ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

توسط EADNA ۲۲ مهر ۱۴۰۳
۲۲ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
302

اسنپ فود اخیرا برای خودش جشن 15 سالگی گرفته؛ اتفاقی که البته با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) پس از انتشار تصاویری از جشن 15 سالگی اسنپ فود، کاربرانی در شبکه‌های اجتماعی به این جشن و البته به عدد 15 واکنش نشان دادند. آنها گفتند شرکت مادر این مجموعه یعنی خود اسنپ، 11 سال دارد، چگونه است که از خدمات متاخر این برند، 15 سال عمر دارد؟

در هفته گذشته بسیاری از شاغلان اسنپ فود تصاویری از خود را در کنار استندی منتشر کردند که رویش به 15 سالگی این پلتفرم اشاره شده بود. همین امر دستمایه انتقادات شد.

البته کاربرانی نیز نوشتند از آنجا که اسنپ فود، بر روی ساختار مربوط به یک بیزنس مشابه به نام زودفود بنا شد، سال تاسیس زودفود را به عنوان سال تولد خود انتخاب کرده است اما با این حال اگرچه شاید بتوان تجربه اسنپ فود را نهایتا تا 15 سال در نظر گرفت با این حال یک پرسش وجود دارد؛ آیا اسنپ فود به عنوان یک برند مستقل و هویت‌دار چیزی متفاوت از زود فود است؟

اگر به سایت اسنپ فود مراجعه کنید در فوتر صفحه بخشی به نام دربارهر ما وجود دارد. در این بخش هیچ اشاره‌ای به نام سابق این پلتفرم یعنی زودفود نشده است. در  این بخش آمده: اسنپ‌فود، فرهنگ جدید سفارش غذاست که برای اولین بار در ایران معرفی و اجرا شده است. سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است. اسنپ‌فود اولین وب‌سایت ایرانی و متعلق به شرکت آوا نگار اطلس تجارت است که سفارش اینترنتی غذا را برای مردم ایران به ارمغان آورده است و امکانات متعددی به منظور راحتی هر چه بيشتر مردم و رستوران‌ها تدارک دیده و روز به روز بر اين امكانات خواهد افزود. كاربران ما می‌توانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از سه روش پرداخت را تعيين و در نهايت غذای خود را تحویل بگیرند.

 

همانطور که می‌بینید در این متن به شرکت آوانگار اطلس تجارت اشاره شده است. اما در سایت این شرکت نیز اشاره‌ای به زمان تاسیس نشده است.

 

واکنش‌ها

یاشار مشیرفر در این باره در لینکدینش نوشت:

اسنپ فود گرامی، چطوری سن خودت رو ۱۵ حساب کردی؟
فقط سوال بودها!
مثل فاکتور روی غذا حساب کردی یا مثل پاسخگوییت؟
Snappfood می‌خوای از زمان ابداع غذا یا مثلا ساخت اولین آشپزخونه حساب کنی؟

محمدرضا معدنچی هم در لینکدین نوشت:

اخیرن دیدید که اسنپ فود در بوق و کرنا کرده که تولد 15 سالگیشه !
چجوری حساب کردید 15 ساله شدید؟ خود اسنپ 11 ساله داره فعالیت میکنه اونوقت اسنپ فود 15 ساله؟ میخواید از زمان اختراع چرخ بگید بودید؟ 🤣 🤣 اصلا اولین غذای سلطنتی قبله عالم و سلطان صاحبقران ناصر الدین شاه رو شما بردید 🤣
نکنید زشته بچه‌ها ، میدونم حاشیه دوست دارید و از قصد حاشیه میسازید ولی دیگه با داستان برند (Brand Story) شوخی نکنید باشه؟ آفرین.

کاربر دیگری هم نوشته که اسنپ فود دچار زودتاسیسی شده است.

 

طعنه‌ها و تکه‌ها

در ادامه به صورت کوتان طعنه‌های برخی کاربران به این اتفاق را مرور می‌کنیم:

الناز اسکندری: تینیجرا دوست ندارن سن واقعیشون رو بگن دوست دارن یه چند سالی مبالغه کنن🤭

رضا حصاری: سال دیگر ۳۰ ساله میشن !

میلاد مهیار: تلگرام ۱۰ ساله شد بعد اسنپ فود ۱۵🤣🤣🤣🤣

علی مظهر: جهشی خونده

ساناز علیخواه: فکر کنم اسنپ فود از زودپز استفاده کرده و گرنه که حالا حالاها به این پختگی زمانی نمی رسید. از طرفی چون سیستم و پشتیبانیش آدمو پیر می کنه، خطای شناختی ایجاد کرده همه فکر کنن سنش بالاست.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز
  • فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت کاری و تصاویر
  • گلرنگ تپسی را خرید
  • تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت، میوه و حمل و نقل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب بیلبوردی
نوشته بعدی
بهترین آژانس‌های تبلیغاتی کشور / از چه کانونی تبلیغاتی بیلبورد اجاره کنیم؟

نوشته‌های مرتبط

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های تبلیغاتی ممنوع شد

۱۵ مهر ۱۴۰۳

تلگرام: هیچ‌چیزی در روسیه نداریم

۱۶ دی ۱۴۰۲

رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری مغایرت راننده بر اساس گزارش کاربران اسنپ

۲۲ آذر ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک...

۱۷ دی ۱۴۰۳

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

«قانون تبلیغات» به‌روزرسانی می‌شود

۱۳ دی ۱۴۰۲

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

۱۹ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

لزوم افزایش تبلیغات گردشگری در پایتخت

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز...

۵ خرداد ۱۴۰۳

سود خالص 10 میلیارد تومانی جاباما...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲