ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !

تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !

توسط EADNA ۲ مهر ۱۴۰۳
۲ مهر ۱۴۰۳ 3 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
658

به تازگی در سطح شهر تهران یک کمپین تبلیغاتی جدید با استفاده از تکنیک تیزینگ اجرا شده که با واکنش‌های جالبی همراه بوده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) شهروندان تهرانی از ابتدای پاییز امسال با یک پیام تبلیغاتی عجیب و البته پرسش برانگیز روبرو شدند: «برات گرون تموم میشه!». این پیام تبلیغاتی روی تابلوهای عرشه پل منتشر شده و کنجکاوی شهروندان و بیشتر از آنان مارکترهای ایرانی را برانگیخته است که چنین تبلیغاتی متعلق به چه برندی است و قرار است با چه متن گشایشگری در فاز اوپنینگ همراه شود.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با ارجاع به متن پس زمینه و فحوای جمله، احتمال داده‌اند که این تیزینگ متعلق به یکی از برندهای صنعت بیمه باشد. با این حال هنوز احتمالا سه، چهار روزی زمان نیاز است تا کمپین منیجرهای این برند، به پرسش وایرال شده درباره این تیزینگ پاسخ بدهند و از برند و کپی رایتینگ تبلیغاتی‌شان رونمایی کنند.

فائزه نظری از فعالان لینکدین و کمپین منیجر در این باره نوشته:

این بیلبورد جدیدا داره تو تهران خودنمایی می‌کنه و نظر من رو خیلی جلب کرده! بیاین باهم تحلیلش کنیم.
همونطور که می‌دونین یکی از قلاب‌هایی (Hook) که می‌تونیم برای به دام‌انداختن نظر مخاطب و جلب‌توجه‌ش استفاده کنیم Curiosity-Inducing Hook هست که تلاش می‌کنه حس کنجکاوی رو تو مخاطب برانگیخته کنه. به نظرم این بیلبورد می‌تونه یه نمونه خوب از این روش #بازاریابی_محتوایی باشه.
علاوه بر اون، انگار برند می‌خواد با این بیلبورد قدرتش رو به رخ رقبا و مخاطب بکشه.
کپی «برات گرون تموم میشه» اشاره مستقیم به هزینه داره، ولی می‌تونه تعابیر مختلفی هم داشته باشه. از دیدگاه من برند می‌خواد به استراتژی «رهبری هزینه» اشاره کنه و بگه قیمت‌های به‌شدت رقابتی و ارزون‌تر از رقبا داره. شاید هم به زمان صرف شده اشاره می‌کنه و می‌خواد مزیت «سرعت و سهولت» رو نشون بده. شما با کدوم موافقین؟

به نظر من تیزینگ خوبی بود و از هر برندی که پشتشه انتظار دارم در ادامه یه کمپین خوب ارائه کنه.

بنفش معمولا رمزآلود بودن و قدرت رو نشون میده. این تناژ بنفش شما رو یاد کدوم برند می‌ندازه؟
شما این بیلبورد رو دیدین؟ به نظر شما برای چه برندیه و هدفش چیه؟

ممکن است علاقه مند باشید
  • مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود
  • موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب بیلبوردی
  • چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی
  • تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی همچنان حلقه مفقوده تئاتر فجر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس + تصاویر
نوشته بعدی
تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی همچنان حلقه مفقوده تئاتر فجر

۹ بهمن ۱۴۰۲

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

واکنش‌ها به اوپنینگ «یه ایران دوستش داره» / تبلیغ تهران...

۱ آبان ۱۴۰۳

ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی...

۱۴ آبان ۱۴۰۳

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

3 دیدگاه

فرزام 2 مهر 1403 - 12:03

رنگ پس زمینه ش مال بیمه دات کامه

پاسخ
محدثه 2 مهر 1403 - 12:05

چرا یک برند بیمه ای باید اول پاییز کمپین بگذاره؟ جواب نداره چون بیمه ها هیچ کدوم نمی دونن پیک زمانی بازارشون کی هست. واقعا الان اثرم داره؟

پاسخ
صالحه 2 مهر 1403 - 13:31

قانون شده بود که توی تیزینگ از لوگو استفاده بشه. چطور این کار رو نکردن؟

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3...

۴ دی ۱۴۰۲

تبلیغات محیطی به املت رسید /...

۳ مهر ۱۴۰۳

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین...

۸ دی ۱۴۰۳