ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به جمع رفقا و دوستا

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به جمع رفقا و دوستا

توسط EADNA ۱۴ مهر ۱۴۰۳
۱۴ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
488

تپسی فود رقابتش با اسنپ فود را وارد فاز تبلیغات محیطی کرد و با اجرای کمپینی جدید که مانند اکالا بر معرفی محصول متکی است، تلاش کرد تا جای خود را در میان خریداران آنلاین غذا باز کند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) گروه صنعتی گلرنگ که از اواخر سال گذشته و با خرید تپسی و توسعه برندهای مختلفش تلاش کرد رقیبی جدی برای اسنپ باشد، به تازگی در حال معرفی محصول جدید خود به نام تپسی‌فود است.

البته پیش از این سوپر اپلیکیشن تپسی از سوی گلرنگ معرفی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته بود. این سوپر اپلیکیشن دربردارنده بخش قابل توجهی از محصولات گروه صنعتی گلرنگ است. حالا محصول تپسی فود از مهمترین بخش‌های این سوپر اپلیکیشن مورد توجه و پروموت قرار گرفته است.

دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

 

تپسی فود در دسترس کاربران

این محصول از روز گذشته با اجرای کمپینی بزرگ در تابلوهای تبلیغاتی تهران، معرفی و تبلیغ شده است.

کپی‌رایت این کمپین هم البته با استقبال روبرو شده است. این کپی یک ساختار ثابت دارد که با هدف معرفی محصول یعنی رساندن غذا به جمع مشتریان اجرا شده است:

رسوندن کباب به رفقای ناب کار ماست / تپسی فود

رسوندن پاستا به جمع دوستا کار ماست / تپسی فود

رسوندن پپرونی به جمع خودمونی کار ماست / تپسی فود

و …

 

کمک از ایده پیشین تپسی

چند سال پیش و در واقع در سال 1397 تپسی در کمپین تبلیغات محیطی خود از کپی رایت مشابهی استفاده کرده بود. در این کمپین عبارت‌های زیر استفاده شده بود.

رسوندن لیلی به مجنون کار ماست

رسوندن نوشدارو به  سهراب کار ماست

و …

 

اواسط دهه 90 برای تپسی دوران تبلیغاتی خوبی بود و این بنرد ت وانسته بود که اعتبار و محبوبیت قابل توجهی کسب کند. در همان زمان تپسی کمپین دیگری را با کپی رایتینگ درخشانی اجرا کرده بود به این ترتیب:

 

اما طبق روال معمول، به نظر می‌رسد که به زودی تیم مارکتینگ اسنپ پاتک تبلیغاتی خودش را رو کند. این در حالی است که به تازگی اسنپ‌فود با معرفی رستوران‌های فعال در این پلتفرم، کمپین محیطی گسترده‌ای را در تهران اجرا کرده بود.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان
  • نظر مردم درباره محصولات و کافه ساعدی‌نیا / موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟
  • فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد تومان؛ خریدار بانک است؟
  • جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
دوره دایناسورها تمام شده است/ نظرهای جالب کاربران لینکدین درباره نسل Z
نوشته بعدی
گزارش 1402 یکتانت در 1403 / بازار 11 هزار میلیارد تومانی تبلیغات دیجیتالی در ایران

نوشته‌های مرتبط

برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی / لوازم التحریر...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد

۵ خرداد ۱۴۰۳

پیش‌بینی حجم تبلیغات جهان در 2024/ رونق دیجیتالی‌ها

۴ دی ۱۴۰۲

تبلیغات زیر مجموعه معاونت مطبوعاتی شد؟

۱۸ آذر ۱۴۰۲

کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاری اسنپ و محک در نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی

۵ دی ۱۴۰۲

درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو

۴ دی ۱۴۰۲

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تحلیل و مقایسه دوایده معروف در...

۴ خرداد ۱۴۰۴

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

لوئیس فیگو برای تبلیغ لبنیات وارد...

۲۷ آذر ۱۴۰۲