ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی دیجیتالی کجا نصب می‌شوند؟

ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی دیجیتالی کجا نصب می‌شوند؟

توسط EADNA ۱۴ آبان ۱۴۰۳
۱۴ آبان ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
245

سازمان زیباسازی شهرداری تهران که متصدی امور تبلیغات محیطی در پایتخت است، از طراحی و ساخت 100 سازه دیجیتالی به صورت دو بعدی و سه بعدی خبر داده و تلاش دارد تا پایان امسال این پروژه را اجرایی کند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) دو روز پیش پس از انجام مطالعات اولیه و سنجش توان شرکت‌های ایرانی برای ساخت این سازه‌ها، محسن طارمیان، معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که توان ساخت سازه‌های سه بعدی در چهل نقطه پرتردد پایتخت، ارزیابی شده و به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

سازه‌های دیجیتالی کجا نصب می‌شود؟

گفته می‌شود که میدان ولیعصر، میدان انقلاب، میدان جهاد، میدان ونک، میدان آزادی، میدان تجریش، میدان هفت تیر، میدان فردوسی، میدان محسنی، میدان قدس، میدان راه آهن، میدان امام حسین (ع)، میدان امام خمینی (ره)، تقاطع‌های صدر-شریعتی، همت-شریعتی، مدرس-ولیعصر، یادگار امام-آزادی، سه راه ضرابخانه و … از جمله مناطقی است که برای نصب تابلوهای سه بعدی دیجیتالی در نظر گرفته شده است.

طارمیان همچنین از مدرن شدن سازه‌‌‌های تبلیغات شهری خبر داد و اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سازه‌‌‌های سه‌بعدی تبلیغاتی در سطح دنیا به همت سازمان زیباسازی، برای اولین بار سازه‌‌‌های تبلیغاتی پایتخت نیز به سازه‌‌‌های مدرن و دیجیتالی دو‌بعدی و سه‌بعدی تبدیل می‌شود.

 

آغاز اجرای طرح از ماه آینده

او افزود: شورای شهر تهران در سال‌های گذشته مصوباتی مبنی بر دیجیتال‌‌‌سازی و ایجاد سازه‌‌‌های نوین تبلیغاتی داشته است؛ اما در دوره‌‌‌های گذشته مدیریت شهری، این مصوبات اجرایی نشده و ما در این دوره مدیریت شهری تلاش کرده‌‌‌ایم این اتفاق عملی شود. معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران تعداد سازه‌‌‌های تبلیغاتی پایتخت را ۳‌هزار سازه دانست و اعلام کرد: سازمان زیباسازی با منتشر کردن فراخوانی در تلاش است ۱۰۰ سازه تبلیغاتی از این۳هزار سازه را که شامل عرشه پل‌‌‌ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، برایت‌بورد و استرابورد است و در بخش‌های مختلف پایتخت پراکندگی دارد دیجیتالی کند.

طارمیان خاطرنشان کرد: پروژه دیجیتال‌‌‌سازی، احتمالا تا یک ماه آینده در سطح پایتخت اجرایی خواهد شد و تا پایان سال نیز ما در شهر تهران صد سازه سنتی را به سازه دیجیتالی تبدیل خواهیم کرد. وی ایجاد نمایشگرهای سه‌بعدی جدید را دستاورد دیگری از سازمان زیباسازی دانست و ادامه داد: همزمان با پروژه دیجیتالی کردن سازه‌‌‌های سنتی به سازه‌‌‌های مدرن، سازمان زیباسازی در حال برنامه‌‌‌ریزی برای ایجاد ۴۰ سازه سه‌بعدی در پایتخت است که به لحاظ زیرساختی جذابیت بصری بسیار بالایی نسبت به سایر سازه‌‌‌های تبلیغاتی دارد. معاون تبلیغات سازمان زیباسازی بیان کرد: نمایشگرهای سه‌بعدی، اتفاق خوب و بزرگی در صنعت تبلیغات ایران است. برندهای ایرانی با توجه به اهمیت تولید داخلی از طریق این سازه‌‌‌ها می‌توانند با جذابیت‌‌‌های بیشتری کالا یا خدمات خودشان را به مردم معرفی کنند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • استفاده گسترده از مواد بازیافتی برای تبلیغات محیطی
  • چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ جهان
  • بهترین و جالب‌ترین هدیه‌‌های سازمانی به روایت آرا هنر + عکس
  • بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟
نوشته بعدی
رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت دیوار و آچاره شد؟

نوشته‌های مرتبط

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲

ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان

۳۱ تیر ۱۴۰۳

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲

جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی...

۲۳ خرداد ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه لوازم التحریر مصلی / ساعات بازدید + جزئیات...

۲۳ شهریور ۱۴۰۳

لزوم افزایش تبلیغات گردشگری در پایتخت

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟...

۵ دی ۱۴۰۳

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

۱۶ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری...

۲۸ آذر ۱۴۰۲

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در...

۵ دی ۱۴۰۳

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در...

۲۰ تیر ۱۴۰۳