ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های تبلیغاتی ممنوع شد

پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های تبلیغاتی ممنوع شد

توسط EADNA ۱۵ مهر ۱۴۰۳
۱۵ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
208

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی طی یک مصوبه تماس تلفنی تبلیغاتی را ممنوع کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این مصوبه ظهر امروز اعلام و رسانه‌ای شده و تصویری از ان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

در ماده ۲ مصوبه اخیر که عنوانش «مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی است، ارائه خدمت محتوای صوتی تبلیغاتی» ممنوع اعلام شده است.

زومیت در همین رابطه نوشته: طبق این مقررات جدید دارندگان پروانه موظفند که «سامانه تشخیص تماس‌های محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته» را راه‌اندازی و از راهیابی این گونه تماس‌ها در شبکه خود ممانعت کنند.

در این مصوبه محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی اینطور تعریف شده است: محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه با دیگر دارندگان پروانه ارسال می شود.

این مصوبه ۲۸ مرداد امسال در دو ماده به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسید و از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجرا است.

 

مصوبه رگولاتوری درباره ممنوعیت تماس‌ تلفنی تبلیغاتی

پیش از این در شهریور ۱۴۰۲، عیسی زارع‌پور، وزیر پیشین ارتباطات با انتقاد از تماس‌های تبلیغاتی گفته بود:‌ «تماس تبلیغاتی تخلف است و بنده دستور داده‌ام که حتماً برخورد شود و جریمه شوند و فوراً قطع بکنند. کسی حق ندارد به حریم خصوصی مردم ورود پیدا کند، مردم در ساعات مختلف شبانه‌روز استراحت می‌کنند و همان موقع گوشی آن‌ها زنگ می‌خورد و به‌عبارتی تماس‌های تلفنی تبلیغاتی مردم را آزار می‌دهد؛ این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد.»

تصویب این مقررات پس از گلایه‌های فراوان از تماس‌های تبلیغاتی در حالی است که ارسال انبوه پیامک‌های تبلیغاتی همچنان باعث آزار بسیاری از مشترکان است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • بهترین دوره‌های آموزش سئو در ایران
  • تاخت‌وتاز عربستانی‌ها در اسپانسرینگ جام ملت‌های آسیا
  • فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد تومان؛ خریدار بانک است؟
  • GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده کباب و کلانه + ویدیو
نوشته بعدی
تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز + تصاویر

نوشته‌های مرتبط

بزرگترین کمپین‌های تبلیغات پیامکی

۲۱ آذر ۱۴۰۲

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

۲ بهمن ۱۴۰۳

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟...

۵ دی ۱۴۰۳

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال 03

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی...

۱۷ آذر ۱۴۰۳

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود

۲۷ آذر ۱۴۰۲