن همراه در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌است.

این شرکت با امضاء توافقی، ۴۹ درصد از سهام شرکت ایرانسل به ارزش ۲ میلیارد دلار را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب برای اولین بار وارد بازار تلفن همراه خاورمیانه شد. بیش از ٧۵% از سرویس‌هایی که این شبکه به کاربران عرضه می‌کند برای اولین بار در ایران ارائه شده مانند پیام چند رسانه‌ای، اینترنت همراه، شبکه داخلی همراه، اطلاعات شهری، کنترل حساب اینترنتی، پیامک صوتی، آهنگ پیشواز و…

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو
  • سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلاری گلرنگ‌‌ ونچرز در استارتاپ شب
  • جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ
  • «اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و 13 دقیقه / بلک فرایدی ایرانی چگونه گذشت؟
نوشته بعدی
رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی برای هیچ یا نقطه عطف تبلیغات؟

نوشته‌های مرتبط

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

1000 شعبه جدید مک دونالد در چین

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در...

۷ اسفند ۱۴۰۳

تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی...

۲۹ آذر ۱۴۰۲

گزارش جامع جاب ویژن از حقوق...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

ارزش «ایکس» سقوط کرد

۱۲ دی ۱۴۰۲