ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو

توسط EADNA ۱۲ آذر ۱۴۰۳
۱۲ آذر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
200

ویدیو تبلیغاتی هایلایت کلاسینو همزمان با آغاز پاییز و بازگشایی مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این ویدیو تبلیغاتی را در ادامه با توجه به رویکردهای نشانه‌شناسانه و فرمی تحلیل و نقد خواهیم کرد.

کلاسینو چیست؟

این پلتفرم در بخش معرفی خود در سایتش نوشته:  کلاسی نو در حقیقت اولین آموزشگاه کنکور ایران است که تمامی برنامه ها و کلاس‌های آن، به صورت زنده و آنلاین برای دانش آموزان در سراسر کشور برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید اینجا را بخوانید.

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/12/964f9e4e561e67fd6b2f2fc2752f8e5b61779700-480p.mp4

نقد و بررسی

خط روایی

ایده اصلی ویدیو مبتنی بر زندگی روزانه یک دانش‌آموز پشت کنکوری است. او عادات روزمره را تکرار می‌کند و ویدیو به ما نشان می‎‌دهد که برخی چیزها برای ما مهم‌تر، عزیزتر، خوشمزه‌تر و …. هستند و روی آن‌ها خطی شبیه خط ماژیک‌های فسفری کشیده می‌شود تا سرانجام به موضوع نکات کنکوری مهم‌تر می‌رسیم و نریتور می‌گوید: هرچی مهمه هایلایته!

 

فضاسازی

ترکیب رنگ‌های روشن در نور روز فضای گرم و پویا و بانشاطی را ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد تناسب خوبی با سبک زندگی نوجوانان امروزی به عنوان مخاطبان هدف این تبلیغ دارد.

 

پرداخت داستانی

انتخاب موقعیت‌ها می‌توانست بهتر باشد. آنچه دیده می‌شود باز کردن یخچال، عوض کردن لباس، خوردن ناهار و درس خواندن است. این موقعیت‌ها برای زندگی یک نوجوان دهه هشتادی مقداری کسل‌کننده و ایستاست. به نظر می‌رسد بازی با دوستان، سفر، فیلم دیدن و … می‌توانست اثربخش‌تر باشد.

 

کاراکترها

در این ویدیو تنها یک کاراکتر حضور دارد. یک پسر نوجوان که تصویری از چهره او دیده نمی‌شود پس ما واکنش‌های عاطفی او را هم نمی‌بینیم. این یک ضعف است. اما اگر به جای یک نوجوان، چند نوجوان با جنسیت مختلف را در موقعیت‌های متفاوت نمایش می‌داد، درت اثرگذاری، ترغیبی و همذات‌پنداری ویدیو بیشتر می‌شد.

 

متن و شعار

متن و شعار تبلیغاتی این ویدیو استاندارد و اثرگذار است. واقع‌گرا و مینی‌مال است و ضرب بالایی دارد. شعار پایانی «هرچی خوبه هایلایته» به خوبی بیانگر هدف اصلی موضوع و روایت کلی ویدیو است. توضیح «هایلایت کلاسینو هرچه مهمه رو برات جدا کرده» اضافی و مانع نفوذ تاثیر شعار پایانی است. توضیح واضحات و اضافه است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ + دانلود
  • فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر است؟
  • راهنمای شکار نهنگ در Google Ads / چگونه بهترین نتیجه را از گوگل ادز بگیریم؟
  • آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
درآمد یوتیوب چقدر است؟ رونق بازار تبلیغات در بزرگترین پلتفرم اینترنتی ویدیو
نوشته بعدی
همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و 13 دقیقه / بلک فرایدی ایرانی چگونه گذشت؟

نوشته‌های مرتبط

شروع همکاری یکتانت و دیوار در تبلیغات

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

حاشیه‌های تبلیغات جدید زارا در شبکه‌های اجتماعی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل،...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲

فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت...

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

۲۰ آذر ۱۴۰۲

ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

۱۹ آذر ۱۴۰۲

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی...

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به...

۲ مهر ۱۴۰۳

گزارش جامع جاب ویژن از حقوق...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳