ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها از دیجیکالا

خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها از دیجیکالا

توسط EADNA ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 1FacebookTwitterPinterestWhatsapp
304

دیجیکالا در یک اقدام جالب از کاربران و برخی چهره‌های مطرح رسانه‌ای خواسته است تا پرسش‌هایشان را درباره خرید آنلاین در ایران مطرح کنند و این پرسش‌ها، پاسخ‌های جالبی به همراه داشته است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در گزارشی که دیجیکالا به تازگی از عملکردش در سال 1402 منتشر کرده است، بخشی به نام «شما پرسیدید» وجود دارد. این بخش پرسش‌های برخی چهره‌های اثرگذار رسانه‌ای و کاربران دیگر را درباره وضعیت خرید آنلاین سال 1402 در ایران و پاسخ‌های تیم دیجیکالا را ارائه کرده است.

برای خواندن متن کامل گزارش سال 1402 دیجیکالا می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید»

گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل

 

پرسش‌های تلخ و شیرین از دیجیکالا

در ادامه برخی از مهمترین پرسش‌های مطرح شده از دیجیکالا را با هم مرور خواهیم کرد. برخی از این پرسش‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تصویری تلخ از وضعیت سفره مردم را ترسیم می‌کنند و برخی دیگر امیدبخش هستند و  شیرین.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش محمد قوچانیمحمد قوچانی، مدیرمسئول و سردبیر مجله آگاهی نو

 رشد یا پس‌رفت اجرای مسئولیت اجتماعی نسبت به سال‌های گذشته چقدر بوده است؟

 ارزش نیکوکاری سال 1402، 2/8 میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال 1401 حدود یک میلیارد تومان کاهش داشته است. اما این بیشتر به دلیل تمرکز دیجی‌کالا مهر بر اجرای پروژه «تا…کُد» بوده که در جریان آن 100 مهارت آموز از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان‌وبلوچستان و شهرستان‌های کم‌برخوردار استان تهران، برنامه‌نویسی آموختند تا وارد بازار کار شوند.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش محمد مهاجریمحمد مهاجری، فعال سیاسی و رسانه‌ای

در سال 1402 حجم خریدهای مشتریان دیجی‌کالا به لحاظ تعدادی و ارزش ریالی چه تغییراتی کرده است؟ این تغییرات در تهران و شهرستان‌ها متفاوت است؟

در سال 1402 سبدهای خرید در تهران و شهرهای دیگر به لحاظ ارزش ریالی رشد داشت چون قیمت کالاها با توجه به تورم افزایش پیدا کرده بود اما حجم خرید اهالی شهرهایی غیر از تهران به لحاظ تعداد 4/8 درصد کاهش داشته است. در تهران شاهد رشد 3/48 درصدی حجم خرید مشتریان دیجی‌کالا، به لحاظ تعداد، بودیم.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش امیر مستکینامیر مستکین، مدیرعامل دیجیاتو

دیجی‌کالا براساس آمار فروش کالاهایی چون کفش، لوازم آرایش، محصولات بهداشتی، گوشی‌های پرچمدار، ساعت و وسایل سفر، می‌تواند بگوید کیفیت زندگی مردم ایران در حال افزایش است یا کاهش؟

تعداد کالاهای فروخته شده لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت و کفش در سال 1402 نسبت به سال 1401 در مجموع 320 هزار عدد کاهش داشته است اما در گروه ورزش و سفر و موبایل در مجموع 360 هزار کالا بیشتر از سال 1401 فروخته شده است.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش مسعود یوسف نژادمسعود یوسف‌نژاد،‌ موسس و سردبیر زومیت

بعد از اتفاق‌های امنیتی که برای اطلاعات کاربران در تپسی و اسنپ فود افتاد، دیجی‌کالا با توجه به حجم اطلاعاتی که از مردم در بانک‌ اطلاعاتی‌اش دارد، چه تدبیر امنیتی اتخاذ کرده است؟

نگاه دیجی‌کالا به مقوله امنیت چند وجهی است که یکی از پایه‌های جدی آن کاهش و مدیریت ریسک‌های امنیتی است (به صورت متوسط شاهد بیش از 3 هزار حمله امنیتی روزانه به دیجی‌کالا هستیم) که برای آن برنامه‌های مختلفی داریم. عقد قرارداد با شرکت‌های ارائه خدمات باگ‌بانتی معتبر، تقویت تیمی متخصص و منسجم، داشتن چرخه ایجاد محصول ایمن، استفاده از راهکارهای نوین امنیتی و موارد متنوع دیگر به ما کمک می‌کند تا به ایمن‌تر شدن دیجی‌کالا نزدیک‌تر شویم.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش هوشنگ گلمکانیهوشنگ گلمکانی، بنیان‌گذار و سردبیر مجله فیلم امروز

دیجی‌کالا از چند نشریه فرهنگی حمایت کرده و این حمایت به چه شکل بوده است؟

در طرح کیوسک آنلاین دیجی‌کالا، 38 مجله حضور داشتند و این نشریه‌ها از طریق دیجی‌کالا به دست مخاطبان‌شان در سراسر ایران رسید. این طرح همچنان ادامه دارد و دیجی‌کالا برای حمایت از این مجلات هزینه انبارش، پردازش و کمیسیون دریافت نمی‌کند.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش اکبر هاشمیاکبر هاشمی، مدیرمسئول و سردبیر شنبه‌مگ

با توجه به شرایط اقتصادی کشور سبد خرید مردم در دیجی‌کالا چقدر کاهش پیدا کرده است؟

به دلیل بالا رفتن قیمت کالاها ارزش ریالی سبد خرید مشتریان دیجی‌کالا در سال 1402 بیشتر شده اما بررسی میزان خرید کالاهایی مانند نودل که یکی از کالاهای ارزان سوپرمارکتی است، نشان می‌دهد که در سال 1402 خرید نودل 50 درصد رشد داشته است. نودل جایگزین کالاهایی مانند برنج می‌شود و ارزش غذایی بسیار پایینی دارد. از سوی دیگر خرید برنج محلی در سال 1402 نسبت به سال 1401، 43 درصد کاهش داشته است.

 

گزارش دیجیکالا: پرسش سرگه باسقیانسرگه بارسقیان، روزنامه‌نگار و دبیر تحریریه مجله آگاهی نو

سبد خرید کاربران دیجی‌کالا به سمت چه گروه‌های کالایی می‌رود؟ چه گروه‌های کالایی را بیشتر به صورت اینترنتی می‌خرند؟

سال 1402 محصولات گروه‌های کالایی لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی، غذای خشک (مواد غذایی غیر یخچالی و بسته‌بندی)، لوازم خودرو، تجهیزات صنعتی و ابزار، کتاب، لوازم تحریر و هنر، لوازم جانبی کالای دیجیتال و لوازم خانگی غیربرقی بیش از سایر محصولات به صورت آنلاین و از طریق دیجی‌کالا خریده شدند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد
  • واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/ خلاقانه یا کپی کاری؟
  • راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه
  • هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد کپی‌رایترها را بگیرد/ گفت‌وگو با رحمان نقی‌زاده گرمی
اشتراک‌گذاری 1 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل
نوشته بعدی
یک چهره برای هزار تبلیغ ؟ / بیلبوردهای تهران در تسخیر مهران مدیری

نوشته‌های مرتبط

محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای هوش مصنوعی بهتر از...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

استقبال از تغییر نام معاونت مطبوعاتی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست

۲۰ تیر ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

کامران کاتوزیان هنرمند گرافیست و بنیانگذار تبلیغات محیطی در ایران...

۲۶ اسفند ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها /...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

۱۱ تیر ۱۴۰۴

پایان دوران موفرفری‌ها در تبلیغات ایران؟

۱۲ تیر ۱۴۰۳