کمپین تبلیغاتی اخیر جاباما که به تازگی اکران و اجرا شده ابتدا با واکنشهای مثبت بسیاری روبرو شد اما با یک پست انتقادی به چالش کشیده شد.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) چندی پیش نخستین تصویرها از بیلبوردهای تبلیغاتی جاباما در شهر تهران در شبکههای اجتماعی وایرال شد و مورد تحسین قرار گرفت.
این کمپین تبلیغاتی با ارجاع به دستنوشتههای روی کارتن که معمولا در شهرهای شمالی برای اجاره ویلا استفاده میشود، تلاش کرده بود تا رزرو اینترنتی ویلا را سادهتر، بیدردسر و بهتر نشان دهد.
ایده این کمپین تبلیغاتی با توجه به تداعیگری دقیقی که داشت بسیار مورد توجه قرار گرفت اما ظهر امروز با یک پست لینکدین در صفحه یکی از کارکنان سابق پلتفرم شب که رقیب صنفی جاباما است، به صورت غیرمستقیم با اتهام کپیکاری مواجه شد.
دعوا بر سر یک ایده
نیلوفر شاندیز با انتشار تصویری از یک کمپین تبلیغاتی شب که پیش از این اجرا شده بود، در صفحه لینکدینش به زمان اکران فیلم ویلای ساحلی ساخته کیانوش عیاری در تابستان سال گذشته اشاره کرد و نوشت که این ایده پیش از این در شب کار شده است.
برخی از کاربران لینکدین نیز در پای همین پست کامنتهای متعددی را با موضعگیریهای مختلفی منتشر کردند.