ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !

تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !

توسط EADNA ۲ مهر ۱۴۰۳
۲ مهر ۱۴۰۳ 3 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
612

به تازگی در سطح شهر تهران یک کمپین تبلیغاتی جدید با استفاده از تکنیک تیزینگ اجرا شده که با واکنش‌های جالبی همراه بوده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) شهروندان تهرانی از ابتدای پاییز امسال با یک پیام تبلیغاتی عجیب و البته پرسش برانگیز روبرو شدند: «برات گرون تموم میشه!». این پیام تبلیغاتی روی تابلوهای عرشه پل منتشر شده و کنجکاوی شهروندان و بیشتر از آنان مارکترهای ایرانی را برانگیخته است که چنین تبلیغاتی متعلق به چه برندی است و قرار است با چه متن گشایشگری در فاز اوپنینگ همراه شود.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با ارجاع به متن پس زمینه و فحوای جمله، احتمال داده‌اند که این تیزینگ متعلق به یکی از برندهای صنعت بیمه باشد. با این حال هنوز احتمالا سه، چهار روزی زمان نیاز است تا کمپین منیجرهای این برند، به پرسش وایرال شده درباره این تیزینگ پاسخ بدهند و از برند و کپی رایتینگ تبلیغاتی‌شان رونمایی کنند.

فائزه نظری از فعالان لینکدین و کمپین منیجر در این باره نوشته:

این بیلبورد جدیدا داره تو تهران خودنمایی می‌کنه و نظر من رو خیلی جلب کرده! بیاین باهم تحلیلش کنیم.
همونطور که می‌دونین یکی از قلاب‌هایی (Hook) که می‌تونیم برای به دام‌انداختن نظر مخاطب و جلب‌توجه‌ش استفاده کنیم Curiosity-Inducing Hook هست که تلاش می‌کنه حس کنجکاوی رو تو مخاطب برانگیخته کنه. به نظرم این بیلبورد می‌تونه یه نمونه خوب از این روش #بازاریابی_محتوایی باشه.
علاوه بر اون، انگار برند می‌خواد با این بیلبورد قدرتش رو به رخ رقبا و مخاطب بکشه.
کپی «برات گرون تموم میشه» اشاره مستقیم به هزینه داره، ولی می‌تونه تعابیر مختلفی هم داشته باشه. از دیدگاه من برند می‌خواد به استراتژی «رهبری هزینه» اشاره کنه و بگه قیمت‌های به‌شدت رقابتی و ارزون‌تر از رقبا داره. شاید هم به زمان صرف شده اشاره می‌کنه و می‌خواد مزیت «سرعت و سهولت» رو نشون بده. شما با کدوم موافقین؟

به نظر من تیزینگ خوبی بود و از هر برندی که پشتشه انتظار دارم در ادامه یه کمپین خوب ارائه کنه.

بنفش معمولا رمزآلود بودن و قدرت رو نشون میده. این تناژ بنفش شما رو یاد کدوم برند می‌ندازه؟
شما این بیلبورد رو دیدین؟ به نظر شما برای چه برندیه و هدفش چیه؟

ممکن است علاقه مند باشید
  • بیلبوردهای گردشگری اردبیل 2023 بروزرسانی می‌شود
  • مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی و شهر دیجیکالا
  • قیمت تبلیغات در مترو 1403/ واگن زنان گران‌تر از واگن‌های عمومی
  • بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس + تصاویر
نوشته بعدی
تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

نوشته‌های مرتبط

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری

۱۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات شوکه کننده در تهران / از «دنبال بابات نگرد»...

۱۹ اسفند ۱۴۰۳

بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه» را مصادره کرد؟

۹ مهر ۱۴۰۳

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

۱۶ دی ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

جمع آوری دو بیلبورد هنجارشکن در تهران

۱۰ دی ۱۴۰۲

چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

3 دیدگاه

فرزام 2 مهر 1403 - 12:03

رنگ پس زمینه ش مال بیمه دات کامه

پاسخ
محدثه 2 مهر 1403 - 12:05

چرا یک برند بیمه ای باید اول پاییز کمپین بگذاره؟ جواب نداره چون بیمه ها هیچ کدوم نمی دونن پیک زمانی بازارشون کی هست. واقعا الان اثرم داره؟

پاسخ
صالحه 2 مهر 1403 - 13:31

قانون شده بود که توی تیزینگ از لوگو استفاده بشه. چطور این کار رو نکردن؟

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات شوکه کننده در تهران /...

۱۹ اسفند ۱۴۰۳

تبلیغات محیطی برای پویش سلامت درچهارمحال...

۱۰ دی ۱۴۰۲

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲