ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ / یک شوخی یا نشست واقعی با بلیت 370 میلیونی؟

ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ / یک شوخی یا نشست واقعی با بلیت 370 میلیونی؟

توسط EADNA ۴ مهر ۱۴۰۳
۴ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,3K

در ساعات گذشته عکسی عجیب از یک فرد منتشر شده و در حال وایرال شدن است که در پس زمینه آن عنوان «اجلاس سران اینستاگرام» به چشم می‌خورد و واکنش‌های بسیاری برانگیخته است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) گفته می‌شود که این تصویر مربوط به یک رویداد با همین عنوان است که به تازگی در شهر دبی در کشور امارات برگزار شده است.

طبق یافته‌های خبرنگار ما، در یکی از ویدیوهای مربوط به یکی از برگزارکنندگان این رویداد، معلوم شده است که قیمت بلیت VVIP این رویداد نزدیک به شش هزار دلار و معادل 370 میلیون تومان بوده است.

گویا در این رویداد افرادی به نام معين فرجی، علی حاجی محمدی و ماهان تیموری به عنوان برگزارکننده حضور داشته اند.

بر اساس آنچه در برخی صفحات اینستاگرامی منتشر شده تمام بلیت های مربوط به این رویداد تا روز 29 مرداد ماه گذشته به فروش رفته و شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد به دبی سفر کرده‌اند.

در این رویداد که با هدف آموزش مارکتینگ و شبکه‌سازی طراحی و اجرا شده 150 نفر به عنوان مشاکرت کننده حضور داشته و تجربیات خود از بازاریابی را با هم به اشتراک گذاشته‌اند. با این حال هنوز معلوم نیست که این 150 نفر چه کسانی بوده‌اند و بر چه اساسی خود را سران اینستاگرام معرفی کرده‌‎اند.

در ویدیویی که ماهان تیموری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده او در حال مکالمه تلفنی با یک زن است که برای حضور در این رویداد 370 میلیون تومان پول داده است. تیموری در این ویدیو در حین واکنش به صحبت‌های آن زن، حالتی غیرجدی دارد و به صحبت‌های او پاسخ می‌دهد.

این در حالی است که ماهان تیموری پیش از این نیز با انتشار ویدیویی شرکت کنندگان در کلاس هایش را با ادبیات بسیار ناپسندی خطاب قرارداده و آنان را به سخره گرفته بود.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • کوئیز آو کینگز 9 ساله شد/ درآمد محبوب‌ترین بازی ایرانی چقدر است؟
  • جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان
  • تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت، میوه و حمل و نقل
  • چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات + تصاویر
نوشته بعدی
آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه جایگزین سئو خواهد شد؟

نوشته‌های مرتبط

روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025 / هوش مصنوعی در...

۱۰ دی ۱۴۰۳

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینترنت بدون فیلتر از پردیس به جزیره رسید / کیش...

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

۹ آبان ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,2K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در...

۱۴ آبان ۱۴۰۳

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات...

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک...

۱۰ آذر ۱۴۰۳