ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز

توسط EADNA ۷ آبان ۱۴۰۳
۷ آبان ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
259

اکالا که پلتفرم سفارش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی است، روز پنجشنبه گذشته با ثبت بیش از ۱۵۷ هزار سفارش رکورد جدیدی ثبت کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این پلتفرم توانست رکورد جدیدی در  صنعت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی ثبت کند. اُکالا در پی اجرای کمپین ۳۶۰درجه اخیر خود موفق شد در روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳، رکورد بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را جا‌به‌جا کند. مدیر روابط‌عمومی این برند اعلام کرد که پلتفرم اُکالا با اجرای کمپین دو روزه‌ی «سوپرتخفیف» در دل کمپین بزرگ «رایگان می‌رسونمش» در۲۴ ساعت موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش شد.

🔹  رضا عباسی، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، درباره ثبت این رکورد گفت: «اُکالا موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در روز ۳ آبان شد و رکورد قبلی بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را  که حدود ۱۳۰ هزار سفارش در یک روز بود، شکست. ثبت چنین رکوردی تنها از جنبه‌ی فروشی حائز اهمیت نیست، بلکه جنبه‌ی بسیار مهم دیگر آن، پیچیدگی‌های عملیاتی، حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تحویل موفق سفارش‌هاست».

🔹ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه

در ساعات اوج فروش کمپین سوپرتخفیف که بین ۱۲ تا ۱۴ پنجشنبه ۳ آبان بود؛ اُکالا موفق به ثبت ۳۱۵۶۴ سفارش شد که  آمار قابل‌ توجهی در این صنعت است.

🔹 مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، مشارکت ویژه‌ی بیش از ۴۰ برند مطرح حوزه FMCG در کمپین فروشی سوپرتخفیف و همین‌طور حضور گسترده در فضای آفلاین و سطح شهر تا فضاهای تبلیغاتی آنلاین در قالب کمپین «رایگان می‌رسونمش» را از دلایل مهم این دستاورد می‌داند. او اضافه کرد: «مانند کمپین‌های قبل، برندهای مشارکت‌کننده در کمپین فروشی سوپرتخفیف با افزایش چشمگیر فروش محصولات خود در پلتفرم اُکالا روبه‌رو شدند».

🔹 عباسی در مورد پیچیدگی‌های دستاورد اخیر این برند توضیح داد:‌ «به طور کلی نقطه تمایز صنعت آنلاین‌گروسری با سایر شاخه‌های E-Commerce، مسئله‌ی سرعت تحویل و بخش‌های عملیاتی آن است. نیاز به تحویل سریع (On-Demand) در کسب‌و‎کار ما، پیچیدگی اجرای کمپین‌های بزرگ فروشی را چندین برابر می‌کند. در واقع این کمپین‌ها فقط جنبه‌ی فروش و بازرگانی نداشته و نیاز به یک آمادگی عملیاتی بسیار بالا در سطح تامین‌کنندگان FMCG، لجستیک، فروشگاه‌ها و همین‌طور پشتیبانی داریم تا بتوانیم کیفیت خدمات متوازن و مشابه روزهای عادی ارائه کنیم».

🔹 اُکالا پیش‌تر در گزارش سال ۱۴۰۲ با تاکید بر تمرکز روی ارتقای تجربـه خوشایند کاربران، از آغاز یک تحول گفته بود و خلق تجربه خرید راحت و بـه‌صرفـه برای تمام اقشار را ماموریت خود اعلام کرده بود. این پلتفرم، در سراسر کشور به کاربران این امکان را می‌دھد که به‌راحتی از سوپرمارکت‌ھای محلی و زنجیره‎ای اطراف محل سکونت خود خرید کنند و سفارش‌ھای خود را با ارسال رایگان و فوری، در مقصد مورد نظرشان تحویل بگیرند.
پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و مهرماه امسال هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402
  • هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان برای توئیتری‌ها؟
  • چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ جهان
  • بهترین تبلیغات خلاقانه جهان / تبلیغ یا اثر هنری؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی در بسته‌بندی
نوشته بعدی
تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

نوشته‌های مرتبط

آیا حرف‌های ما برای تبلیغات هدفمند شنود می‌شود؟

۲۸ آذر ۱۴۰۲

جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه

۵ شهریور ۱۴۰۳

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

ری برندهای بزرگ سال 2023؛ از ایکس تا پپسی

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی...

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟

۴ آبان ۱۴۰۳

گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها +...

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در...

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج...

۱۷ مهر ۱۴۰۳