ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز

توسط EADNA ۷ آبان ۱۴۰۳
۷ آبان ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
301

اکالا که پلتفرم سفارش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی است، روز پنجشنبه گذشته با ثبت بیش از ۱۵۷ هزار سفارش رکورد جدیدی ثبت کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این پلتفرم توانست رکورد جدیدی در  صنعت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی ثبت کند. اُکالا در پی اجرای کمپین ۳۶۰درجه اخیر خود موفق شد در روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳، رکورد بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را جا‌به‌جا کند. مدیر روابط‌عمومی این برند اعلام کرد که پلتفرم اُکالا با اجرای کمپین دو روزه‌ی «سوپرتخفیف» در دل کمپین بزرگ «رایگان می‌رسونمش» در۲۴ ساعت موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش شد.

🔹  رضا عباسی، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، درباره ثبت این رکورد گفت: «اُکالا موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در روز ۳ آبان شد و رکورد قبلی بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را  که حدود ۱۳۰ هزار سفارش در یک روز بود، شکست. ثبت چنین رکوردی تنها از جنبه‌ی فروشی حائز اهمیت نیست، بلکه جنبه‌ی بسیار مهم دیگر آن، پیچیدگی‌های عملیاتی، حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تحویل موفق سفارش‌هاست».

🔹ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه

در ساعات اوج فروش کمپین سوپرتخفیف که بین ۱۲ تا ۱۴ پنجشنبه ۳ آبان بود؛ اُکالا موفق به ثبت ۳۱۵۶۴ سفارش شد که  آمار قابل‌ توجهی در این صنعت است.

🔹 مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، مشارکت ویژه‌ی بیش از ۴۰ برند مطرح حوزه FMCG در کمپین فروشی سوپرتخفیف و همین‌طور حضور گسترده در فضای آفلاین و سطح شهر تا فضاهای تبلیغاتی آنلاین در قالب کمپین «رایگان می‌رسونمش» را از دلایل مهم این دستاورد می‌داند. او اضافه کرد: «مانند کمپین‌های قبل، برندهای مشارکت‌کننده در کمپین فروشی سوپرتخفیف با افزایش چشمگیر فروش محصولات خود در پلتفرم اُکالا روبه‌رو شدند».

🔹 عباسی در مورد پیچیدگی‌های دستاورد اخیر این برند توضیح داد:‌ «به طور کلی نقطه تمایز صنعت آنلاین‌گروسری با سایر شاخه‌های E-Commerce، مسئله‌ی سرعت تحویل و بخش‌های عملیاتی آن است. نیاز به تحویل سریع (On-Demand) در کسب‌و‎کار ما، پیچیدگی اجرای کمپین‌های بزرگ فروشی را چندین برابر می‌کند. در واقع این کمپین‌ها فقط جنبه‌ی فروش و بازرگانی نداشته و نیاز به یک آمادگی عملیاتی بسیار بالا در سطح تامین‌کنندگان FMCG، لجستیک، فروشگاه‌ها و همین‌طور پشتیبانی داریم تا بتوانیم کیفیت خدمات متوازن و مشابه روزهای عادی ارائه کنیم».

🔹 اُکالا پیش‌تر در گزارش سال ۱۴۰۲ با تاکید بر تمرکز روی ارتقای تجربـه خوشایند کاربران، از آغاز یک تحول گفته بود و خلق تجربه خرید راحت و بـه‌صرفـه برای تمام اقشار را ماموریت خود اعلام کرده بود. این پلتفرم، در سراسر کشور به کاربران این امکان را می‌دھد که به‌راحتی از سوپرمارکت‌ھای محلی و زنجیره‎ای اطراف محل سکونت خود خرید کنند و سفارش‌ھای خود را با ارسال رایگان و فوری، در مقصد مورد نظرشان تحویل بگیرند.
پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و مهرماه امسال هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24
  • هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در اپراتور همراه اول
  • چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی است؟ کاهش مخاطبان اثری در ارزش تبلیغات سیما دارد؟
  • کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی در بسته‌بندی
نوشته بعدی
تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

نوشته‌های مرتبط

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

۹ آبان ۱۴۰۳

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

گزارش تحلیلی از وضعیت تبلیغات ایران در ۹ ماه اول...

۲ دی ۱۴۰۳

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

چه نوع تبلیغاتی روی نسل زد تاثیرگذار است؟

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

ارزش «ایکس» سقوط کرد

۱۲ دی ۱۴۰۲

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را...

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش...

۱۱ دی ۱۴۰۲