ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نمایشگاهی بی‌رمق در کنج برج میلاد / سومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (iranITEX) افتتاح شد

نمایشگاهی بی‌رمق در کنج برج میلاد / سومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (iranITEX) افتتاح شد

توسط EADNA ۱۸ مهر ۱۴۰۳
۱۸ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
216

سومین دوره از نمایشگاه ایران آیتکس صبح امروز (چهارشنبه 18 مهرماه) در یکی از سوله‌های مجتمع نمایشگاهی برج میلاد تهران گشایش یافت.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) آیین افتتاحیه این نمایشگاه که قرار بود ساعت 9 صبح برگزار شود با دو ساعت تاخیر حوالی ساحت 11 با اجرای آرش سروری در برابر صندلی‌های کم‌شماری که برای حاضران ردیف شده بودند، آغاز شد.

در سومین نمایشگاه ایران آیتکس (کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوش مصنوعی) حدود 50 شرکت که غیر از انگشت‌شمار برندهای معروف مانند رایتل، فلای تودی ، ایران تلنت و …، بسیاری از آنها نام آشنایی در زیست‌بوم فناوری کشور ندارند، حضور پیدا کرده‌اند.

چنان که مدیر اجرایی این نمایشگاه گفته یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه، ایجاد ارتباط میان متخصصان جویای کار و شرکت‌هایی است که نیازمند تخصص‌های آنان هستند. او همچنین گفت اگر در این دوره نمایشگاه، تنها 50 نفر هم بتوانند کار پیدا کنند، ایران آیتکس توانسته به هدف خود برسد. این در حالی است که در همین نمایشگاه، غیر از حاضران در غرفه‌ها، برگزارکنندگان نمایشگاه و شماری از خبرنگاران رسانه‌ها، بازدیدکننده چندانی در سوله حضور نداشت.

یکی از نقاط قابل توجه در این نمایشگاه عدم وجود تابلوهای راهنمای برای هدایت بازدیدکنندگان بود. به همین دلیل تقریبا همه بازدیدکنندگان کم‌شماری هم که برای حضور دراین رویداد به محل برج میلاد امده بودند، سرگردان در بخش‌های مختلف این نمایشگاه، سر از نمایشگاه‌های دیگری که همزمان در حال برگزاری بود در می‌آوردند. این موضوع سبب شکل‌گیری انتقادها و شوخی‌های بسیاری شد. از جمله برخی با شوخی با نام نمایشگاه، آن را نمایشگاه ایران وایتکس خواندند و برخی دیگر مسیر رسیدن به سوله نمایشگاه را به پیچیدگی اتاق فرار و مسیر رسیدن خرگوش به هویج و … تشبیه کردند.

این در حالی است که برخی شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران نیز از عدم وجود فضای مناسب برای شبکه‌سازی در این رویداد گلایه‌مند بودند.

افزون بر این عدم طراحی مناسب غرفه‌ها، عدم وجود امکانات ابتدایی همچون سطل زباله در محیط پیرامونی سوله و … از دیگر مواردی بود که بازدیدکنندگان نسبت به آن انتقاد داشتند.

 

نمایشگاه ملی ایران آیتکس چیست؟

چنان که در سایت این نمایگشاه آمده، نمایشگاه ملی ایران ایتکس رویدادی در حوزه کسب و کار هایی می باشد که به هر نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوش مصنوعی مرتبط می باشند و می توان از آن به عنوان نخستین نمایشگاه کشور نام برد که به صورت تخصصی بر موضوع شناسایی و جذب استعداد های برتر حوزه فناوری اطلاعات و اتصال این افراد به بازار کار فعالیت می کند.

این نمایشگاه با هدف کلی زیر اجرا می شود

  • کاریابی و اشتغال: شناسایی استعدادهای برتر کشور و اتصال این افراد به بازار کار
  • ارتقا برند کارفرمایی
  • عرضه فناوری های نوین و دستاورد های جدید، ارتباطات B2B و B2C
  • جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان
  • دورهمی شرکت هایی که به هر نوعی با فناوری اطلاعات در ارتباط هستند

علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی مختلف، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق در حوزه فناوری اطلاعات و پنل چالشی استارتاپ ها برگزار می شد.
این نمایشگاه توسط گروه فناوری اطلاعات شریف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران به مدت سه روز در تاریخ  24 الی 26 مرداد ماه 1403 در مرکز نمایشگاه های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

البته  هنوز و پس از نزدیک به دو ماه، اطلاعات سایت بروزرسانی نشده است، اما نمایشگاه از امروز آغاز شده و روز جمعه پایان می‌پذیرد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته است؟ / یک تحلیل روانشناختی
  • دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟
  • محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران
  • محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ 2024
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
پربازدیدترین برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی + نمودار
نوشته بعدی
موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب بیلبوردی

نوشته‌های مرتبط

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک...

۱۷ دی ۱۴۰۳

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه...

۷ اسفند ۱۴۰۳

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی...

۲۳ خرداد ۱۴۰۳

کوئیز آو کینگز 9 ساله شد/ درآمد محبوب‌ترین بازی ایرانی...

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از...

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳