ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نشست مشترک تاجران ایران و روسیه با محوریت هوش مصنوعی

نشست مشترک تاجران ایران و روسیه با محوریت هوش مصنوعی

توسط EADNA ۱۱ آذر ۱۴۰۳
۱۱ آذر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
136

جمعی از تاجران و فعالان اقتصادی کشور با حضور در رویداد تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و روسیه با معرفی محصولات و خدمات خود، از توسعه مبادلات تجاری به‌ویژه در حوزه ICT استقبال کردند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) هیات تجاری تخصصی متشکل از نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات که به همت مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان، اتاق بازرگانی تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری بخش خصوصی به مسکو سفر کرده بودند، در رویداد تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و روسیه شرکت کرد.

در این رویداد سعید رسول‌اف به سابقه ۱۴۰ ساله اتاق تهران اشاره کرد و آن را قدیمی‌ترین نهاد مدنی بخش خصوصی در ایران با ۱۴۰ سال قدمت خواند و گفت: اتاق تهران در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی توسعه اقتصاد دیجیتال داشته و در حال حاضر  تعدادی از فعالان اقتصاد دیجیتال ایران که شامل ۱۸ شرکت هستند، در این رویداد برای گفت‌وگو با همتایان خود در روسیه حضور دارند.

رسول‌اف ادامه داد: اتاق تهران با نزدیک به ۴۰هزار عضو فعال در زمینه‌های مختلف اقتصادی می‌تواند بستر مناسبی برای زمینه توسعه روابط و تعامل بیشتر شرکت‌های روسی با شرکت‌های ایرانی را فراهم کند.

وی از آمادگی کامل جهت تبادل هیات‌های تجاری تخصصی بین دو کشور گفت و افزود: رویدادهای متعددی در حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در ابعاد بین‌المللی مانند الکامپ، تلکام، کنگره موبایل و … در تهران برگزار می‌شود و ما از حضور شرکت‌های روسی در این رویدادها استقبال می‌کنیم.

سرپرست تیم اعزامی ایران یکی از مسائل تعامل و تجارت بین شرکت‌های ایرانی و روسی را اطلاعات اندک طرفین تجاری از یکدیگر خواند و عنوان کرد: یکی از مسائل شرکت‌های ایرانی کمبود اطلاعات و شناخت آنها از فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال روسیه است. ما در سال‌های اخیر صرفاً با دو تا سه استان در روسیه تبادلات تجاری داشته‌ایم. در طرف مقابل نیز شرایط به همین شکل است و شرکت‌های روسی هم با شرکت‌های چند استان بزرگ ایران روابط تجاری برقرار می‌کنند. پس بسیار مهم است که بتوانیم از طریق همکاری بین اتاق بازرگانی تهران و اتاق مسکو و نهادهای دیگر همچون دیجیتال اکونومی روسیه به شناخت بازار دو کشور برای فعالان کمک کنیم. سپس زمانی که این همکاری و شناخت رخ دهد، می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های اتاق تهران برای همکاری شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف اقدام به تناظریابی کنیم‌.

به نقل از روابط عمومی مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران، وی اعلام کرد که اتاق تهران آمادگی کامل را برای هر گونه تعامل و همکاری با شرکت‌های روسی در حوزه اقتصاد دیجیتال دارد؛ زیرا که شرکت‌های بزرگی در ایران فعالیت دارند و در بسیاری از حوزه‌های زیرساختی و نرم‌افزاری و محتوای اقتصاد دیجیتال، خدمات بسیار خوب و رقابتی ارائه می‌کنند.

سرگئی پلوگوتارنکو، مدیرعامل دیجیتال اکونومی روسیه نیز در این رویداد دوجانبه در خصوص ظرفیت‌ها و تمایل شرکت‌های روسی برای توسعه تبادلات تجاری بین شرکت‌های روسی و ایرانی سخن گفت و از پیشنهادات طرف ایرانی و توسعه همکاری‌ها با محوریت اتاق تهران استقبال کرد.

در ادامه این برنامه کارگاهی برای معرفی روندها و رویکردهای اقتصاد دیجیتال روسیه برگزار شد و در بخش سوم فروم فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و روسیه ۲۰۲۴ شرکت‌های ایرانی و روسی به تشریح فعالیت‌ها و محصولات خود پرداختند. در بخش پایانی این رویداد نیز جلسه مذاکره ‌B۲B بین شرکت‌های ایرانی و روسی برگزار شد.

مدیر بخش مرتبط با ایران در بزرگ‌ترین بانک روسیه نیز در این مجمع حضور داشت و از تمایل این بانک برای انجام امور مالی و اعتباری شرکت‌های ایرانی گفت و از فعالان اقتصادی حاضر در هیات تجاری اتاق تهران خواست که از خدمات آنها برای پیشبرد تعاملات و تجارت خود استفاده کنند.

شرکت‌های روسی نیز خدمات و محصولات اقتصاد دیجیتالی خود را که مبتنی بر فناوری ارتباطات و اطلاعات است، به طرف‌های ایرانی معرفی و یکی از اهداف خود را ایجاد مسیرهای تجاری با ایرانی‌ها قلمداد کردند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی / لوازم التحریر ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب؟
  • محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟
  • بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟
  • تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ می‌رسند
نوشته بعدی
درآمد یوتیوب چقدر است؟ رونق بازار تبلیغات در بزرگترین پلتفرم اینترنتی ویدیو

نوشته‌های مرتبط

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

مهمترین سایت‌های اختصاصی اخبار تبلیغات ایران

۶ خرداد ۱۴۰۳

بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 /...

۶ خرداد ۱۴۰۳

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

اینترنت بدون فیلتر از پردیس به جزیره رسید / کیش...

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

۹ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها...

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی...

۱۷ آذر ۱۴۰۳