ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

توسط EADNA ۹ آبان ۱۴۰۳
۹ آبان ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
931

همزمان با فعال شدن پلتفرم سفارش آنلاین غذا تپسی فود در تهران، کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی این پلتفرم جدید را با رقیب 15 ساله‌اش یعنی اسنپ فود مقایسه کردند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از نخستین تجربه‌ها از تپسی فود، نکاتی را با ایدنا در میان گذاشتند که در ادامه مرور خواهیم کرد.

این مقایسه‌ها در پنج زمینه اصلی لوکیشن‌یابی، محیط کاربری، قیمت تمام شده، ارسال و … انجام شده است. آنچه در ادامه می‌خوانید برآیند نظرات کاربران است. شما نیز می‌توانید با ارسال نظرات خود به ایدنا در تکمیل این گزارش به ما کمک کنید.

تپسی و اسنپ پس از خریداری تپسی از سوی گلرنگ به دو رقیب بزرگ بازار آنلاین کشور تبدیل شده‌اند.

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

 

شاخص‌های مقایسه تپسی‌فود و اسنپ‌فود

لوکیشن‌یابی

تپسی‌فود لوکیشن‌های قبلی رو که در پلتفرم تاکسی اینترنتی استفاده کردین، داره اما برای پیدا کردن جایی که الان هستید، مقداری لگ داره. نقشه‌ش هم به سادگی اسنپ فود نیست.

محیط کاربری

محیط کاربری تپسی‌فود شبیه اسنپ‌فوده. البته تپسی فود در رنگ‌بندی، کیفیت تصاویر و چیدمان بصری زیباتر و خوشایندتره.

قیمت

تپسی فود برای همه غذاها ارسال رایگان داره. این یک امتیاز بزرگه. برای سفارش اول هم کد تخفیفی 40 درصدی گذاشته (welcome40) اما به نظر می‌رسه که برنامه متمایز و روزانه‌ای برای تخفیف‌های بعدی نداره. در مقابل اسنپ‌فود با فودپارتی و تخفیف‌های مداوم روزانه و البته اشتراک‌های پرو، قیمت تمام شده رو برای ناهار یا شام کاهش داده.

ارسال

مقایسه این مورد کمی دشواره. تپسی طبیعتا سفارش‌های کمتری از اسنپ داره و احتمالا ارسالش به همین دلیل هم به موقعه. همونطور که گفتم ارسالش هم رایگانه. اما اسنپ در برخی سفارش‌ها چالش‌های ریز و درشت داره.

رستوران‌ها

طبیعیه که رستوران‌های تپسی فود کمتر باشه. این یعنی تنوع کمتری هم در کیفیت و قیمت غذاها داره. اما اسنپ فود یک تجربه به قول خودش 15 ساله داره و تقریبا هر رستورانی در تهران، در اسنپ فود هم هست.

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

نتیجه

تپسی برای سفارش اول با کد تخفیف 40 درصد و ارسال رایگان، پیشنهاد نسبتا خوبی رو کرده. اما برای کسی که تپسی فود رو خودجوش نصب کرده باشه. اگر مثلا سه تخفیف 40 درصدی برای سه سفارش اول داشت، نصب و فعالسازی بالاتری می‌گرفت و از همین ابتدا، رقیب سرسخت‌تری برای اسنپ فود می‌شد.

نکته

نکته مهم این که مدیریت قریب به اتفاق رستوران‌های ایران مکانیزه نیست. یعنی موجودی غذاها و مکانیزم آماده‌سازی و … کاملا سنتیه. بنابراین مدیریت سفارش‌های همزمان در دو پلتفرم تپسی‌فود و اسنپ‌فود برای خیلی از رستوران‌ها چالش‌برانگیز میشه‌. این یعنی به زودی در سفارش غذا و دریافتش چالش‌های بیشتری خواهیم داشت. با این حال رقابت همیشه بهتره.

ممکن است علاقه مند باشید
  • پربازدیدترین برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی + نمودار
  • بنبانگذاران تبلیغات مدرن در ایران؛ کارناوال اولین‌ها
  • نسبت روابط عمومی و بازاریابی در چیدمان سازمان/ کارشناسان پاسخ می‌دهند
  • راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»
نوشته بعدی
ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی دیجیتالی کجا نصب می‌شوند؟

نوشته‌های مرتبط

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش خودروهای گذرموقت

۱۱ دی ۱۴۰۲

چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

واکاوی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در هزاره سوم

۱۹ آذر ۱۴۰۲

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره وزیران پزشکیان / معرفی کابینه دولت چهاردهم؟

۹ مرداد ۱۴۰۳

تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت، میوه و حمل و...

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب...

۲۱ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی...

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به...

۲ مهر ۱۴۰۳

انتشار اثری تازه از شوکت عباسی...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳