ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

توسط EADNA ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
563

تبلیغات خلاقانه مانند اثر هنری، همواره جذابیت‌های بسیاری برای تماشا کردن، شنیدن و یا خواندن دارد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) تبلیغات تجاری سال‌های طولانی است که چیزی بیش از اطلاع‌رسانی است و برندهای معتبر جهان تلاش می‌کنند تا با خلق ایده‌های جذاب، هویت و اعتبار برند خود را بیشتر کنند.

نکته جالب تر این که مخاطبان و مشتریان بازار نیز، به تبلیغات بیش از یک موضوع تجاری صرف نگاه می‌کنند. گویی هر تبلیغی خلاقانه‌تر و جذاب‌تر باشد یا به تعبیر دیگر، به یک اثر هنری بیشتر شباهت داشته باشد، در نزد مخاطبان و مشتریان هم اعتبار و علاقه بیشتری را برمی‌انگیزاند. به همین دلیل مشتریان هم دیگر از تبلیغات تجاری ،انتظاری بیش از یک اطلاع‌رسانی صرف دارند.

در ادامه برخی از جذاب‌ترین تبلیغات تجاری خلاقانه را در سال‌های مختلف مرور می‌کنیم:

 

شامپو ضد شوره هداندشولدرز

این کمپین حرفه ای با عنوان «تخته گچی» در سپتامبر 2005 در مصر منتشر شد. کمپین برای برند Head & Shoulders و توسط آژانس تبلیغاتی Leo Burnett ایجاد شد. در تصویر بر روی ویژگی ضدشوره بودن شامپو تاکید شده است.

 

غذای سگ گتی

این کمپین حرفه ای با عنوان «کاسه ها» در سپتامبر 2005 در شیلی منتشر شد. اینکمپین برای برند Gati و توسط آژانس تبلیغاتی McCann طراحی و اجرا شد. روی تصویر نوشته شده: تهیه شده از گوشت ماهی تازه، ماهی خیلی تازه.

آژانس تبلیغاتی: McCann-Erickson ، شیلی
مدیر خلاقیت: خوان پابلو ریسکو
کپی رایتر: کریستین لئون
کارگردانی هنری: ادواردو مولینا
عکاس: پاتریسیو خارا

 

کوکی‌های رویال دنسک

این کمپین با عنوان «با افتخار شیرین» همزمان با روز مادر در ماه می 2024 در اکوادور منتشر شد. کمپین برای نام تجاری Royal Dansk و از سوی یک تیم دانشجویی طراحی شد.

زنگ زدگی قوطی و محتوای آن، استفاده از این مدل کوکی را در سال‌های خیلی دور تداعی می‌کند. اصالت و قدمت در تولید و ارزش برند مورد تاکید قرار گرفته است. روی تصویر نوشته شده: «با افتخار شیرین. مثل چیزهایی که نگه می‌داریم»

کپی رایترها: رناتو سالوادور، دانیلا کروز
هوش مصنوعی: رناتو سالوادور
کارگردان هنری: دانیل اورسس

 

میلگرد Siderperú

این کمپین با ایده فوق العاده از آژانس هاواس طراحی و در پرو اجرا شد. نام این کمپین «قوی‌ترین شهرها» بود و تداعی گر شهرهای مدرن با آسمانخراش‌های بزرگ است که با میلگردهای سیدرپرو نمایش داده شده است.

هماهنگ کننده بازاریابی: لوسرو دوران
آژانس: هاواس پرو
مدیر خلاقیت: Moisés Urrutia
نویسنده: خوان کارلوس گالاردو، کارلوس پورتیلا
کارگردان هنری: لوئیس ریوس
مدیر حساب کاربری: سیلوانا مارسیلیو
مدیر حساب: Alayda Puma
مدیر تولید: آنجلو فرانچسکی
تهیه کننده: Joselyn Lopez
عکاس: Alex Freundt
تولید پست گرافیکی: کارلوس لونا

ممکن است علاقه مند باشید
  • محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران
  • ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404 چه خواهد بود؟
  • عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به جمع رفقا و دوستا
  • هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد دلار می‌رسد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی زمزم
نوشته بعدی
راهنمای شکار نهنگ در Google Ads / چگونه بهترین نتیجه را از گوگل ادز بگیریم؟

نوشته‌های مرتبط

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه ناهمخوان؟ آیا دیجیکالا قیمت‌ها...

۳ آذر ۱۴۰۳

مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

۵ خرداد ۱۴۰۳

معرفی بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران؛ آوای صدرا رسانه

۳۰ خرداد ۱۴۰۳

حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای یک شرکت سرمایه‌گذاری

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک چهره برای هزار تبلیغ ؟ / بیلبوردهای تهران در...

۳ شهریور ۱۴۰۳

نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود

۲۷ آذر ۱۴۰۲

درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

۱۶ دی ۱۴۰۲

صفحات بالای 5 هزار دنبال کننده باید ثبت رسمی شوند

۵ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد...

۸ بهمن ۱۴۰۲

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه»...

۹ مهر ۱۴۰۳

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲