به تازگی نموداری از برندهای پربازدید ایرانی در شبکههای اجتماعی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) چنان که از این تصویر پیداست، ماهنامه پیوست که از ماهنامههای فعال در حوزه مطالعات اجتماعی و فرهنگی است، این نمودار را منتشر کرده است.
در این نمودار ایرانسل با 5.4 میلیارد ایمپرشن یا بازدید در رتبه نخست برندهای ایرانی است که سال گذشته در شبکههای اجتماعی برای دیده شدن تلاش کردهاند.
همچنین همراه اول و رایتل، دو رقیب ایرانسل در ارائه خدمات اپراتوری تلفن همراه و اینترنت، به ترتیب با 3.7 و 2.9 میلیارد بازدید در رتبههای دوم و سوم قرار دارند.
در رتبههای بعدی ایرانخودرو و سایپا به ترتیب با 1.8 و 1.5 میلیارد بازدید قرار دارند تا باشگاه میلیاردی بازدیدهای سال 02 در شبکههای اجتماعی با همین پنج برند بسته شود.
جالب این که پس از این خودروسازها و خدماتدهندگان آنتن و اینترنت، برند اسنپ با بیش از 700 میلیون بازدید سردمدار بازار زیر یک میلیاردیهاست.
1 دیدگاه
سلام و ارادت🌱
ممنون از نویسنده محترم🌹
اگر محصولی برای فروش دارید، در این گروه آگهی کنید:
🆔 https://t.me/tejarat_halazooni
تاجران و خریداران محصول شما در این گروه بیننده تبلیغ شما هستند.