ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی و شهر دیجیکالا

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی و شهر دیجیکالا

توسط EADNA ۲۵ مهر ۱۴۰۳
۲۵ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
929

تبلیغات محیطی به ویژه در تهران در دو، سه سال اخیر بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است و با اکران هر طرح تبلیغاتی، واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در هفته گذشته اکران طرح‌های تبلیغاتی برندهای پرسیل و  بیشترین واکنش‌ها را  برانگیخته است.

در ادامه برخی از این واکنش‌هارا مرور می‌کنیم:

تبلیغات کاسپین با حضور علیرضا حیدری

سعید عبداللهی  متخصص مارکتینگ در واکنش به اکران تبلیغ جدید روغن موتور کاسپین با حضور علیرضا حیدر به عنوان سفیر برند در لینکدین نوشت:

در دنیای تیزینگ‌های بی‌مصرف!
مثل کاسپین باش، مثل یک قهرمان
چرا همه‌اش از بدی‌ها، پول دور ریختن‌ها، ترندهای مزخرف و … بگیم؟ در این دوران رکود خلاقیت، یکی هم مثل کاسپین پیدا می‌شه مه به دور از هر گونه ادا بازی با یک انتخاب درست و دلنشین و یک پیام مستقیم در تاریکی تبلیغات تکراری و پول دور ریختن برندها، می‌درخشه.
انتخاب پهلوان علیرضا حیدری با اون قد و بالا و تیپ و قیافه و محبوبیت به عنوان سفیر برند روغن موتور کاسپین خیلی هوشمندانه بود و با انتشار عکس‌ها و فیلم‌هاش در فضای مجازی در هفته های گذشته انگار که داستان برند و محصول روغن‌موتور کاسپین شروع شده بود برای تعریف کردن و عملا کار ۱۰۰ تا تیزینگ انجام شده و کافی بود تا عکسش روی موتور بخوره کنار محصول اختصاصی موتور سیکلت و بووووم، تیر خلاص!
به افتخار تیم فومن شیمی تمام قد می‌ایستم که به دور از ترند این روزها کار خودشونو کردن و با انتخاب سادگی و اثربخشی در مسیر تعالی برندشون حرکت کردن. این خلاقیته نه اون مسابقه تیزینگ مکش‌منو.

تبلیغات مابع لباسشویی احیاکننده پرسیل

حمیدرضا قاضی‌مقدم مشاور بازاریابی و تبلیغات در صفحه لینکدین خود در واکنش به طرح انتخاب پرسیب برای تبلیغات محیطی محصول جدیدش نوشته:

مایع لباسشویی احیاکننده پرسیل و خلق ارزشی بلاتکلیف …
رنگ اکثر لباس‌ها، در اثر شستشو با شوینده‌های معمولی به تدریج از بین می‌رود. در همین راستا، اخیرا کمپینی از سوی برند محترم پرسیل برای معرفی مایع لباسشویی احیاکننده رنگ لباس اکران شده.
در بخشی از این کمپین عبارت “تنها با ۱۰ بار شستشو” درج شده، اما به نظر شما
مشکل کجاست؟ و چاره چیست؟
احتمالا مرور این کلیدواژه ها خالی از لطف نیست:
مخاطب هدف، رفتار مصرف کننده، 10 بار شستشو، کیفیت البسه، گروه درآمدی/ اقتصادی و …
پی نوشت: در دنیای امروزی تبلیغات که مجموعه‌های زیادی، پیام‌های بی‌پشتوانه و گمراه‌کننده‌ای رو منتشر می‌کنند، حساسیت و امانتداری تصمیم‌گیرندگان این کمپین به انتشار حداکثری واقعیت (درج عبارت تنها با 10 بار شستشو) و تعدیل انتظارات مشتریان نسبت به محصول ستودنیست حقیقتا …

Image preview

شهر دیجی کالا

بسیاری از رسانه‌ها با انتشار تصاویری از کمپین تبلیغاتی خاص دیجیالا که در آن تصویری نقاشی شده از خدمات این پلتفرم ارائه شده، انتقادهایی را علیه این برند مطرح کردند.

آیمارکتور نوشت: هیچ کدوم از بانوان این شهر دیجی کالا نیستم. متاسفانه این شهر ما نیست!
دیجی‌کالا در کمپین تبلیغاتی خود تصویری منتشر کرده و از کاربران خواسته آن را روایت کرده و خود را پیدا کنند.
این تصویر با واکنش‌ها و اعتراضات منفی زیادی روبرو شده است،اما چرا؟
چیزی که در تصویر نظرها را جلب می‌کند حضور تعداد زیادی مردان در این تصویر باه یک جمله بالای سر آنهاست در حالی که هم تصویر زنان در تصویر کم است و هم پیام‌های نامناسبی برای آنها درج شده است: “شوهر میخوام”
جالب اینکه تعداد زن هایی که در این تصویر پیامی را می‌گویند از تعداد حیوانات کمتر است!

نازنین متین‌نیا روزنامه‌نگار هفته نامه تجارت فردا نیز نوشت: تصور همه دست‌اندرکاران این پروژه از زن: یا مدل بلاگرهای اینستا روسری سر کرده تو خونه و گلدون آب می‌ده یا پیر و ترشیده کنج دیوار نشسته و شوهر می‌خواد. حالا ما هیچی، کاش یکم گشت تو همون ساختمون دیجی‌کالا می‌زدن، زن‌های مستقل، آزاده و کاربلد رو می‌دیدن و راه دور هم نمی‌رفتن.

مریم حسینی گرافیک‌دیزاینر ارشد در دیجیکالا هم در پاسخ نوشته: معلومه که دیجی کالا ضد زن نیست اگه شما کارمند دیجی کالا باشید و‌چند ماه توی دیجی کالا کار کرده باشین متوجه این موضوع میشید بیشترین مدیر زنی که من توی زندگی کاریم دیدم توی دیجی کالا بوده . شاید دیتایی که از کاربرای دیجی کالا وجود داره و‌نشون میده که چقدر زن و‌چقدر مرد هستن به این دیزاین رسیدن شاید … چرا توی این انتخاب کلماتتون دقت نمی کنید.

توهین دیجی کالا به زنان با کمپین جدید خود

کمپین محیطی تپسی در مشهد

تبنا بدری فعال حوزه مارکتینگ نیز در پستی در صفحه لینکدینش نوشته:

تیم مارکتینگ تپسی‌فود در مسیر خلق تجربه‌های نو، همیشه به دنبال راه‌هاییه که ایده‌ها رو به واقعیت تبدیل کنه. به عنوان عضوی از تیم کمپین خوشحالم که از تجربه‌های جذابی که تو کمپین ۳۶۰ مشهد کسب کردم براتون صحبت کنم.
این کمپین نه‌تنها بر تعامل کاربران با پلتفرم تمرکز داشت، بلکه تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده و ارتباط نزدیک با مخاطب‌های هدف در سطح آنلاین و آفلاین فراهم کرد.
جلسه با تیم‌های مختلف استارت خورد. تیم خلاقیت شروع به ایده‌پردازی کرد. تیم دیحیتال و سوشال برنامه‌های مدنظرشون رو آماده کردن.
از جلسه‌های پی‌در‌پی با تیم پروداکت و فنی تا هماهنگی و برنامه‌ریزی با تک‌تک اعضای تیم.
به خودمون اومدیم و دیدیم بعد از بالا و پایین‌های بسیار و رسیدن به روز موعود
با بهره‌گیری از تبلیغات دیجیتال، رسانه‌های محیطی و ارتباط مستقیم با مخاطبان در نقاط کلیدی شهر، تونستیم حضور مؤثری در بازار داشته باشیم و تا اینجای کار نتایج هیجان‌انگیزی رو رقم بزنیم:
-تمرکز بر تقویت آگاهی از برند و افزایش نرخ تبدیل کاربران
-ایجاد محتوای خلاقانه و تأثیرگذار برای تبلیغات آفلاین
اجرای این پروژه، نتیجه همکاری بی‌نظیر تیم‌های مختلف و همچنین شناخت دقیق از تمامی خواسته‌های ما از این کمپین بود. در نهایت، این تجربه به ما نشون داد که وقتی ایده‌ای درست شکل می‌گیره و با استراتژی مناسب اجرایی می‌شه، می‌تونه به تحول چشم‌گیری در تعامل و رضایت مشتری منجر بشه.

پی نوشت: این کمپین ادامه داره….

No alternative text description for this image

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات شوکه کننده در تهران / از «دنبال بابات نگرد» تا «تو و عمه‌ت چی؟»
  • تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر
  • شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد
  • نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری بر دیجیتال مارکتینگ دارد؟
نوشته بعدی
دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

نوشته‌های مرتبط

رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025 / چگونه یک متن...

۲۳ فروردین ۱۴۰۴

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

استقبال از تغییر نام معاونت مطبوعاتی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

هواوی با بنز و فولکس واگن وارد مذاکره شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲

برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

۱۱ دی ۱۴۰۲

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات تلویزیونی: اصول، نکات، و تأثیر تیزر خوب در برند...

۲۹ آذر ۱۴۰۲

تبلیغ جذاب یک فیلم سینمایی در پاریس / بیلبورد واژگون...

۲ مرداد ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

کلیپ تبلیغاتی لیونل مسی برای عربستان

۸ بهمن ۱۴۰۲

افشای الگوریتم گوگل برای رتبه بندی...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی...

۲۳ مهر ۱۴۰۳